Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
ikke endnu - hvis Randers slår os og vinder over FCK i Parken (FCK har på det tidspunkt intet at spille for), og vi taber til Vejle, ja, så har vi balladen. Meget lave odds på det, ja, men det er ikke færdigt.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog nu er 8. pladsen sikret. Så skal FCK vinde pokalen, og så skal man vel til at forstærke truppen når nu den står på europa
Comment
-
ja ok - havde kun lige øje på Silkeborg. Men det er godt nok tæt på.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
ikke endnu - hvis Randers slår os og vinder over FCK i Parken (FCK har på det tidspunkt intet at spille for), og vi taber til Vejle, ja, så har vi balladen. Meget lave odds på det, ja, men det er ikke færdigt.
Comment
-
Han har været en svingende oplevelse, han har haft højdepunkter, hvor han har virket åbenlyst for god til Superligaen, og så kampe, hvor han ikke kunne spille sig på et serie 4 mandskab.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægHåber at vi kan holde på Fiete Arp til næste sommer, men er ikke sikker - hvis OB skal sælge nu, så håber jeg på en solid kompensation og at man ikke sælger til en dansk klub
Han har været en stor oplevelse denne sæson
Fiete Arp har dog den rette arbejdsindstilling. Han kæmper og kæmper og kæmper, og han er en gudsbenådet tekniker. Han skal lade Zorniger hjælpe ham med at stabilisere sit bundniveau, og så bliver han en legende i klubben og et fremragende salg.
- Likes 7
Comment
-
altså han har da naturligvis et godt navn, og har gjort det fint. Men ikke på et niveau hvor jeg går og frygter han ryger afsted.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægHåber at vi kan holde på Fiete Arp til næste sommer, men er ikke sikker - hvis OB skal sælge nu, så håber jeg på en solid kompensation og at man ikke sælger til en dansk klub
Han har været en stor oplevelse denne sæson
Syntes også indtrykket er han er glad for at være i OB / Odense, og være en fast mand og vel også en af lederne på holdet. Jeg tror ikke han har travlt med at skulle videre.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Han har været en svingende oplevelse, han har haft højdepunkter, hvor han har virket åbenlyst for god til Superligaen, og så kampe, hvor han ikke kunne spille sig på et serie 4 mandskab.
Fiete Arp har dog den rette arbejdsindstilling. Han kæmper og kæmper og kæmper, og han er en gudsbenådet tekniker. Han skal lade Zorniger hjælpe ham med at stabilisere sit bundniveau, og så bliver han en legende i klubben og et fremragende salg.

Comment

Comment