Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg er enig. Det er ikke de bedste stats manden har, når jeg kigger i FM26. (ved godt det skal tages med et gram salt).
    Gran

Jeg har aldrig tyet til det der nymodens FM, men altid skrevet herinde på baggrund af, hvad jeg hører/ved, læser i aviser/medier og ser på stadions

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Gran

Jeg har aldrig tyet til det der nymodens FM, men altid skrevet herinde på baggrund af, hvad jeg hører/ved, læser i aviser/medier og ser på stadions
      Jaja, fede fingre :

Generelt synes jeg egentlig FM rammer fint. Det er stats baseret på fans og folk omkring klubberne.

Comment

TB om transfervinduet

https://campo.dk/2026/05/25/ob-boss-...rke-interesse/

Comment

https://campo.dk/2026/05/25/overblik...ens-transfers/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Ikke et decideret OB-relateret rygte, men i Sofia har man modtaget et bud på Bertrand Fourrier fra en dansk SL-klub (har mine tvivl om top4 klubberne samt FCK, da de vel henter fra en noget højere hylde).

Han har haft en forrygende sæson for en meget lille bundklub (Septemvri Sofia), hvor han har scoret halvdelen af deres mål!
            Bedømt ud fra deres seneste transferaktivitet, så lugter det der langt væk af Randers

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Bedømt ud fra deres seneste transferaktivitet, så lugter det der langt væk af Randers
              Kunne det sagtens være.

Comment

Wolfsburg på vej ned i 2. Bundesliga.
                Bliver spændende om Eriksen finder en ny klub i Holland/Belgien/Tyskland eller om han gerne vil hjem. Kan simpelthen ikke forestille mig , at han vil spille i næstbedste række.

Comment

Wolfsburg er live rykked ned. Kan vi ikke bruge en af deres spiller? ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Av Eriksen. Så blev det sgu 2.Bundesliga.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Wolfsburg er live rykked ned. Kan vi ikke bruge en af deres spiller? ;-)
                      Han kan nok ikke bruge os.

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Wolfsburg på vej ned i 2. Bundesliga.
                        Bliver spændende om Eriksen finder en ny klub i Holland/Belgien/Tyskland eller om han gerne vil hjem. Kan simpelthen ikke forestille mig , at han vil spille i næstbedste række.
                        Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at Wolfsburg er specielt interesseret i at beholde ham i genopbygningen af deres hold. Så mon ikke de finder en løsning, hvor han kan komme videre? Hvis han reelt har tænkt sig, han skal tilbage til dansk fodbold mens han har noget at byde ind med, må det her efterhånden være det oplagte tidspunkt.

Comment

Ellers tak, han er for afdanket. Hans afleveringsfod og indlægsfod fejler ikke noget (har lige set kampen), men han har ikke benene eller fandenivoldskeden til at spille alternativlos. Hvis han var striwet i hjertet som Falk, var han skiftet hertil sidste sommer. Som de sagde i SFÅ, så var han akademist i 3 år. Han er ingen Grubbe hvad OB-kærlighed angår. Men tak skal han have for indsatsen i landsholdstrøjen.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                            Ellers tak, han er for afdanket. Hans afleveringsfod og indlægsfod fejler ikke noget (har lige set kampen), men han har ikke benene eller fandenivoldskeden til at spille alternativlos. Hvis han var striwet i hjertet som Falk, var han skiftet hertil sidste sommer. Som de sagde i SFÅ, så var han akademist i 3 år. Han er ingen Grubbe hvad OB-kærlighed angår. Men tak skal han have for indsatsen i landsholdstrøjen.
                            Tja tjo. Han har hus et stenkast fra Ådalen, hans børn har været på fodboldskole i OB, han ligger navn til vores internationale ungdomsturnering. Noget banker det nok stadig for striwerne. (For øvrigt sjovt med Falk-sammenligningen, når man tænker på, hvor mange der for et år siden mente han havde brændt alle sine broer i OB, nu var mere FCK’er osv.).
                            Men nej, nogen oplagt Zorniger-spiller er han nok ikke længere. Til gengæld er hans fodboldintelligens og hans teknik nok stadig bare på så højt et niveau i forhold til Superligaen, at jeg har svært ved at forestille mig at Zorniger ikke også ville være begejstret over at have ham til rådighed.

Comment

Afdanket ligefrem manden har lige løbet 15 km over 105 minutter i undertal. Har 12 mål/målinvolveringer i sæsonen. Det havde været flere hvis hans holdkammerater kunne ramme målet. Flot sæson af Eriksen, meget skidt af Wolfsburg. Kæmpe kæmpe ja tak, omend det er helt urealistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at Wolfsburg er specielt interesseret i at beholde ham i genopbygningen af deres hold. Så mon ikke de finder en løsning, hvor han kan komme videre? Hvis han reelt har tænkt sig, han skal tilbage til dansk fodbold mens han har noget at byde ind med, må det her efterhånden være det oplagte tidspunkt.
                                er det skib efterhånden ikke sejlet?

Jeg kan slet ikke se det ske, kan heller ikke se det skulle give mening. Falk og Eriksen på midtbanen - umiddelbart mere tiki-taka bullshit end heavy metal fodbold. Jeg ser ikke Eriksen passe ind i det man forsøger, og jeg ser slet ikke Eriksen og Falk to i fodboldmæssig forstand aldrende herre på en midtbane der gerne skulle løbe og presse nærmest konstant.

Eriksen skulle vidst også fortsat have landsholdsdrømme og selv om han ikke er fast starter længere - så kommer han ikke med hvis det hedder superliga (særligt superliga uden europæisk bold)

Dernæst er der prisen - selv om han vil skulle gå ekstremt langt ned i løn, vil han stadig ende som den markant dyreste spiller i truppen - er det det værd?

Jeg mener ikke det giver mening. MEN skulle man gå den vej, så skal man sætte alt hvad man har gang i på pause og gå all-in på at skabe resultater (nærmest jagte guld) dvs en retur til tiden i slut 00'erne - der skal bruges markant flere penge og der skal hentes erfarne spillere ind der kan levere NU!
                                Det er for mig det eneste scenarie hvor det giver lidt mening at bringe Eriksen.

Og jeg håber ikke vi går den vej.

Det var en sjov tanke, men skulle være sket for et par år siden, og nok også med en anden træner før det gav mening.

Comment

Working...
                                X