Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager
https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19
Comment
-
Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra ÅdalenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager
https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19
Comment
-
Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen
Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.
Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.
Super duper rådgivning.
- Likes 4
Comment
-
En hurtig søgning viser, at der er noget, han gør det i:Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Gad vide om Slotsager nogensinde kommer “hjem”.
Jeg er opmærksom på, at Martin Davidsen har fået nævnt, at Slotsagers bagland ikke var helt oppe at ringe over, at Troels Bech trak Wesstrøms generøse kontrakttilbud tilbage. Det er jo, hvad det er, men hvis Slotsager er tøsefornærmet over dét, så skulle han måske kigge lidt indad også.
Jeg er dog ikke specielt imponeret over agenten Magnus Agnar Magnusson, der indtil videre har formået at formøble en Golden boy-liste spiller til bænken i Serie B og Verona, og nu kæmper for at få sendt Julius Bertel Askou ud i verden inden han har spillet en hel sæson som fast starter.
Super duper rådgivning.
Hugo Larsson kände att hans agenter pushade väldigt hårt för en flytt – trots att han själv inte ville genomföra den.
– Det var någonstans där det började, att jag kände att jag inte vill jobba med de längre, säger han.
På vilket sätt pushade de dig till att flytta till England?
– De var ganska tydliga att de ville att jag skulle gå dit. Det var samtal och sms hela tiden. Det är väl så den världen funkar. Men jag var ganska tydlig från början att det inte var något jag ville hoppa på. Det var där vi började skiljas åt.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...idigare-agent/
- Likes 1
Comment
-
Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO
Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
"Og du kan ikke fortælle, hvad der fik dig til at miste tilliden til OB?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det var jo også hvad han selv sagde, da han sidste år blev interviewet omkring afskeden med OB. Det har ikke ændret noget på hans forhold til OB og de mennesker i klubben. Han gik endda så langt, at han var åben for en hurtig tilbagevenden til OB.
Nææ, han er sgu nok bare for dyr(sagt uden at vide hvad der står i artiklen)
- Nej. Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg vil bare sige, at jeg mistede tilliden. Udviklingsmæssigt kunne jeg heller ikke se mig selv fortsætte efter de ting, der blev sagt og gjort. Det fik mig til endeligt at træffe beslutningen om, at jeg gerne ville finde et andet sted at spille."
Ja, han elsker Ådalen, men ikke den måde han blev behandlet på... men det er vel igen BWs skyld
Han havde accepteret kontrakten (forlængelsen), men TB rev den over og kom i stedet for med et halvfesent tilbud... hvordan ville I selv reagere i den situation ??? (Intet med agenten at gøre, da han også syntes, at det var det bedste at fortsætte i klubben på det tidspunkt!).Last edited by Online; i dag, 15:30.
Comment
-
Har aldrig sagt de er uvennerOprindeligt indsendt af Hmic Se indlægMen mere uvenner er de så heller. Slotsager er på besøg og se træningen - sammen med Bjørn P.
Kun at han ikke vil spille i Ådalen, mens TB er der, da et ord åbenbart ikke er et ord.
Men dejligt at han er "hjemme" for en kort stund
- Likes 1
Comment
Comment