Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/colo...ive-i-udlandetOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså han er nok ikke en billig herre nej.
Comment
-
"ikke go' nok" er vel en subjektiv bedømmelse af JJT. Jeg mener at han fodboldfagligt, teknisk og taktisk er rigeligt "go' nok" til OB. Typemæssigt er han dog næppe en spiller hverken TB eller AZ mener passer ind i den plan der lagt for OBOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Så fordi han ikke passer ind, og (hvad han lader være usagt) ikke er god nok.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
ja - tjente, han var vel også i sin bedste fodbold alder da han tog afsted.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han tjente 9.000.000,- om året i Colorado !
Falk tjente også markant mere i FCK...
Så altså naturligvis ville han skulle gå ned i løn hvis han skulle til OB.
Og han har jo så øjensynligt ikke ligefrem væltet sig i lukrative tilbud...
Men jeg ved stadig ikke om han er venstrebenet
for er han højrebenet så har han jo ihvertfald aldrig været inde i overvejelserne...
Comment
-
Ja, men Falk kom "hjem". Tror ikke at AM har så stor kærlighed til Ådalen, at han accepterer en så stor lønnedgang.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - tjente, han var vel også i sin bedste fodbold alder da han tog afsted.
Falk tjente også markant mere i FCK...
Så altså naturligvis ville han skulle gå ned i løn hvis han skulle til OB.
Og han har jo så øjensynligt ikke ligefrem væltet sig i lukrative tilbud...
Men jeg ved stadig ikke om han er venstrebenet
for er han højrebenet så har han jo ihvertfald aldrig været inde i overvejelserne...
Han er vist lige god med begge fødder
Comment
-
Når man hører TB i SFÅ “forårsoptakt” giver det mere mening og helt klart mere din end min opfattelse …Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er i hvertfald sådan jeg læser det. Det er den "store" eller "overordnede" timing ifht Ejdum(s udvikling) og OB. Jeg tænker Troels ideelt set gerne vil holde på Ejdum en hel sæson mere - så han kan være med til at spille om noget (top 6 / pokal) med OB og så skydes af med et år tilbage af sin kontrakt. Det kan så vise sig svært hvis Ejdum fortsætter sin udvikling og kan holde sig skadesfri. Så kan budene blive for store - det ændre timingen.
Så var BIF kommet med 15 mill. allerede den 3. januar - så kan jeg ikke se det skulle have ændret noget.
Men var budet blevet stort nok - altså så skal det jo holdes op imod hvad OB går og tror de faktisk vil kunne tjene på Ejdum på et tidspunkt.
Og de 9 mio. vurderes som en “her og nu” betragtning .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
ja det tænker jeg da også - ellers har man jo et eller andet sted givet op på forhånd, for priserne kommer næppe nedOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Når man hører TB i SFÅ “forårsoptakt” giver det mere mening og helt klart mere din end min opfattelse …
Og de 9 mio. vurderes som en “her og nu” betragtning ..
Comment
Comment