Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der skal minimum hentes 2 forstærkninger - og helst 4. Midtbanen er meget tynd ved skader og karantæner, og så mangler der også til forsvaret. Og så stikker jeg lige næsen frem, og smider en ting på disken, som ingen snakker om. Der mangler en kampafgørende og sikker målmand, synes jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Der skal minimum hentes 2 forstærkninger - og helst 4. Midtbanen er meget tynd ved skader og karantæner, og så mangler der også til forsvaret. Og så stikker jeg lige næsen frem, og smider en ting på disken, som ingen snakker om. Der mangler en kampafgørende og sikker målmand, synes jeg.
      Rolig nu - vi har 4 målmænd - heraf mindst 2 af gennemsnitlig superligaklasse ( Myhra vel egentligt over) - så det er ikke der vi skal bruge penge efter min mening.
      Jeg er enig i at midtbanen bør forstærkes - 1 som kan presse start 11 - 2 måske men i bog afhænger det af Bonde - hvis han er klar til at deltage i pre season i stort omfang vil jeg vente på hans niveau i træningskampene inden vi handler. Dertil evt. en defensiv stærk venstrebenet - gerne en som kan spille både back og cm når AS vurderes for offensiv.
      Sæsonen skal efter min opfattelse bruges som opbygning efter de markante forandringer i sommerpausen - det gør vi ikke med en svingdør af et transfervindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Rolig nu - vi har 4 målmænd - heraf mindst 2 af gennemsnitlig superligaklasse ( Myhra vel egentligt over) - så det er ikke der vi skal bruge penge efter min mening.
        Jeg er enig i at midtbanen bør forstærkes - 1 som kan presse start 11 - 2 måske men i bog afhænger det af Bonde - hvis han er klar til at deltage i pre season i stort omfang vil jeg vente på hans niveau i træningskampene inden vi handler. Dertil evt. en defensiv stærk venstrebenet - gerne en som kan spille både back og cm når AS vurderes for offensiv.
        Sæsonen skal efter min opfattelse bruges som opbygning efter de markante forandringer i sommerpausen - det gør vi ikke med en svingdør af et transfervindue.
        Kan du have ret i men der kommer til at ske en masse til sommer så kan man gøre lidt af det allerede nu vil det ikke skade …

Gustav Grubbe 30/6-2026
        Leeroy Owusu 30/6-2026
        Tom Trybull 30/6-2026
        Bjørn Paulsen 30/6-2026
        Theo Sander 30/6-2026(leje med option)
        Mads Abrahamsen 30/6-2026
        Martin Hansen 30/6-2026​

Forlæng med Owusu han vil jo gerne.
        Byt Trybull og Grubbe til en konkurrencedygtig midtbanespiller
        Theo eller Hansen er væk til sommer, måske allerede nu.
        Paulsen stopper vel ..
        Abrahamsen .. allerede erstattet af Legolas eller bliver der forlænget? - ikke meget han har fået lov til at vise sig frem ..

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan du have ret i men der kommer til at ske en masse til sommer så kan man gøre lidt af det allerede nu vil det ikke skade …

Gustav Grubbe 30/6-2026
          Leeroy Owusu 30/6-2026
          Tom Trybull 30/6-2026
          Bjørn Paulsen 30/6-2026
          Martin Hansen 30/6-2026​

Paulsen stopper vel ..
          Abrahamsen .. allerede erstattet af Legolas eller bliver der forlænget? - ikke meget han har fået lov til at vise sig frem ..
          Martin Hansen har kontrakt til 2027

https://campo.dk/2025/11/20/i-ly-af-...et-sin-aftale/

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Martin Hansen har kontrakt til 2027

https://campo.dk/2025/11/20/i-ly-af-...et-sin-aftale/
            fmprOB !!!!!!
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

fmprOB !!!!!!
              Ups. Rettet

De har helt sikkert været lidt tvunget til det da den kontrakt BW havde lavet med ham var helt ude i hampen. Så tænker det var et kompromis begge parter var nød til at indgå

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ups. Rettet

De har helt sikkert været lidt tvunget til det da den kontrakt BW havde lavet med ham var helt ude i hampen. Så tænker det var et kompromis begge parter var nød til at indgå
                I SfÅ temas transferspecial her for nylig beskrev de det som om det var en klausul om et års forlængelse i kontrakten, som MH har udløst.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ups. Rettet

Alt er stadigvæk BWs skyld, mens alt nu kører på skinner i forhold til en strategi ingen må kende... grumme velklædte mafiaboss... heil TB !

Beklager, men er sååå træt af den sorte/hvide tilgang herinde (ikke møntet på dig personligt - fmprOB).

Comment

Gustav Grubbe 30/6-2026
                    Leeroy Owusu 30/6-2026
                    Tom Trybull 30/6-2026
                    Bjørn Paulsen 30/6-2026
                    Martin Hansen 30/6-2026​

Paulsen stopper vel ..
                    naturligvis skal man igang nu. En løsning på Grubbe og Trybull og så to tilgange, en midtbane og den forsvarsspiller de har snakket så meget om. Så er man godt i gang. Og så tager vi lige den forlængelse til Owusu med i købet :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      tænker to forstærkninger er inden for skiven - jeg kan ikke se vi kommer til at være så aktive denne vinter at der kommer fire nye i denne omgang. Og en målmand mere - det står langt nede på min liste. Myhra lignede en der var ved at finde sin gamle form - så mener vi har en fin 1. keeper i ham. Kan man finde en bedre - så gerne for mig, men tænker man skal starte med at få ryddet op blandt målmændende inden man bringer flere ind.

