Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er et fuldstændig vanvittigt salg, at få 26 millioner kroner og klausuler for en midtbanespiller på 21, der velsagtens ikke er blandt de 10 bedste midtbanespillere i Superligaen. Han er ikke engang vores bedste centrale midt.

Jeg hader alt ved at sælge til Brøndby, men er du gal en overpris de har måtte betale for Max Ejdum, som jeg ingen intentioner har om at beholde i klubben. Alene det faktum, at han hellere vil spille i Brøndby end i OB er mere end årsag nok, til han da bare skal afsted og hygge sig.

Skal vi sætte salget i perspektiv, så var Max Ejdum vel stort set afskrevet en OB-karriere under Andreas Alm, og nu er han vores 4. Største salg i historien, trods en mellem sæson i Superligaen med enkelte toppræstationer og mange middel.

Tak for tiden i striber, må resten af din karriere blive middelmådig.

Det var nogenlunde dét, jeg havde at sige om Ejdum. Nu glæder jeg mig til at se Noah Lassen, Vitus Friis og Juul-Sandberg tage steppet op og bide sig fast i trup og startopstilling.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      “Der har været interesse for Max fra en række udenlandske klubber​”

det må så:
      - ikke have materialiseret sig,
      - for lavt bud til at give mening
      - TB vil have penge nu for at kunne handle ind
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        https://ob.dk/nyheder/2026/juli/max-...dG4DYWVtAjExAH NydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHpwXzsuuPtbwLbcO kupfdrfmNW1CctO9_NPdbsAeo886ZxoN9nCQt-8SbGND_aem_WCINepYKBo0V_kuCnPvjDQ

"Jeg ser tilbage på tiden som en god start på min karriere og som en del af min opvækst både på og udenfor banen.
        ,...
        Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."

Tynde ord. Og en tak til akademitrænere men intet om de andre?
        Der er ikke en ægte striber som vi mister der.
        Lyder ikke som om han har været glad for AZ ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg bebrejder ikke Ejdum. Jeg forstår godt, at spillerne ikke er fans, og hvis jeg ikke var fan, så ville jeg også hellere spille i BIF end OB.

Jeg bebrejder OB. Vi bliver aldrig en større og bedre klub sådan her. Vi skal sgu holde på vores bedste spillere, når det er muligt, eller sælge dem til udlandet og æde de millioner mindre. Jeg tror ikke, de gør nogen forskel alligevel.

Vi kan jo ikke bygge et nyt hold op hver sæson. AGF havde succes i sidste sæson, fordi de over tid har holdt på en stamme af profiler. Det er den eneste måde, hvis ikke man vil eller kan købe sig til succes.

Og det var egentlig det, jeg troede, at vi arbejde hen mod, og derfor er jeg pisse frustreret og skuffet og bare…….. ja.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
            Det er et fuldstændig vanvittigt salg, at få 26 millioner kroner og klausuler for en midtbanespiller på 21, der velsagtens ikke er blandt de 10 bedste midtbanespillere i Superligaen. Han er ikke engang vores bedste centrale midt.

Jeg hader alt ved at sælge til Brøndby, men er du gal en overpris de har måtte betale for Max Ejdum, som jeg ingen intentioner har om at beholde i klubben. Alene det faktum, at han hellere vil spille i Brøndby end i OB er mere end årsag nok, til han da bare skal afsted og hygge sig.

Skal vi sætte salget i perspektiv, så var Max Ejdum vel stort set afskrevet en OB-karriere under Andreas Alm, og nu er han vores 4. Største salg i historien, trods en mellem sæson i Superligaen med enkelte toppræstationer og mange middel.

Det var nogenlunde dét, jeg havde at sige om Ejdum. Nu glæder jeg mig til at se Noah Lassen, Vitus Friis og Juul-Sandberg tage steppet op og bide sig fast i trup og startopstilling.
            Tak for at ramme plet på mine tanker!

jeg har længe været ret irreteret over Ejdums indstilling på banen, som jeg ofte synes har været lallet, udover 8-10 rigtig gode kampe sidste år.

