Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, hvad kan det mon være....
    Aner det ikke, da NT udtalte - "Jeg vil gerne takke Björn for den indsats, han har ydet for OB, blandt andet har han som fodbolddirektør været medvirkende til at sikre Odense Sport & Event det bedste regnskab i koncernens historie, siger Niels Thorborg."

Kan du uddybe, hvor det økonomisk har haltet pga. BW efter han stoppede ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Ikke alverden vi har rykket os økonomisk på 10 år !

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Fazam skriver at de 3,3 er inklusiv bonusser
        Det var ikke det jeg hørte igår. Men meget kan selvfølgelig også være forhandlet siden.
        Og jeg tænker ikke det er klogt at ligge sig ud med Farzams kilder

Stædig ækelt at tænke på ham i gult. Jeg får meget meget svært ved ikke at buhe af ham første gang han træder ind på Odense Stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det var ikke det jeg hørte igår. Men meget kan selvfølgelig også være forhandlet siden.
          Og jeg tænker ikke det er klogt at ligge sig ud med Farzams kilder

Stædig ækelt at tænke på ham i gult. Jeg får meget meget svært ved ikke at buhe af ham første gang han træder ind på Odense Stadion

Han vælger aktivt at tage til BIF. Håber da at der bliver buhet…

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg

Han vælger aktivt at tage til BIF. Håber da at der bliver buhet…
            Det gør der 100%. Jeg har bare ikke besluttet mig om jeg deltager i det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det gør der 100%. Jeg har bare ikke besluttet mig om jeg deltager i det
              Jeg gør.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

WM er helt ude af dagens trup. Håber ikke at han er alt for skadet, men det er for at skåne ham i en ligegyldig kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  WM er helt ude af dagens trup. Håber ikke at han er alt for skadet, men det er for at skåne ham i en ligegyldig kamp.
                  Det er vist ikke helt godt. Så er der ikke sagt for meget.

Comment

Topi spiller i dagens kamp mod Twente, så ligner umiddelbart ikke en spiller, der har kurs mod Fyn.

Comment

Aner det ikke, da NT udtalte - "Jeg vil gerne takke Björn for den indsats, han har ydet for OB, blandt andet har han som fodbolddirektør været medvirkende til at sikre Odense Sport & Event det bedste regnskab i koncernens historie, siger Niels Thorborg."

Kan du uddybe, hvor det økonomisk har haltet pga. BW efter han stoppede ?
                      Det er jo fint at være medvirkende til at skabe et historisk overskud, credit til alle for det, og credit for Minteh salget, som bar det... men nu taler jeg som sagt om den efterfølgende regning for katastrofen, hvor du selvfølgelig godt ved jeg mener nedrykningen. Der kom heldigvis andre og mere kompetente folk til at tage sig af tingene.

Jeg har ikke sagt det økonomisk har haltet.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ikke alverden vi har rykket os økonomisk på 10 år !
                        Det var nu også mere for at man kunne tage debatten derover, så man ikke behøver bladre 20 indlæg igennem, når man går ind i en rygtetråd
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg

Det er vist ikke helt godt. Så er der ikke sagt for meget.
                          Den udmelding kan jeg kun bakke op om
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

Det er muligt at jeg har spillet for meget manager men er 25 millioner ikke lavt sat til en direkte konkurrent? OB har meldt ud at de vil i top 6 så derfor vil jeg mene at der skal noget ekstraordinært til for at man sælger til dem? Eller hvad?
                            Vi har i mange år spillet taberslutspil, med en enkelt afstikker som statister i medaljeslutspillet.
                            Brøndby spiller med om medaljer hvert år, så det er imo skudt noget over målet at anse dem som direkte konkurrenter?

Vores nærmeste konkurrenter hedder Horsens, Randers og lignende umådeligt triste klubber, desværre.

Nå der ingen udvikling er, og ottende pladsen er gennemsnittet så fristes vores spillere meget let af tilbud fra klubber i den øverste halvdel af ligaen.
                            Det betyder også, at vi ikke er attraktive for spillere fra Viborg, Sønderjyske og lignende klubber, så vi må nøjes med at samle de spillere op som ikke længere er gode nok til dem.

Derfor står vi stille, gabet til top 6 bliver stadig større, Viborg og de andre bliver sværere og sværere at konkurrere imod.

Hvis det var en svømme konkurrence, så vil det svare til at OB stiller op i 100 meter fri , og tror de kan vinde ved at træde vande.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Den udmelding kan jeg kun bakke op om
                              Korsbåndet ?

Comment

Det var nu også mere for at man kunne tage debatten derover, så man ikke behøver bladre 20 indlæg igennem, når man går ind i en rygtetråd
                                Point taken

Comment

Working...
                                X