Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hehe.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vi fik næsten det samme for Borring. Og det er satme mange år siden.
Tænker hovedparten herinde ikke aner hvem jeg taler om.
Den store forskel fra dengang og nu er vel at Borring var det en engangs..
Pt ligner det jo at vi kan sælge en akademi spiller for 3-5 mill euro hvert år
Comment
-
Identitet er IKKE at sælge fynboer til Brøndby. Uanset prisen. Uanset om den ene part presser på for et skifte. Det er at sælge ud af identiteten. Jeg deltog ikke i identitetsprojektet for at se os sælge ud af identitet. Det er så beskidt. Og ja; de kan selvfølgelig bare sige nej. Det gør de ikke, og det fortæller mig, at de i virkeligheden kun ser penge og ingen værdier overhovedet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 5
Comment
-
Da BW kom til kørte man med underskud, men ikke siden. Der er dog taler om hele koncernen, da klubben jo ikke leverer separat regnskab (offentligt).Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja man har fået vendt udviklingen over de seneste år. Men hvor mange år før det kørte man med underskud?
Comment
-
Og Jonas Borring var vel rask væk Superligaens dygtigste venstre-kant på et tophold, hvor han havde præsteret kontinuerligt i en årrække.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hehe.
Hvor Ejdum knap og nap ville kunne kaldes for en af Superligaens 10 bedste midtbanespillere og da slet ikke en af Superligaens 25 bedste spillere
- Likes 2
Comment
-
Det er korrekt. Men alligevel vildt når man regner inflation med.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hehe.
Og den generelle stigning på fodboldspillere der er gået helt amok.
På den måde er salget faktisk ret undervældende.
- Likes 1
Comment
-
Grundet corona fik man underskud. Inden da kørte man med overskud.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Da BW kom til kørte man med underskud, men ikke siden. Der er dog taler om hele koncernen, da klubben jo ikke leverer separat regnskab (offentligt).Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Identitet er også at forstå fødekæden. Hvis vi kan holde det til at ske engang hvert andet årti, går der ikke noget af OB af den grund.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægIdentitet er IKKE at sælge fynboer til Brøndby. Uanset prisen. Uanset om den ene part presser på for et skifte. Det er at sælge ud af identiteten. Jeg deltog ikke i identitetsprojektet for at se os sælge ud af identitet. Det er så beskidt. Og ja; de kan selvfølgelig bare sige nej. Det gør de ikke, og det fortæller mig, at de i virkeligheden kun ser penge og ingen værdier overhovedet.
MvH ChrisOBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment