Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Bonde kunne jo også være på vej videre - uanset, så er der udløb om et år så han er næppe en man skal bygge op om. Vitus har vi jo intet set til, så jeg ville blive meget overrasket hvis han pludselig stod til at få bare Grubbes antal minutter næste sæson. Og så længe der ikke er forlænget med Martin er der jo også en risiko for han skal videre.

Midten er klart ikke der vi har det største og mest akutte behov. Men det kan hurtigt blive aktuelt, og uanset så vil jeg velkomme noget mere konkurrence. Det var rart at Få Anssi ind - gav os faktisk muligheden for at skifte inde centralt.
    Gode pointer .. 100
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19
        Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
          Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO

Comment

TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
            Nej, for en gang skyld er du forkert på den

Go' weekend

Comment

Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.

Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.

Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.

Super duper rådgivning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.

Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.

Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.

Super duper rådgivning.
                En hurtig søgning viser, at der er noget, han gør det i:

Hugo Larsson kände att hans agenter pushade väldigt hårt för en flytt – trots att han själv inte ville genomföra den.

– Det var någonstans där det började, att jag kände att jag inte vill jobba med de längre, säger han.

På vilket sätt pushade de dig till att flytta till England?

– De var ganska tydliga att de ville att jag skulle gå dit. Det var samtal och sms hela tiden. Det är väl så den världen funkar. Men jag var ganska tydlig från början att det inte var något jag ville hoppa på. Det var där vi började skiljas åt.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...idigare-agent/

Comment

Nej, for en gang skyld er du forkert på den

Go' weekend
                  Men mere uvenner er de så heller. Slotsager er på besøg og se træningen - sammen med Bjørn P.

Comment

Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.

Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.

Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)
                      "Og du kan ikke fortælle, hvad der fik dig til at miste tilliden til OB?

- Nej. Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg vil bare sige, at jeg mistede tilliden. Udviklingsmæssigt kunne jeg heller ikke se mig selv fortsætte efter de ting, der blev sagt og gjort. Det fik mig til endeligt at træffe beslutningen om, at jeg gerne ville finde et andet sted at spille.​"

Ja, han elsker Ådalen, men ikke den måde han blev behandlet på... men det er vel igen BWs skyld

Han havde accepteret kontrakten (forlængelsen), men TB rev den over og kom i stedet for med et halvfesent tilbud... hvordan ville I selv reagere i den situation ??? (Intet med agenten at gøre, da han også syntes, at det var det bedste at fortsætte i klubben på det tidspunkt!).
                      Last edited by Online; i dag, 15:30.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                        Men mere uvenner er de så heller. Slotsager er på besøg og se træningen - sammen med Bjørn P.
                        Har aldrig sagt de er uvenner

Kun at han ikke vil spille i Ådalen, mens TB er der, da et ord åbenbart ikke er et ord.

Men dejligt at han er "hjemme" for en kort stund

Comment

"Og du kan ikke fortælle, hvad der fik dig til at miste tilliden til OB?

- Nej. Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg vil bare sige, at jeg mistede tilliden. Udviklingsmæssigt kunne jeg heller ikke se mig selv fortsætte efter de ting, der blev sagt og gjort. Det fik mig til endeligt at træffe beslutningen om, at jeg gerne ville finde et andet sted at spille.​"

Ja, han elsker Ådalen, men ikke den måde han blev behandlet på... men det er vel igen BWs skyld

Han havde accepteret kontrakten (forlængelsen), men TB rev den over og kom i stedet for med et halvfesent tilbud... hvordan ville I selv reagere i den situation ??? (Intet med agenten at gøre, da han også syntes, at det var det bedste at fortsætte i klubben på det tidspunkt!).
                          Ja, sådan havde han det, da han forlod OB, men det har jo så ændret sig, kan du høre.

Jeg ved ikke hvorfor det skulle være BWs skyld..? Troede egentlig vi var kommet videre fra det der pladderprovo.
                          Tværtimod har jeg flere gange talt positivt om BW i denne sag, fordi han virkelig forsøgte over længere tid og i flere forsøg, at få en aftale underskrevet.

Hvordan jeg ville reagere, det er din fortælling simpelthen alt for ensidigt og farvet til jeg overhovedet kan og vil forholde mig til det.

Jeg kan kun forholde mig til, at der trods flere forsøg og en stor lyst fra begge sider, ikke blev nogen aftale, samt at Slotsager jo så efterfølgende åbnede op for en hurtig tilbagevenden til OB, hvis det skulle have endt/ende sådan.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                          X