Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er det de samme mål for TB som BW ?

Altså samme "strategi" ?
    Ikke forstået?

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er da enig i at det ikke giver mening at sælge 1:1 når vi nok mangler en konkurrencedygtig spiller på pladsen, men virkeligheden er vel også sådan hvis der løber et bud ind på 3,5 mill. euro så tror jeg fristelsen er stor .. især hvis Ingalson kan erhverves for det halve. Det er selvf. spekulationer for egen regning, men scenariet er vel næppe usandsynligt.
      Det gør der næppe i det pris lag. Han er virkelig god. Men både OB, Ejdum, agent osv ved at der er så meget mere udvikling han kan have hvis han bare bliver og spiller for OB med den fremgang han har pt. Selvfølgelig kommer der fristelser om skifte i 2026 men tror først det sker i 2027

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så bliver det næppe så nemt at få talenter til Middelfart. Engstrøm har sagt op

https://bold.dk/fodbold/klubber/midd...p-i-middelfart

Noget må være sket. Evt et nyt job?
        Det ville være en plug and Play-løsning som ny U19-træner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Eddermame også et håbløst forslag, når det er Fiete Arps position han spiller. Det er da det mindste problem lige nu.
          Enig. Både Ejdum og Falk kan overtage på den plads. Giver ingen mening

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det ville være en plug and Play-løsning som ny U19-træner.
            Ja bestemt. Men tvivler på at han vil tage et skridt ned igen. Det må være et skridt op

Tipsbladet skriver Vendsyssel

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke forstået?
              Var der ikke sat et mål for BW, at have et transferoverskud på minimum 1 million EUR om året ? (så fodbolddelen i OS&E kunne blive økonomisk bæredygtig, hvilket den jo blev i den periode... en del af den dengang offentliggjorde strategi)

Er det samme i så fald også tilfældet for TB ?

Comment

Var der ikke sat et mål for BW, at have et transferoverskud på minimum 1 million EUR om året ? (så fodbolddelen i OS&E kunne blive økonomisk bæredygtig, hvilket den jo blev i den periode... en del af den dengang offentliggjorde strategi)

Med mindre der er skåret ned andre steder så der er balance af den vej, så er det vel .. økonomiske realiteter ændrer sig ikke ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det eneste jeg ved er jo at der i et OB budget er budgetteret med indtægter ved transfers. Det tror jeg i OBs tilfælde er minimum 8-10 mill kroner hvert år. Hvis man et år kan se at der er mange på affyringsrampen kan det være højere. Det er jo TBs job at sørge for at dette bliver overholdt. Men det er næppe sådan at han er tvungen til at sælge Ejdum hvis det er dårlig handel. Så må han finde pengene andre steder og flytte rundt på nogle tal.
                  Jeg tror OB er meget opsat på sportslig succes og vil gå langt for at opnå dette. Specielt nu her hvor OSE`s andre ben tjener gode penge

Comment

Men jeg tror man vil se OB skrue op for budgettet med 10-15-20% hver sæson de næste år hvis alt går som planlagt

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Eddermame også et håbløst forslag, når det er Fiete Arps position han spiller. Det er da det mindste problem lige nu.
                      Du mener ikke det er ok at styrke truppen eller hvordan skal det forstås?
                      Midtbanen er jo mega sårbar. De 4 vi har skal spille 90 min hver gang fordi vi ikke har noget på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du mener ikke det er ok at styrke truppen eller hvordan skal det forstås?
                        Midtbanen er jo mega sårbar. De 4 vi har skal spille 90 min hver gang fordi vi ikke har noget på bænken.
                        Sheed mener jo tydeligvis at vores 10`er position/Arps position er den der måske er bedst besat og reserverne er på plads i Ejdum og Falk 1:1. Og en WM der bliver bedre og bedre
                        Så at bruge 8-12 mill på hans plads som det nok ville koste er tydeligvis håbløst når sådanne penge vil kunne bruges meget bedre andre steder på banen

Comment

Working...
                        X