Lige så meget jeg har bandet og svovlet over Grubbe - ligeså meget har jeg været irreteret på Ejdum.
            25 millioner er en rigtig flot pris, som vi helt sikkert kommer til at bruge af NU.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Der er jo nok nogle klausuler også, men fik vi virkelig ikke mere for Minteh?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Der er jo nok nogle klausuler også, men fik vi virkelig ikke mere for Minteh?
                Jo, men det oprindelige salg lød på 55-60 millioner. At det ender i lejet 80-90 millioner skyldes videresalgsklausuler i skiftet fra Newcastle til Brighton

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tak for at ramme plet på mine tanker!

jeg har længe været ret irreteret over Ejdums indstilling på banen, som jeg ofte synes har været lallet, udover 8-10 rigtig gode kampe sidste år.

Lige så meget jeg har bandet og svovlet over Grubbe - ligeså meget har jeg været irreteret på Ejdum.
                  25 millioner er en rigtig flot pris, som vi helt sikkert kommer til at bruge af NU.
                  Måske en mindre del af dem, da TB jo skal have dækket sit "underskud" på 5 millioner EUR ind først.

Har ikke helt styr på, hvor meget vi har fået ind indtil videre ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    "- Der er mange ting, jeg glæder mig rigtig meget til. Men først og fremmest bliver det så fedt at komme ind og spille på Brøndby Stadion foran de her fantastiske fans. Det bliver også fedt at kunne vise sig frem på en større scene, og det er også noget af det, der gør, at jeg kan mærke, at det her skifte er det helt rigtige for mig."

https://brondby.com/nyheder/klub/202...nter-max-ejdum

Han er jo bare en lille trækkerdreng, så fuck ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Enig i at det er et ganske pænt salg, omend alle herinde hurtigt kan blive enige om at det gerne måtte have været til en anden klub end Brøndby-
                      Mange af os er styret lidt af vores følelser, når vi reagerer på det her, og det er sådan set også fint nok, det vigtigste for mig er at klubben ikke også bliver det. Jeg synes klubben skal være villige til at tage hårde beslutninger nogle gange, fordi de også skal kunne geninvestere pengene på en ordentlig måde i bl.a nye spillere. Hvis man er bange for at sælge Ejdum, fordi man ikke ved hvordan man kan erstatte ham, så er man i den forkerte branche, så jeg håber klubben har set den her aftale som en mulighed for også at kunne investere i truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Måske en mindre del af dem, da TB jo skal have dækket sit "underskud" på 5 millioner EUR ind først.

Har ikke helt styr på, hvor meget vi har fået ind indtil videre ?
                        Vi er der ca

Ejdum 26
                        Breum 8
                        Aske 2,5
                        Bürgy 1

Det giver præcis 37,5 mill

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det var lige min tanke.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Han er ikke den eneste siges det..

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig i at det er et ganske pænt salg, omend alle herinde hurtigt kan blive enige om at det gerne måtte have været til en anden klub end Brøndby-
                              Mange af os er styret lidt af vores følelser, når vi reagerer på det her, og det er sådan set også fint nok, det vigtigste for mig er at klubben ikke også bliver det. Jeg synes klubben skal være villige til at tage hårde beslutninger nogle gange, fordi de også skal kunne geninvestere pengene på en ordentlig måde i bl.a nye spillere. Hvis man er bange for at sælge Ejdum, fordi man ikke ved hvordan man kan erstatte ham, så er man i den forkerte branche, så jeg håber klubben har set den her aftale som en mulighed for også at kunne investere i truppen.
                              ……det er så der klubben skal levere, ikke om om 1 uge ikke om en måned men nu!
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Nej. Det har spillere som skal yde for at nyde ikke.

Comment

Working...
                                X