Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Billing fylder 30 lige om snart - det er næsten 5 års forskel. Det er ret væsenligt. Nu har jeg lige tjekket - resten af FCMs midtbane er spillere på 22 eller under (måske der var en enkelt på 23...)

Så sammensætningen betyder (for mig) bare meget. Falk og Eriksen - to spillere man vil skulle starte - der runder 35 i næste sæson. Og læg dertil den fysiske pakke (jeg ved ikke hvor meget OB lægger i det) men jeg så altså gerne vi fik lidt mere fysik ind centralt, noget højde og noget styrke. Også her vil jeg mene at Billing og Eriksen er lidt forskellige

Altså lander Eriksen i ådalen, så bliver det da svært ikke at blive begejstret. Det vil jo være en vanvittigt signing (og vil vel også sige noget om ambitionsniveauet for de kommende par sæsoner)
    Men personligt var det ikke her jeg ville lægge mine transferkroner.
    Synes det er gode argumenter, som jeg sagtens kan være enig i. Jeg tror bare der mangler en ubekendt i den ligning: Hvad ville Eriksens tilstedeværelse betyde for hvilke spillere vi ellers kan hente?
    Jeg ved sjovt nok ikke om det har en betydning, men min fornemmelse er, at vi med ham i truppen lige træder et skridt op på attraktivitets-stigen.

Comment

Working...
    X