Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har kigget lidt rundt og fundet 5 spillere der har det til fælles, at de er venstrebenet og kan spille i centralt forsvar, samt har kontraktudløb senest om 18 måneder.

Andreas Troelsen, Esbjerg
    Calvin Brackelmann, Paderborn
    Luca Itter, Greuther Furth
    Eric Kahl, AGF
    Albert Nørager, Kolding

Nogen sikkert uden for vores rækkevidde, andre sikkert ikke gode nok. Jeg har ikke set dem spille, det er mest ved at futte lidt rundt på nettet, især transfermarkedet, at jeg har fundet de fem

Lægger vi os fast på fire mand i bagkæden er Kahl nok ikke den foretrukne stopper qua hans størrelse. Jeg tænker desuden også han nok ser efter en større destination og ellers forlænger i GF.
    Har Itter den rette profil, så er et sommerskifte nok mere realistisk. Fürth ligger pt sidst i 2. Bundesliga, og skiller sig næppe af med en fast stopper. Det vil nok være lettere hvis de ender med at rykke ned.​

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Har kigget lidt rundt og fundet 5 spillere der har det til fælles, at de er venstrebenet og kan spille i centralt forsvar, samt har kontraktudløb senest om 18 måneder.

Andreas Troelsen, Esbjerg
      Calvin Brackelmann, Paderborn
      Luca Itter, Greuther Furth
      Eric Kahl, AGF
      Albert Nørager, Kolding

Nogen sikkert uden for vores rækkevidde, andre sikkert ikke gode nok. Jeg har ikke set dem spille, det er mest ved at futte lidt rundt på nettet, især transfermarkedet, at jeg har fundet de fem

Jeg husker ikke hvor jeg læste det for et par dage siden, men så vidt jeg husker var det en EfB leder, måske sportschef eller træner, der sagde at at han sagtens kunne forestille sig at Andreas Troelsen kunne være interessant for OB med de kvaliteter han besidder. Tilfældigt ?- måske, sandsynligt ?

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg husker ikke hvor jeg læste det for et par dage siden, men så vidt jeg husker var det en EfB leder, måske sportschef eller træner, der sagde at at han sagtens kunne forestille sig at Andreas Troelsen kunne være interessant for OB med de kvaliteter han besidder. Tilfældigt ?- måske, sandsynligt ?
        Det var en lokal sportajounalist, så det er formodentlig blot et skud i tågen, fordi han er venstrefodet og vi åbenlyst har sådan en kikkerten.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det var en lokal sportajounalist, så det er formodentlig blot et skud i tågen, fordi han er venstrefodet og vi åbenlyst har sådan en kikkerten.
          Var det ikke en fanpodcast?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

det var lige præcis det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Var det ikke en fanpodcast?
              nej - vi taler om EFB, det er jyskevestkystens podcast. Så tilsvarende den Fyens har kørende
              Last edited by mhbp; i dag, 09:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Sportsjournalisten Ole Bruun bliver stillet et spørgsmål hvilke spillere der potentielt kan blive solgt i januars vindue. EFB har en relativt ung venstrefodet forsvarsspiller gående, han er åbenbart god, OB leder efter en venstrefodet spiller...så tror ikke der er mere i det.

Comment

Nogen der ved om man har forlænget med Owusu?

OB fra sidelinjen har lige postet et billede af ham hvor den eneste tekst er “emoji stærk arm”
                  Eller læser jeg for meget ind i det?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen der ved om man har forlænget med Owusu?

OB fra sidelinjen har lige postet et billede af ham hvor den eneste tekst er “emoji stærk arm”
                    Eller læser jeg for meget ind i det?
                    altså sådan ville jeg nok også læse det...

men kan vel også være...de bare syntes han gør det godt - men lidt underlig timing givet hans nuværende situation.

Comment

Working...
                    X