Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror slet ikke Grubbe er interesseret i at forlænge. Han skal ud og prøve noget nyt et andet sted
    Det har han jo i hvert fald givet udtryk for .. og gerne i dette vindue ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det er åbenbart ikke en Isherwood type vi kigger efter til forsvaret ifølge TB

https://campo.dk/2026/01/09/ob-boss-...as-isherwoods/
      Det synes jeg også er helt oplagt. Det virkede også hele tiden lidt underligt for mig, at Isherwood gik fra at være et relativt løst rygte i slutningen af sommerens transfervindue til nærmest at blive præsenteret som en sikker signing i seneste SfÅ-transferspecial og af flere herinde. Hvis man så gerne vil have en venstrebenet midterforsvarer på trods af god besætning i midterforsvaret må det jo være med det formål, at han skal kunne bruge sidst venstreben effektivt i det opbyggende spil. Ellers kan det jo være lige meget, og det rimer en stor, stærk tonserforsvarstype ikke umiddelbart godt på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det synes jeg også er helt oplagt. Det virkede også hele tiden lidt underligt for mig, at Isherwood gik fra at være et relativt løst rygte i slutningen af sommerens transfervindue til nærmest at blive præsenteret som en sikker signing i seneste SfÅ-transferspecial og af flere herinde. Hvis man så gerne vil have en venstrebenet midterforsvarer på trods af god besætning i midterforsvaret må det jo være med det formål, at han skal kunne bruge sidst venstreben effektivt i det opbyggende spil. Ellers kan det jo være lige meget, og det rimer en stor, stærk tonserforsvarstype ikke umiddelbart godt på.
        Jeg forstår fint din begrundelse og er da også enig i det men det er jo ikke vores beslutning, måske rygtet har accelleret fordi der tilsyneladende manglede noget i vores forsvarsspil der sagde "småkage" når hold som VB, AGF og andre kom for tæt på vores mål. Jeg tænker vi kunne have brugt ham mod netop VB, BIF*2 og AGF og måske FCM, men nu er der absolut ikke meget grund til at være ærgerlig over det.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det var et ret konkret rygte ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rwood-kontrakt
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Tror slet ikke Grubbe er interesseret i at forlænge. Han skal ud og prøve noget nyt et andet sted
            Ved det godt, har bare min tvivl om hvor interessante tilbud han får, men enig. Det var som sagt bare en strøtanke....

Comment

Mener det er 20 markspillere + plus 2 i transition fra U19 som måske kører på deres sidste akademi år
              Når man så snakker 2 i transition fra U19 er det så 2 af de 6 "egne talenter"?

Altså 2 i transition, 2 der er med fuldt ud i træning men "snuser" og 2 der er fuldt ud i træning og "banker på til startpladser".

Mads Abrahamsen, Lasse Legolas - Vitus Friis, Magnus Andersen - William Martin, Julius Bertel Askou.

Eller 2 + 6?

Comment

https://campo.dk/2026/01/09/ob-boss-...engere-fremme/

Comment

Beklager, men der altså så meget "Christian-forklar-mig-røv" over TB... (senest set med Isherwood)

Go' weekend til alle

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Ja, det fik jeg formuleret forkert. Jeg tror også rygtet var fint nok, men at det var lidt et sidsteøjebliksforsøg på at få noget ind til et forsvar, der på det tidspunkt så meget shaky ud. Men efterfølgende var der flere historier med ham, hvor den eneste baggrund for at han blev kædet sammen med OB var, at der havde været en historie om, at vi tilbød ham en kontrakt i slutningen af sommerens trasnfervindue, ikke nye oplysninger om, at der var et nyt bud på ham ved kontraktudløb eller lignende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Når man så snakker 2 i transition fra U19 er det så 2 af de 6 "egne talenter"?

Altså 2 i transition, 2 der er med fuldt ud i træning men "snuser" og 2 der er fuldt ud i træning og "banker på til startpladser".

Mads Abrahamsen, Lasse Legolas - Vitus Friis, Magnus Andersen - William Martin, Julius Bertel Askou.

