Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Bonde kunne jo også være på vej videre - uanset, så er der udløb om et år så han er næppe en man skal bygge op om. Vitus har vi jo intet set til, så jeg ville blive meget overrasket hvis han pludselig stod til at få bare Grubbes antal minutter næste sæson. Og så længe der ikke er forlænget med Martin er der jo også en risiko for han skal videre.

    Midten er klart ikke der vi har det største og mest akutte behov. Men det kan hurtigt blive aktuelt, og uanset så vil jeg velkomme noget mere konkurrence. Det var rart at Få Anssi ind - gav os faktisk muligheden for at skifte inde centralt.
    Gode pointer .. 100
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

      https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

        https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19
        Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen
          TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
          Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
            Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO
            Nej, for en gang skyld er du forkert på den

            Go' weekend

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen
              Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.

              Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.

              Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.

              Super duper rådgivning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.

                Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.

                Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.

                Super duper rådgivning.
                En hurtig søgning viser, at der er noget, han gør det i:


                Hugo Larsson kände att hans agenter pushade väldigt hårt för en flytt – trots att han själv inte ville genomföra den.

                – Det var någonstans där det började, att jag kände att jag inte vill jobba med de längre, säger han.


                På vilket sätt pushade de dig till att flytta till England?

                – De var ganska tydliga att de ville att jag skulle gå dit. Det var samtal och sms hela tiden. Det är väl så den världen funkar. Men jag var ganska tydlig från början att det inte var något jag ville hoppa på. Det var där vi började skiljas åt.


                https://www.expressen.se/sport/fotbo...idigare-agent/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nej, for en gang skyld er du forkert på den

                  Go' weekend
                  Men mere uvenner er de så heller. Slotsager er på besøg og se træningen - sammen med Bjørn P.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
                    Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO
                    Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.

                    Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.

                      Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)
                      "Og du kan ikke fortælle, hvad der fik dig til at miste tilliden til OB?

                      - Nej. Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg vil bare sige, at jeg mistede tilliden. Udviklingsmæssigt kunne jeg heller ikke se mig selv fortsætte efter de ting, der blev sagt og gjort. Det fik mig til endeligt at træffe beslutningen om, at jeg gerne ville finde et andet sted at spille.​"

                      Ja, han elsker Ådalen, men ikke den måde han blev behandlet på... men det er vel igen BWs skyld

                      Han havde accepteret kontrakten (forlængelsen), men TB rev den over og kom i stedet for med et halvfesent tilbud... hvordan ville I selv reagere i den situation ??? (Intet med agenten at gøre, da han også syntes, at det var det bedste at fortsætte i klubben på det tidspunkt!).
                      Last edited by Online; i dag, 15:30.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                        Men mere uvenner er de så heller. Slotsager er på besøg og se træningen - sammen med Bjørn P.
                        Har aldrig sagt de er uvenner

                        Kun at han ikke vil spille i Ådalen, mens TB er der, da et ord åbenbart ikke er et ord.

                        Men dejligt at han er "hjemme" for en kort stund

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          "Og du kan ikke fortælle, hvad der fik dig til at miste tilliden til OB?

                          - Nej. Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg vil bare sige, at jeg mistede tilliden. Udviklingsmæssigt kunne jeg heller ikke se mig selv fortsætte efter de ting, der blev sagt og gjort. Det fik mig til endeligt at træffe beslutningen om, at jeg gerne ville finde et andet sted at spille.​"

                          Ja, han elsker Ådalen, men ikke den måde han blev behandlet på... men det er vel igen BWs skyld

                          Han havde accepteret kontrakten (forlængelsen), men TB rev den over og kom i stedet for med et halvfesent tilbud... hvordan ville I selv reagere i den situation ??? (Intet med agenten at gøre, da han også syntes, at det var det bedste at fortsætte i klubben på det tidspunkt!).
                          Ja, sådan havde han det, da han forlod OB, men det har jo så ændret sig, kan du høre.

                          Jeg ved ikke hvorfor det skulle være BWs skyld..? Troede egentlig vi var kommet videre fra det der pladderprovo.
                          Tværtimod har jeg flere gange talt positivt om BW i denne sag, fordi han virkelig forsøgte over længere tid og i flere forsøg, at få en aftale underskrevet.

                          Hvordan jeg ville reagere, det er din fortælling simpelthen alt for ensidigt og farvet til jeg overhovedet kan og vil forholde mig til det.

                          Jeg kan kun forholde mig til, at der trods flere forsøg og en stor lyst fra begge sider, ikke blev nogen aftale, samt at Slotsager jo så efterfølgende åbnede op for en hurtig tilbagevenden til OB, hvis det skulle have endt/ende sådan.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment

                          Working...
                          X