Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

15 mill for ejdum...det er jo ikke engang seriøst
    Det er et latterligt bud hvis det passer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er et latterligt bud hvis det passer.
      Ville vi bruge 15 mio. (eller mere) for et stort talent i f.eks. SDJ der kun havde spillet 1. div. og kun samlet set en halv sæson i to omgange i SL?

TB ville blive lynchet på åben gade hvis han så ikke slog til i et andet system eller ikke faldt til på holdet og præsterede ringere ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

AZ: Tilbudet på Ejdum slet ikke stort nok

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ikke-store-nok

Comment

Jeg bryder mig egentlig ikke om, at der skal tales så åbent om BIFs ønske om Ejdum. Det fjerner fokus. Ejdum er OB-spiller, og der skal ikke bruges medietid på det der. Ved et salg (hvilket jeg hverken håber på eller regner med) kan man gå i medierne.

På samme tid sætter jeg egentlig også pris på AZs direkte udmelding.

Den er svær.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg bryder mig egentlig ikke om, at der skal tales så åbent om BIFs ønske om Ejdum. Det fjerner fokus. Ejdum er OB-spiller, og der skal ikke bruges medietid på det der. Ved et salg (hvilket jeg hverken håber på eller regner med) kan man gå i medierne.

På samme tid sætter jeg egentlig også pris på AZs direkte udmelding.

Den er svær.
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rer-ikke-noget
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

TB lukker vinduet(stort set)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-til-broendby

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Forventeligt. Tyder jo på man sigter for højt når det for 2.vindue i træk ikke lykkedes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Forventeligt. Tyder jo på man sigter for højt når det for 2.vindue i træk ikke lykkedes.
                  Hvad er det, der ikke er lykkedes?

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Hvad er det, der ikke er lykkedes?
                    Mon ikke der henvises til den manglende tilgang af en venstrebenet CB
                    Last edited by Online; i dag, 13:32.

Comment

Jens Jakob Thomasen til Lyngby og Frøkjær til BIF. Der er gang i gamle OB spillere :)

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
                        Jens Jakob Thomasen til Lyngby og Frøkjær til BIF. Der er gang i gamle OB spillere :)
                        Ja, og Jonathan Foss til Esbjerg

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mon ikke der henvises til den manglende tilgang af en venstrebenet CB
                          Muligvis. Jeg tror bare ikke behovet har været stort nok til, at man har villet have en ind for enhver pris, og derfor har jeg svært ved at se, at man har sigtet for højt. Vi er fint besatte på positionen og vil af spillestilsgrunde gerne have en venstrebenet mand på positionen, men ikke medmindre han er på et højt niveau sammenlignet med de højrebenede alternativer, hvor flere jo er steppet gevaldigt op i løbet af efteråret. Derfor ville det imo ikke give mening, at sætte barren lavere.
                          Jeg er som udgangspunkt ret fint tilfreds med vinduet. Jeg ville godt kunne se idéen i at hente en angriber ind, der kan kombinere med Grot på hans kompetencer og evt. overtage, når/hvis Grot skal videre til sommer. Men det klart vigtigste punkt - en stærk konkurrent på flere forskellige midtbanepladser - er ordnet, og indtil videre virker det som om det er en mand med et godt niveau, vi har fået der.

Comment

" - Vi har været i gang i et stykke tid med andre gøremål, der ikke har kunnet lade sig gøre i den matrix, der hedder, at det skal være rasende godt, rasende billigt og ikke alt for gammelt. Der har vi ikke været i stand til at ske, og det er kun, hvis det af en eller anden grund genopstår fra graven i de sidste timer, at der sker noget. Ellers tror jeg ikke på det, siger Troels Bech."

Nogen ide om, hvilke andre gøremål, der har været vigtigere i vinduet... forstår ikke helt hans udmelding

Comment

Mon ikke der kunne skrives en bog om, hvad du ikke forstår. Det vedrører næppe nogen herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Mon ikke der kunne skrives en bog om, hvad du ikke forstår. Det vedrører næppe nogen herinde.
                                Kan du ikke bare ignorere mit indlæg end igen igen at blive personlig !

Comment

Working...
                                X