Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Må være backup for McCoy. Og det skuffer mig i så fald. Hvis vi køber spillere til bænken kommer vi aldrig til at blive bedre; jeg bilder mig ind at McCoy er blevet bedre af at konkurrere med spillere klart dygtigere (især teknisk) end ham selv som Owusu fx. Den her transfer minder mig lidt om da vi havde AJA (Alexander Juel) eller Mouritsen. Kender dog intet til Therkildsen overhovedet.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSer ud til han er afløser for Uwusu. Eller backup for McCoy.
- Likes 3
Comment
-
En spiller der kan spille både på backen og på midten, så jeg kan forestille mig at han bliver første reserve på nogle positioner. Jeg tænker det skal ses som en erstatning for Grubbe, og i den henseende er det måske en lille opgradering. Men der er godt nok ikke ret meget ved det her, som jeg synes er særligt spændende
- Likes 2
Comment
-
hvis man vil give plads til McCoy kan man jo ikke gå ud og hente en der er bedre...Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Må være backup for McCoy. Og det skuffer mig i så fald. Hvis vi køber spillere til bænken kommer vi aldrig til at blive bedre; jeg bilder mig ind at McCoy er blevet bedre af at konkurrere med spillere klart dygtigere (især teknisk) end ham selv som Owusu fx. Den her transfer minder mig lidt om da vi havde AJA (Alexander Juel) eller Mouritsen. Kender dog intet til Therkildsen overhovedet.
Comment
-
Naturligvis ikke. Og det er det der er problemet. At forære spillere startpladser. Det var vist sådan at Adelgaard blev lidt lad i det og faldt markant i niveau, hvis jeg husker rigtigt. At købe spillere der ikke er gode nok gør hverken klubben eller et ungt stjerneskud som McCoy nogen tjeneste.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvis man vil give plads til McCoy kan man jo ikke gå ud og hente en der er bedre...
men ja, det er min evige klagesang
EDIT: bekymrer mig lidt at en boldbruger (Horsensfan) beskriver ham som teknisk mangelfuld. Som om vores trup ikke halter nok efter i det aspekt i forvejen…Last edited by El Profesor; 27-04-2026, 18:22.
- Likes 1
Comment
-
altså jeg er sådan set enig - men det er jo tydeligvis det man har gået efter, hvorfor skulle man dog ellers lade Owusu gå. Så det overrasker ikke.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Naturligvis ikke. Og det er det der er problemet. At forære spillere startpladser. Det var vist sådan at Adelgaard blev lidt lad i det og faldt markant i niveau, hvis jeg husker rigtigt. At købe spillere der ikke er gode nok gør hverken klubben eller et ungt stjerneskud som McCoy nogen tjeneste.
men ja, det er min evige klagesang
EDIT: bekymrer mig lidt at en boldbruger (Horsensfan) beskriver ham som teknisk mangelfuld. Som om vores trup ikke halter nok efter i det aspekt i forvejen…
Den positive vinkel, en erfaren backup spiller - der kan dække flere pladser, som man henter gratis (så der er mere at skyde med på andre positioner)
Så må vi jo se hvad han kan, men som en anden skrev det giver lidt Jesper Hansen-wipes, lidt leverpostej uden bacon og rødbede. Udemærket - men heller ikke noget man ligefrem går helt amok over i glædesrus.
Comment
-
En typisk gratis signing med samme agent som McCoy
Mener ikke han umiddelbart ligner én der kan forstærke os, men jeg lader tvivlen komme ham til gode, da jeg ikke kender nok til ham.
Ser frem til (potentielle) landsholdsspillere og dem som ikke ser sig selv i klubben blive præsenteret i Ådalen de kommende måneder
- Likes 4
Comment
-
“Det er en fleksibel spiller, der kan løfte os yderligere, siger rekrutteringschef i Odense Boldklub, Jimmi Nagel.”Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
”- Jeg har fulgt ham siden hans tid i Næstved og Horsens og også i Norge. Derudover har vi fulgt ham i både Sverige og Polen, så vi har et klart billede af, hvilken spiller vi henter, og hvem han er, siger Jimmi Nagel”
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ud fra strategien manglede der en “Præstationsspiller mellem 25-29” ..
”Han passer godt ind her. Det er en spiller, vi får ind i det, der må anses som hans bedste fodboldalder.“"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment