Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    så vidt jeg er orienteret er han venstrebenet
    “Both”

https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/253206
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

BIFs sportsdirektør erkender interesse og bud på Ejdum

https://campo.dk/2026/02/03/schmedes...-en-prisramme/

Comment

https://www.transfermarkt.com/stian-...spieler/268561

Venstrefodet venstreback der også har spillet centerback ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

https://www.transfermarkt.com/brando...spieler/507700

Backup for Adam Sørensen

Åbenbart et rehabiliteringsprojekt da han har fået dom for at køre for stærkt (160 km/t) og været involveret i et biluheld (ingen rapport om farlige menneskelige skader).
          Ungt Manu talent og hurtig bil …

Comment

Der blev skrevet om skuffelse over vinduet tidligere .. ved ikke om jeg er skuffet men havde nok forventet mere .. også på “salgssiden” mht. en Trybull, Grubbe og en målmand for meget men interessen har måske ikke været der - tror ikke at OB ville have modsat sig noget på nogen af dem og så håber jeg stadig på en forlængelse af Owusu.
            Tænker vi kommer styrket ud med en mand mere til midten der lader til at kunne konkurrere om pladserne.

Men hvad har de andre klubber så gjort der kan bringe OB “i fare”?

https://campo.dk/2025/12/29/det-stor...gaens-handler/

AGF, FCM og BIF behøver vi nok ikke se så meget på men flot af FCM at holde sammen på truppen og så bliver det spændende at se hvor meget BIF kan tåle at skifte ud i en kort opstart.
            SDJ har i mine øjne svækket sig en smule. Ingen forstærkninger men et salg af Ingasson.
            FCK har været forbavsende passive på
            investeringer, hvis de vil jagte mesterskabet - ser ud som om de lidt har givet op og træneren har igen været rygtet væk.
            VIFF har været meget stille .. ser dem ikke som styrket - 2 point op.
            FCN har hentet tre men ikke mistet nogen der har spillet .. styrket men forhåbentligt ikke nok til at gøre os noget, hvis vi kan komme fornuftigt igennem de næste fire runder - 2 point op.
            RFC har 7 point op til OB men har vist gjort hvad de kunne for at styrke sig til at gå efter en top6.
            Store salg men har hentet 7 spillere som jeg ikke rigtig kender. Kan selvfølgelig håbe på at de ikke kan nå at blive spillet sammen foreløbigt. I øvrigt 5 afgange.
            SIF har også 7 point op til OB men 3 tilgange, hvoraf to er fra sekundære ligaer og med 4 afgange har de været mere beherskede og ser vist mere nedad end opad i tabellen vil jeg tro da
            FCF er 5 point efter SIF og 12 point fra OB. Ser dem ikke som en risiko uden at alt skulle gå galt.
            For en oprykker under stregen må det være svært at gøre meget men de har sagt farvel til 3 og hentet 3, her i blandt Hansborg, så klart forstærket

VB er endnu engang bundprop og pt 13 point efter OB samt 6 point fra stregen men kun et mål ringere i målscore og da VB de sidste par sæsoner har lavet vilde comebacks tænker jeg ikke at SIF kan føle sig sikre.
            Deres aktivitet i vinduet er dog begrænset til 2 tilgange og 3 afgange af for mig ukendte spillere på begge sider.

Sumasumarum så forsøger RFC sig mest men er mange point fra mens VIF og FCN ikke virker svækkede og begge formentlig vil forsøge at lukrere på et hårdt program for OB de næste fire kampe.
            Kan man forestille sig en situation hvor FCK går endnu mere i hegnet .. FCM var der for et par sæsoner siden …
            Last edited by Plum; 04-02-2026, 06:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Der blev skrevet om skuffelse over vinduet tidligere .. ved ikke om jeg er skuffet men havde nok forventet mere .. også på “salgssiden” mht. en Trybull, Grubbe og en målmand for meget men interessen har måske ikke været der - tror ikke at OB ville have modsat sig noget på nogen af dem og så håber jeg stadig på en forlængelse af Owusu.
              Tænker vi kommer styrket ud med en mand mere til midten der lader til at kunne konkurrere om pladserne.

Men hvad har de andre klubber så gjort der kan bringe OB “i fare”?

https://campo.dk/2025/12/29/det-stor...gaens-handler/

AGF, FCM og BIF behøver vi nok ikke se så meget på men flot af FCM at holde sammen på truppen og så bliver det spændende at se hvor meget BIF kan tåle at skifte ud i en kort opstart.
              SDJ har i mine øjne svækket sig en smule. Ingen forstærkninger men et salg af Ingasson.
              FCK har været forbavsende passive på
              investeringer, hvis de vil jagte mesterskabet - ser ud som om de lidt har givet op og træneren har igen været rygtet væk.
              VIFF har været meget stille .. ser dem ikke som styrket - 2 point op.
              FCN har hentet tre men ikke mistet nogen der har spillet .. styrket men forhåbentligt ikke nok til at gøre os noget, hvis vi kan komme fornuftigt igennem de næste fire runder - 2 point op.
              RFC har 7 point op til OB men har vist gjort hvad de kunne for at styrke sig til at gå efter en top6.
              Store salg men har hentet 7 spillere som jeg ikke rigtig kender. Kan selvfølgelig håbe på at de ikke kan nå at blive spillet sammen foreløbigt. I øvrigt 5 afgange.
              SIF har også 7 point op til OB men 3 tilgange, hvoraf to er fra sekundære ligaer og med 4 afgange har de været mere beherskede og ser vist mere nedad end opad i tabellen vil jeg tro da
              FCF er 5 point efter SIF og 12 point fra OB. Ser dem ikke som en risiko uden at alt skulle gå galt.
              For en oprykker under stregen må det være svært at gøre meget men de har sagt farvel til 3 og hentet 3, her i blandt Hansborg, så klart forstærket

VB er endnu engang bundprop og pt 13 point efter OB samt 6 point fra stregen men kun et mål ringere i målscore og da VB de sidste par sæsoner har lavet vilde comebacks tænker jeg ikke at SIF kan føle sig sikre.
              Deres aktivitet i vinduet er dog begrænset til 2 tilgange og 3 afgange af for mig ukendte spillere på begge sider.

Sumasumarum så forsøger RFC sig mest men er mange point fra mens VIF og FCN ikke virker svækkede og begge formentlig vil forsøge at lukrere på et hårdt program for OB de næste fire kampe.
              Kan man forestille sig en situation hvor FCK går endnu mere i hegnet .. FCM var der for et par sæsoner siden …
              Jeg ved ikke om jeg er enig i Randers forsøger sig, de har sagt farvel til nogle af deres allerbedste spillere.
              Campbell, Olsen og så har de lavet et stort salg af Toure.

Jeg vil være bange, som Randers og SIF fan, hvis FCF eller Vejle kommer i gang.

Randers kan selv afgøre det, men de har altså Brøndby og FCK, Vejle og FCF før turneringen skiller. De 2 kampe mod bundholdene er alt afgørende for hvor de står ift nedrykning.

Jeg er slet ikke nervøs for at blive overhalet af Randers de næste 4 ksmpe ihvertfald

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg ved ikke om jeg er enig i Randers forsøger sig, de har sagt farvel til nogle af deres allerbedste spillere.
                Campbell, Olsen og så har de lavet et stort salg af Toure.

Jeg vil være bange, som Randers og SIF fan, hvis FCF eller Vejle kommer i gang.

Randers kan selv afgøre det, men de har altså Brøndby og FCK, Vejle og FCF før turneringen skiller. De 2 kampe mod bundholdene er alt afgørende for hvor de står ift nedrykning.

Jeg er slet ikke nervøs for at blive overhalet af Randers de næste 4 ksmpe ihvertfald
                Jeg vil også sige at TB havde fået en hård medfart, hvis han som Randers sælger 3 af deres største profiler her i de seneste to vinduer, og ikke ef lykkedes med at finde erstatninger i nærheden af sammr niveau. De har fejlet.
                Vi formår heldigvis at holde på profilerne, men er nok desværre lidt låst af at have svært ved at komme af med overskudslageret. Grubbe og Trybull skulle jo være havr været videre nu. Forhåbentlig kan Grubbe fortsat nå afsted til en klub nordpå.

Comment

Backup for Adam Sørensen

Åbenbart et rehabiliteringsprojekt da han har fået dom for at køre for stærkt (160 km/t) og været involveret i et biluheld (ingen rapport om farlige menneskelige skader).
                  Troede lige et kort øjeblik, at du foreslog et comeback til Mads Timm

Comment

Backup for Adam Sørensen

Tænker slet ikke man er der hvor man går efter kontraktløse spillere.
                    Vi har den trup vi har, og der er et nyt vindue om 14 kampe. Måske 15

Der er dog plads til at Grubbe eller Trybull får lov at rejse hvis der kommer en mulighed.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker slet ikke man er der hvor man går efter kontraktløse spillere.
                      Vi har den trup vi har, og der er et nyt vindue om 14 kampe. Måske 15

Der er dog plads til at Grubbe eller Trybull får lov at rejse hvis der kommer en mulighed.
                      Man har jo forsøgt at hente nogen indtil sidstedagen så man har vel ment at der er var noget at gøre i truppen .. hvis de kontraktløse er gode nok og man kan blive enige er det vel fint .. det tog også noget tid med Grot for et år siden …

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså han er nok ikke en billig herre nej.
                        Han tager så en tørn i Al Ittihad... så vi kan da med sikkerhed sige, at der kunne vi under alle omstændigheder alligevel ikke have været med.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han tager så en tørn i Al Ittihad... så vi kan da med sikkerhed sige, at der kunne vi under alle omstændigheder alligevel ikke have været med.
                          nej det var nok den ekstra pay day han ledte efter. Fair nok

Comment

Working...
                          X