Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vores måske nye finne kostede 170 mill sidste sommer

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...tes-han-til-ob
    Nu er det noget overdrevet at tage en klubs 'fingrene væk' melding, og så sige at det er = markedsprisen. Priserne i UK er sindssyge, og i den kontekst giver 170 mio mening som afskrækning. Lige nu kunne Troels jo også gå ud og sige, at vi ser Ganaus som en vigtig spiller, så vi skal have bud på min 60 mio for overhovedet at gide snakke. Det kan vi nok ikke få for ham.

Alligevel er det en lidt tankevækkende udtalelse; de andre spillere, der bliver nævnt i artiklen, er havnet i hhv Rangers, Bologna og Bristol. Måske ikke vanvittige adresser, men alle klubber langt over OBs økonomiske niveau (ja, også Bristol City, der har et samlet lønbudget over 35 mio pund). Så hvis Keskinen blev vurderet som på vej mod det niveau, så bliver man nysgerrig på, om det bare er et tosset rygte, eller hvad der er sket med ham i løbet af det seneste år.
    Kigger man på hans performance stats i sidste sæson, så er de ok uden at være prangende for en ung offensiv-spiller - han har spillet langt de fleste kampe, men har svinget ud og ind af start-11er og mest været indskifter både i venstre side, højre side og centralt. Det er ikke en stamspiller, vi taler om. Det gør rygtet noget mere realistisk for OB. Jeg studser bare over, at han først har udløb i 2028, så han burde være dyr, men hvis de har mistet troen på ham, så er prisen naturligvis lavere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det får I ikke for en hurtig spiller med dårlig teknik og vel ikke mere end ok afslutninger ... Minteh kostede i den størrelsesorden, fordi han havde kvaliteterne til det, det har Ganaus slet ikke.
      Det er vi langt hen af vejen fuldstændig enige om. Det er også tiltænkt at virke afskrækkende, at prisen for at "svække" os skal være så høj, at man "svækker" sig selv.

Et realistisk salg af Ganaus i dette vindue ville ligge på omkring 5 millioner euro - og det ville jo være et sindssygt flot salg. Hvis AGF skulle hente ham, skal de betale dummebøde oveni.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er vi langt hen af vejen fuldstændig enige om. Det er også tiltænkt at virke afskrækkende, at prisen for at "svække" os skal være så høj, at man "svækker" sig selv.

Et realistisk salg af Ganaus i dette vindue ville ligge på omkring 5 millioner euro - og det ville jo være et sindssygt flot salg. Hvis AGF skulle hente ham, skal de betale dummebøde oveni.
        Jeg vil sige 35 millioner kr er langt over, han er altså ret begrænset og uanset at jeg er anti-fan, så kan jeg godt erkende når OB har kompetente spillere.
        Tverskov og Minteh f.eks.
        Jeres nuværende målmand, nok primært før han fik problemer med helbredet.
        Lige nu ser jeg mest leverpostej (uden agurk) eller værre hos jer, I mangler unge spillere med potentiale, ser heller ikke lige en etableret spiller med et ekstra højt niveau pt.

Vejle var klart værre, med et håbløst spilkoncept og kortsigtede løsninger og Fredericia havde bare ikke råd, ellers var resten jo helt på niveau eller bedre end OB.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg vil sige 35 millioner kr er langt over, han er altså ret begrænset og uanset at jeg er anti-fan, så kan jeg godt erkende når OB har kompetente spillere.
          Tverskov og Minteh f.eks.
          Jeres nuværende målmand, nok primært før han fik problemer med helbredet.
          Lige nu ser jeg mest leverpostej (uden agurk) eller værre hos jer, I mangler unge spillere med potentiale, ser heller ikke lige en etableret spiller med et ekstra højt niveau pt.

Vejle var klart værre, med et håbløst spilkoncept og kortsigtede løsninger og Fredericia havde bare ikke råd, ellers var resten jo helt på niveau eller bedre end OB.
          Det er en helt fair holdning, jeg er bare meget uenig.

Jeg synes OB har flere profiler, der kunne begå sig i vores klubrivaler og starte inde hver gang. Fiete Arp, Myhra, Rasmus Falk og Oudraogo fx.

Vi har spillere, der kan lægge på, som har spillet en hæderlig sæson. Ganaus, Niemic, Grot og Owusu fx.

Og så synes jeg vi har talenter, der er interessante for større adresser end OB. Askou, Ejdum, McCoy og Martin.

Jeg er med på, at vores trup ikke sprænger alle rammer og kan kandidere til medaljer, men jeg synes faktisk vi har en meget spændende Superliga-trup. Det synes jeg også Viborg har. Men jeg opfatter Silkeborg, Vejle, Fredericia og Randers som svagere trupper og så opfatter jeg Sønderjyske som lidt af en humlebi, der gør noget, de simpelthen ikke burde kunne med de spillere de har til rådighed. Det er flot trænerarbejde.

