Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Alligevel noget af et postulat.
    Er du sikker på at AZ ikke bare mener Mccoy er den bedste VB vi har i truppen pt?
    Jeg vil tro Zorniger har gjort sig overvejelser omkring hvor det giver bedst mening de 2 spiller.
    Kunne man vende de 2 s McCoy kom på højre? Sikkert.
    Der er ingen tvivl om Uwusu er bedre med venstre end McCoy.

Jeg er bare overbevist om Uwusu bliver anset som den bedste hb så længe vi har glæde af ham i klubben.

Hvis McCoy var bedre ville han vel spille der.

Efter sommerferien kommer han over i den rigtige side. Så for vi at se hvad han kan præstere på hb. Tænker det nok skal blive godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg vil tro Zorniger har gjort sig overvejelser omkring hvor det giver bedst mening de 2 spiller.
      Kunne man vende de 2 s McCoy kom på højre? Sikkert.
      Der er ingen tvivl om Uwusu er bedre med venstre end McCoy.

Jeg er bare overbevist om Uwusu bliver anset som den bedste hb så længe vi har glæde af ham i klubben.

Hvis McCoy var bedre ville han vel spille der.

Efter sommerferien kommer han over i den rigtige side. Så for vi at se hvad han kan præstere på hb. Tænker det nok skal blive godt.
      ikke nødvendigvis - nu har man lige brugt tid på at få sluset McCoy ind på vb - og han gør det godt der, skulle man så smide ham over i højre side og så begynde at spille Owusu ind på vb? Eller spille med Adam der pt bare ikke ser ud til at være god nok?

Comment

nu så jeg lige truppen til dagens kamp og så slog det mig;

Sander er ikke en del af OB efter sommer, men udtages stadig som 2. valg til målmandsposten. Når nu man har Martin Hansen - som vi må formode er vores 2. keeper efter sommerferien er det så ikke et lidt underligt valg?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nu så jeg lige truppen til dagens kamp og så slog det mig;

Sander er ikke en del af OB efter sommer, men udtages stadig som 2. valg til målmandsposten. Når nu man har Martin Hansen - som vi må formode er vores 2. keeper efter sommerferien er det så ikke et lidt underligt valg?
          Jeg formoder nærmere at han ikke er 2. målmand i næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

det selvf også en mulighed - så skal der også bare findes en målmand, til en i forvejen lang liste. Men det er da bestemt en mulighed

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det selvf også en mulighed - så skal der også bare findes en målmand, til en i forvejen lang liste. Men det er da bestemt en mulighed
              Det kommer helt an på, om man vurderer Eskildsen er klar til at være 2. målmand og så kan suppleres af næste mand fra akademiet som tredjevalg. På et tidspunkt skal han jo tage det skridt, hvis man tror på ham på længere sigt - og det tror jeg, man gør.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Det tænker jeg heller ikke han er. Tror både Theo og Martin stopper.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det tænker jeg heller ikke han er. Tror både Theo og Martin stopper.
                  Tænker man satser på et egenudviklet talent, da jeg ikke kan forestille mig, at vi kan hente en "klassemålmand" til bænken.

Comment

Working...
                  X