Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Det er en opløftende hylde, vi forsøger at hente fra. Magnus Westergaard var en sindssygt spændende midtbanespiller i Viborg, og han har en god alder og lidt erfaring fra et lille udlandseventyr. Det bliver så ikke til noget, men man kan håbe, at vi holder blikket på typer som Westergaard og opefter.
-
Det er en god nyhed at vi gå på jagt efter en stærk midtbanespiller og ikke venter og håber kun på en Bonde-comeback.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Det er umiddelbart også en spiller som jeg har det okay med at vi går glip afOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Men hvad har de som OB ikke har? Blev nr. 6 i sidste sæson efter at være rykket op ..Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det er en opløftende hylde, vi forsøger at hente fra. Magnus Westergaard var en sindssygt spændende midtbanespiller i Viborg, og han har en god alder og lidt erfaring fra et lille udlandseventyr. Det bliver så ikke til noget, men man kan håbe, at vi holder blikket på typer som Westergaard og opefter."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hvis Westergaard holder det niveau vi så fra Viborg tiden ville han være en forstærkning og en alvorlig konkurrent til Ejdum, samtidig ville vi slippe for at spille med Falk på nedsat kraft ved småskavanker - hvis vi skal løfte os er det nødvendigt at få en kvalitet ind som er på samme niveau og gerne over hvad vi har. Det kunne også åbne op for flere mulige opstillinger ( Falk på 6 er) - eller Fiete som angriber. - det ville være en spændende signing.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Måske Westergaard ser at han vil være nr 5 i vores midtbanekæde, og nok vil få mere spilletid i Vålerenga
- Likes 2
Comment
-
Helt enig. Men ser det fra Westergaards side. Ingen tvivl om det vil være en klar forstærkning.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Hvis Westergaard holder det niveau vi så fra Viborg tiden ville han være en forstærkning og en alvorlig konkurrent til Ejdum, samtidig ville vi slippe for at spille med Falk på nedsat kraft ved småskavanker - hvis vi skal løfte os er det nødvendigt at få en kvalitet ind som er på samme niveau og gerne over hvad vi har. Det kunne også åbne op for flere mulige opstillinger ( Falk på 6 er) - eller Fiete som angriber. - det ville være en spændende signing.
Comment
-
Uden at kende deres hold i detaljer tænker jeg det sportsligt er ret tæt med OB. Muligheden for spilletid er nok også sammenlignelig.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvad har de som OB ikke har? Blev nr. 6 i sidste sæson efter at være rykket op ..
Men Vålerenga er i Norge. Han bliver 28 i år. Afhængigt af hans situation ift. familie osv. kan jeg godt forstå hvis han ser det som hans "sidste" gode for at prøve noget sjovt i udlandet (eller bare noget anderledes). Han har prøvet at spille på et midterhold i Superligaen, der ikke rigtigt har håb om at opnå noget.
- Likes 1
Comment
-
Nogen gange er det også bare et spørgsmål om hvem der vil det mest. Jeg kender ikke Vålerengas midtbanesituation, men jeg ved at OB selvfølgelig mangler en mand, men det er ikke som I sommers hvor alt skreg på en forstærkning inden Ismahila kom til.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvad har de som OB ikke har? Blev nr. 6 i sidste sæson efter at være rykket op ..
I mine øjne er Westergaard ikke på højde med Ejdum og Falk. Jeg tør også godt spå, at begge to havde fået væsentlig mere spilletid i Wycombe, hvis de havde spillet der i dette efterår end Westergaard har fået. Derudover er han 28 år, og med de profiler vi har kunne lokke til i seneste vindue som er 2-4 år yngre, så tror jeg ikke TB har viftet med den helt store guldrandede kontrakt for at lokke Westergaard til.
- Likes 1
Comment
-
Er League One en opløftende hylde? Det har jeg svært ved at se.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det er en opløftende hylde, vi forsøger at hente fra. Magnus Westergaard var en sindssygt spændende midtbanespiller i Viborg, og han har en god alder og lidt erfaring fra et lille udlandseventyr. Det bliver så ikke til noget, men man kan håbe, at vi holder blikket på typer som Westergaard og opefter.
- Likes 1
Comment
-
Jeg har ikke hørt mere end det lidt løse rygte, men så vidt jeg husker var der noget med at han helst ville blive i TysklandOprindeligt indsendt af Attila Se indlægEr der nogen der har hørt mere om OB´s interesse i Maurice Boakye fra Hamborgs 2. hold?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Ifølge “Rygtetid - Bolds podcast har vi trukket tal/præferencer på denne spiller fra Anderlecht.
FCN skulle vidst også være i billedet - dog er det kun belgiske medier de har hørt det fra.
Men det peger vidst ikke mod os, men det kan jo gå hurtigt.
https://www.transfermarkt.com/majeed...spieler/360140
Så vi er helt sikkert i markedet efter en midbanespiller.
- Likes 1
Comment
-
Spændende. Han kan også spille alle tre midtbanepositioner. Mon ikke Owusu kan lægge et godt ord ind, de er trods alt landsmændOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge “Rygtetid - Bolds podcast har vi trukket tal/præferencer på denne spiller fra Anderlecht.
FCN skulle vidst også være i billedet - dog er det kun belgiske medier de har hørt det fra.
Comment
-
Vil normalt forvente at FCN mere går efter en yngre spiller med stort videresalgspotentiale. Men det kan selvfølgelig være, at de vil skabe en mere harmonisk trup som eksempelvis med tilgangen af Tverskov.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge “Rygtetid - Bolds podcast har vi trukket tal/præferencer på denne spiller fra Anderlecht.
Comment
Comment