En angriber mere, en venstre back mere - det står før målmand på min liste. Men aller først skal man have styrket midtbanen, og fundet en venstrebenet cb.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

naturligvis skal man igang nu. En løsning på Grubbe og Trybull og så to tilgange, en midtbane og den forsvarsspiller de har snakket så meget om. Så er man godt i gang. Og så tager vi lige den forlængelse til Owusu med i købet :)
                        Forsvarsspilleren finder man jo ved et salg af Gomez og en løsning på den ekstra målmand

Skal ned på 22 spillere og p.t. er der 26 ..

Hansborg står i øvrigt stadig på holdoversigten selvom kontrakten er udløbet og Legolas fremgår ikke på 1. holdet ..
                        Last edited by Plum; i går, 18:58.

Comment

Forsvarsspilleren finder man jo ved et salg af Gomez og en løsning på den ekstra målmand

Skal ned på 22 spillere og p.t. er der 26 ..

Hansborg står i øvrigt stadig på holdoversigten selvom kontrakten er udløbet og Legolas fremgår ikke på 1. holdet ..
                          bekymrer mig lidt mere om tilgange - størrelsen på truppen bliver vel rettet til over tid. Kan man sælge Gomez - nu han ikke bruges så meget og så en venstrebenet ind i stedet, så fint. Ellers så er der udløb for Bjørn til sommer så får man rettet trupstørrelsen til der.

Trybull giver mening at få ud, kan man finde en løsning. Grubbe giver mening - hvis han kan finde noget andet. OB bør ikke stå i vejen for ham, man forlænger ikke hans kontrakt og han skal da bare ud og spille noget bold.

Kolding har solgt deres første keeper - ved ikke om man kan få afsat en målmand den vej.

Og mht at Hansborg stadig er listet inde på OBs hjemmeside - det vil jeg ikke lægge noget i. De har alle dage været langsomme til at opdatere den slags. Og det har jo lige været juleferie.

Comment

Mit bud på hvad der kommer til at ske er, vi henter 2-3 spillere. Er ret sikker på en midtbanespiller, og noget offensivt. Den tredje spiller, er kun hvis den rette venstrebenede forsvarsspiller dukker op tror jeg. Eller hvis man finder en løsning med James Gomez.

Men vi henter ikke spillere - medmindre de virkelig løfter os tror jeg. Også lidt hvad jeg hører. Midtbanespilleren, må være øverst prioritet.

Derudover finder man en løsning med Trybull, Grubbe bliver solgt, og så har jeg en lille ide, og har hørt en lille fugl synge om at man prøver at få Magnus Andersen lejet ud. Om det er rigtigt. Tjoooo det tror jeg.

Så alt i alt omkring 2-3 spillere ind. 3-4 spillere ud.
                            Og når jo. #ForlængMedOwusu.
                            Den skal simpelthen i hus. Sikke en spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Mit bud på hvad der kommer til at ske er, vi henter 2-3 spillere. Er ret sikker på en midtbanespiller, og noget offensivt. Den tredje spiller, er kun hvis den rette venstrebenede forsvarsspiller dukker op tror jeg. Eller hvis man finder en løsning med James Gomez.

Men vi henter ikke spillere - medmindre de virkelig løfter os tror jeg. Også lidt hvad jeg hører. Midtbanespilleren, må være øverst prioritet.

Derudover finder man en løsning med Trybull, Grubbe bliver solgt, og så har jeg en lille ide, og har hørt en lille fugl synge om at man prøver at få Magnus Andersen lejet ud. Om det er rigtigt. Tjoooo det tror jeg.

Så alt i alt omkring 2-3 spillere ind. 3-4 spillere ud.
                              Og når jo. #ForlængMedOwusu.
                              Den skal simpelthen i hus. Sikke en spiller.
                              ville være rigtig godt - håber man fortsætter af den vej med at få lejet nogle af de unge ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ville være rigtig godt - håber man fortsætter af den vej med at få lejet nogle af de unge ud.
                                Det skulle være en del af strategi “Next level” jfr. Jonas Knudsen:

“Det sidste punkt i strategien vedrørende transition var nemlig planen om at udvikle samarbejder med klubber, hvor man kan leje spillerne ud til gode miljøer med mulighed for spilletid. OB’s egen vurdering er, at det kræver 3.000 spilletidsminutter, før en spiller er ”fuldt transitioneret.” Luca Kjerrumgaards forløb nævnes som et foregangseksempel, og man vil altså aktivt arbejde på at skabe stabile og mere faste samarbejder, der kan sikre, at OB selv ikke nødvendigvis skal facilitere de 3.000 spillere i egne betydende kampe. Troels Bech nævner selv elefanten i rummet i form af Middelfart, der for øjeblikket spiller i 1. Division, er geografisk gunstigt placeret, og hvor den unge Sandberg lige for tiden er godt i gang med at høste sine minutter”

Men OB skal nok til at hjælpe Middelfart lidt hvis de skal holde sig i 1. div.
                                2. div. er nok for lavt et niveau til at udvikle suppespillere i.

Comment

Working...
                                X