Men vi behøves jo ikke at blive enige, men jeg tænker da, at der som minimum ligger en lille asie eller syltede rø'be'e på den leverståhej der.

Comment

De skal bare holde fingrene væk. Uanset pris
            (forstår det er et forslag og ikke et egentligt rygte)
            Nok lidt upopulært take: Jeg har håbet lidt på et Ganaus-salg til sommer.

Men mest fordi det er en præmis, at vi skal sælge spillere. Han er den af vores mere attraktive spillere jeg bedst kan se os undvære. Jeg har altid haft en forkærlighed for spillere som ham, der bare kæmper røven ud af bukserne og mest gør det de er gode til. Han har helt sikkert evner, der er brugbare. Men jeg ser ham primært som en klassisk bundholdsangriber. Jeg tror ikke hold med større ambitioner for spillet med bolden har "råd til" at have en spiller med hans tekniske niveau som fast starter. Og rent værdimæssigt tvivler jeg på, at han bliver mere værd end lige nu.

Men når det så er sagt havde jeg mere tænkt det skulle være en tysk klub, der så sig varm på ham og henter ham for 2-3 mio. euro. Ville hade hvis det er AGF han render rundt i, når/hvis det viser sig, at jeg undervurderer ham.

Comment

Kunne dette være året hvor Casper Nielsen vender hjem?

Vil han ikke passe godt ind, på midtbanen?

Ren spekulation

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Kunne dette være året hvor Casper Nielsen vender hjem?

Vil han ikke passe godt ind, på midtbanen?

Ren spekulation
                Tror det er en postgang for tidligt for ham, selvom det for os ville være det optimale tidspunkt, for om et år eller især to ville så afgjort være for sent. Ud fra transfermarkt at dømme, har han stadig været fast mand i Liège i denne sæson. En ung CN ville passe perfekt...ved ikke hvor meget fart i stængerne han har tilbage som 31-årig.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Tror det er en postgang for tidligt for ham, selvom det for os ville være det optimale tidspunkt, for om et år eller især to ville så afgjort være for sent. Ud fra transfermarkt at dømme, har han stadig været fast mand i Liège i denne sæson. En ung CN ville passe perfekt...ved ikke hvor meget fart i stængerne han har tilbage som 31-årig.
                  Ved ikke med farten men til gengæld har han fået en masse rutine.
                  Ved dog ikke om han ser OB som hjem. Det er vel mere Esbjerg der er hjem.

Comment

TB kan ikke love nogen tilgange inden opstart

https://fyens.dk/ob/ob-s-sportsdirek...fb7c02a984c-22

og så er 4 blevet til 2 åbenbart…. Eller mere afhængig af salg… Hmmm…

Comment

TB kan ikke love nogen tilgange inden opstart

https://fyens.dk/ob/ob-s-sportsdirek...fb7c02a984c-22

og så er 4 blevet til 2 åbenbart…. Eller mere afhængig af salg… Hmmm…
                      Han siger osse at vi har sammen budget som sidste sæson!
                      tror sku ikke man skal ligge så meget i hvad han siger :)

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/fere...-i-ferencvaros

Ikke et rygte. Men han er transfer fri. Ved ikke om han passer ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

han var da en man tidligere gik og ønskede sig til OB...så tog han til FCM.

Kender ikke hans niveau for nuværende...men fin alder, kender den danske liga. Transferfri (taler nok også ind)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Har været skadet siden november med ukendt dato for retur jfr. transfermarkt
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Han siger osse at vi har sammen budget som sidste sæson!
                              tror sku ikke man skal ligge så meget i hvad han siger :)
                              Nej det skal man nok ikke. Der er godt nok mange forskellige signaler

Hvordan træder man på speederen og vil være et hold der ikke kun lige klemmer sig ind i top 6. Et hold der tager næste step…
                              Men har altså kun de samme penge som sidste år at gøre det for…

Og det er måske kun 2 og ikke 4 som jeg sagde for en måned siden..

Det må være et spil for galleriet overfor sælgende klubber og agenter

Comment

Nej det skal man nok ikke. Der er godt nok mange forskellige signaler

Hvordan træder man på speederen og vil være et hold der ikke kun lige klemmer sig ind i top 6. Et hold der tager næste step…
                                Men har altså kun de samme penge som sidste år at gøre det for…

Og det er måske kun 2 og ikke 4 som jeg sagde for en måned siden..

Det må være et spil for galleriet overfor sælgende klubber og agenter

sagde han ikke sidste år på omtrent samme tid at vi havde et budget meget lig sønderjyske. :) eller husker jeg forkert?:)
                                så tror bare vi skal læne os tilbage og nyde showet :) hvis spillerne ikke kommer så har vi i hvert fald en træner der giver lidt underholdning :)

Comment

Working...
                                X