Eller 2 + 6?
                      Tror det er lidt flydende. Men tættere på noget Abrahamsen og Lassen end WM og Julle.
                      Fordi det ændrer sig da spillere kan rykke katagorier med lynets hast. Som Askou har gjort og Slotsager gjorde

Comment

Julius har fået 1-2 tilbud allerede som han bare kan underskrive. Men han afventer klogt og ser hvordan hans situation udvikler sig sportsligt. Men enig. Hvis man ikke kan blive enige de næste måneder må man se på om der dukker nogle tilbud op til sommer. Ville være trist at undgå en transfer
                        altså...ja - kan godt forstå han afventer - skulle OB pludselig hente to klare startere foran ham, vil det da være "træls" at have skrevet ny kontrakt og ende bag i køen. Men omvendt - hvis ikke de bliver enige inden sommerferien, så kan OB jo være nødt til at lytte til tilbud. Men kan jo også være det er det han håber på.

For mig at se er han klart 1. valg i bagkæden - så der burde ikke være den store betænkningstid

men tænker da også det kan være "planen" OB har for ham - mere end kontrakten. Lad os sige en 4 årig forlængelse, han fortsætter sin udvikling og så er det ideen at han skal skydes af om 2 år - har man den diskussion med ham og eller agent? Eller er det "bare" her er en kontrakt på 4 år mere...

For ikke sikkert Julius går med udlængsel endnu - men mon ikke han gerne vil afsted på et tidspunkt, når han er lidt mere klar...og så det nok meget rart at vide at OB har samme planer, og han ikke "sidder fast" pga en kontrakt

Comment

Grot siger at AZs spillestil ikke ligefrem er hans yndlings

https://campo.dk/2026/01/09/grot-kae...it-spillestil/

Ikke sjovt at blive bedt om at løbe så meget i den store krop
                          endnu en grund til at kigge efter en angriber mere. Syntes Grot gør det fint - men nogen forlængelse lugter det jo ikke ligefrem af - tænker ikke han er en af de spillere man SKAL lave et salg på - så "bare" han levere mens han er her så fint, går han så gratis til sin tid så må det være sådan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Får mig til at tænke, at det så nok er farvel til Owusu.

Dernæst en strøtanke. Siger ikke jeg anbefaler det eller er imod det. Bare en strøtanke. Gad vide om man forlænger med Grubbe, udover de pladser han allerede dækker, så kunne han igen være i spil som reserve på back-pladserne. Er helt med på, han ikke på nogen måde banker på til en startplads.
                            det håber jeg ikke, for hverken OB eller Grubbe.

Han er trods alt kun 22 - han skal da ud og spille fast og udvikle sig.

Og OB har brug for en lidt bedre spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså...ja - kan godt forstå han afventer - skulle OB pludselig hente to klare startere foran ham, vil det da være "træls" at have skrevet ny kontrakt og ende bag i køen. Men omvendt - hvis ikke de bliver enige inden sommerferien, så kan OB jo være nødt til at lytte til tilbud. Men kan jo også være det er det han håber på.

For mig at se er han klart 1. valg i bagkæden - så der burde ikke være den store betænkningstid

men tænker da også det kan være "planen" OB har for ham - mere end kontrakten. Lad os sige en 4 årig forlængelse, han fortsætter sin udvikling og så er det ideen at han skal skydes af om 2 år - har man den diskussion med ham og eller agent? Eller er det "bare" her er en kontrakt på 4 år mere...

For ikke sikkert Julius går med udlængsel endnu - men mon ikke han gerne vil afsted på et tidspunkt, når han er lidt mere klar...og så det nok meget rart at vide at OB har samme planer, og han ikke "sidder fast" pga en kontrakt
                              Sådan er gamet jo. Jeg tror bare at han kom op i truppen i halen af et rodehus. Og står nu over for en ny træner. Det giver super god mening at vente lidt for ham da han jo nok sætter et par tusinde ekstra på måneds lønchecken hver gang han spiller.
                              Jeg ved at han rigtig gerne vil OB. Men fortidens spøgelser skræmmer lidt og man vil gerne 110% sikker(hvis det er muligt). Bare fordi du ser ham som 1. Valg er der jo nok andre mere bestemmende der kan have andre meninger.
                              Jeg er ikke 100% sikker på at man bare lige smider Bürgy af hvis der kommer en ny ind. Vi må se

Min mavefornemmelse siger mig at vi forlænger med ham engang her i 2026

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

endnu en grund til at kigge efter en angriber mere. Syntes Grot gør det fint - men nogen forlængelse lugter det jo ikke ligefrem af - tænker ikke han er en af de spillere man SKAL lave et salg på - så "bare" han levere mens han er her så fint, går han så gratis til sin tid så må det være sådan.
                                Så finder vi den angriber til sommer når vi ved mere. Jeg tror personligt at de sælger ham til sommer hvis der kommer et fornuftigt bud

Comment

Working...
                                X