Oprindeligt indsendt af Don Junior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
det er også min tanke - men han skal jo helst være så god at han kan presse McCoy - og kan gå ind og spille uden at niveauet falder for meget - det har jo været et af problemerne denne sæson. Forskellen på startere og bænk har været for stor.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLidt skuffende navn måske. Men nok en billig trupspiller der kan dække flere pladser og ikke står i vejen for McCoy
Og så kan man gemme krudtet til senere i vinduet
Og så for mit eget vedkommende, så en Leeroy, der har været omkring Ajax og som vi har set kan noget - det smager bare af lidt mere end en Peter der har spillet i Horsens. Det ene er bare lidt mere spændende end det andet.
- Likes 6
Comment
-
Det kan jo være at McCoy bliver solgt og at det her er erstatningen, derudover en spiller der kan spiller flere forskellige positioner a la grubbeOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså jeg er sådan set enig - men det er jo tydeligvis det man har gået efter, hvorfor skulle man dog ellers lade Owusu gå. Så det overrasker ikke.
Den positive vinkel, en erfaren backup spiller - der kan dække flere pladser, som man henter gratis (så der er mere at skyde med på andre positioner)
Så må vi jo se hvad han kan, men som en anden skrev det giver lidt Jesper Hansen-wipes, lidt leverpostej uden bacon og rødbede. Udemærket - men heller ikke noget man ligefrem går helt amok over i glædesrus.
En ting er det tekniske niveau, hvad er det fysiske og kan han holde til at træne så meget son OB gør?
Comment
-
hvis McCoy sælges så skal der hentes en ny starter ind. PunktumOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Det kan jo være at McCoy bliver solgt og at det her er erstatningen, derudover en spiller der kan spiller flere forskellige positioner a la grubbe
En ting er det tekniske niveau, hvad er det fysiske og kan han holde til at træne så meget son OB gør?
- Likes 1
Comment
-
Ja… Og Owusu ligner jo en der stadig er fit og i sin bedste fodboldalder. Satme ærgerligt de ikke kunne blive enige.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er også min tanke - men han skal jo helst være så god at han kan presse McCoy - og kan gå ind og spille uden at niveauet falder for meget - det har jo været et af problemerne denne sæson. Forskellen på startere og bænk har været for stor.
Og så for mit eget vedkommende, så en Leeroy, der har været omkring Ajax og som vi har set kan noget - det smager bare af lidt mere end en Peter der har spillet i Horsens. Det ene er bare lidt mere spændende end det andet.
Håber satme på noget lækkert senere i vinduet.
Men et plus er selvfølgelig at han har trænet med holdet 2-3 måneder inden superligaen går igang igen så man ikke skal bruge tid på det
- Likes 1
Comment
-
Hvis man skal se det som en erstatning for Leeroy, så virker det godt nok fesent, omend han nok er lidt billigere i løn. Han spillede også en del på midtbanen i Norge, så jeg tænker at han også er tiltænkt nogle minutter der.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er også min tanke - men han skal jo helst være så god at han kan presse McCoy - og kan gå ind og spille uden at niveauet falder for meget - det har jo været et af problemerne denne sæson. Forskellen på startere og bænk har været for stor.
Jeg tror lidt at timingen i den her transfer, dikterer mine følelser omkring den. Havde vi hentet ham til sidst i vinduet, ovenpå et vindue hvor vi havde forstærket os på venstre back og på midtbanen og havde fået en god ny angriber, men liiiige manglede en ekstra mand på højre back, og som også kunne hjælpe til på midten, så ville jeg godt kunne se at der var lidt ræson i det. Men som den første transfer, så bliver jeg ikke videre optimistisk omkring hvad vi har i vente over sommeren
- Likes 1
Comment
-
Magnus Andersen har jo været 3.Valg hidtil. Kan da godt være at han står foran noget udlejningOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg3 år alligevel. De må have en vis tiltro til ham jo. Havde nok bare forventet en fra akademiet kunne dække den plads.
Ser åbenbart ikke ud til den unge Helveg helt har hvad der kræves.
Comment
-
bestemt - altså det man er tidligt ude ser jeg bestemt som positivt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja… Og Owusu ligner jo en der stadig er fit og i sin bedste fodboldalder. Satme ærgerligt de ikke kunne blive enige.
Håber satme på noget lækkert senere i vinduet.
Men et plus er selvfølgelig at han har trænet med holdet 2-3 måneder inden superligaen går igang igen så man ikke skal bruge tid på det
Men bliver det meget mere en 1½ mdr? Sæsonen er næsten slut og så 3 ugers opstart...men vi tager det da med.
- Likes 1
Comment
Det kunne være noget med albino.... Nej jeg ligger mig bare fladt ned
ville fandme være noget af en joke hvis det ender sådan...en altså en fuldgod erstatning hvis McCoy skydes afsted for 7 mill euro
Comment