Der skal minimum hentes 2 forstærkninger - og helst 4. Midtbanen er meget tynd ved skader og karantæner, og så mangler der også til forsvaret. Og så stikker jeg lige næsen frem, og smider en ting på disken, som ingen snakker om. Der mangler en kampafgørende og sikker målmand, synes jeg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Rolig nu - vi har 4 målmænd - heraf mindst 2 af gennemsnitlig superligaklasse ( Myhra vel egentligt over) - så det er ikke der vi skal bruge penge efter min mening.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer skal minimum hentes 2 forstærkninger - og helst 4. Midtbanen er meget tynd ved skader og karantæner, og så mangler der også til forsvaret. Og så stikker jeg lige næsen frem, og smider en ting på disken, som ingen snakker om. Der mangler en kampafgørende og sikker målmand, synes jeg.
Jeg er enig i at midtbanen bør forstærkes - 1 som kan presse start 11 - 2 måske men i bog afhænger det af Bonde - hvis han er klar til at deltage i pre season i stort omfang vil jeg vente på hans niveau i træningskampene inden vi handler. Dertil evt. en defensiv stærk venstrebenet - gerne en som kan spille både back og cm når AS vurderes for offensiv.
Sæsonen skal efter min opfattelse bruges som opbygning efter de markante forandringer i sommerpausen - det gør vi ikke med en svingdør af et transfervindue.
Comment
-
Kan du have ret i men der kommer til at ske en masse til sommer så kan man gøre lidt af det allerede nu vil det ikke skade …Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Rolig nu - vi har 4 målmænd - heraf mindst 2 af gennemsnitlig superligaklasse ( Myhra vel egentligt over) - så det er ikke der vi skal bruge penge efter min mening.
Jeg er enig i at midtbanen bør forstærkes - 1 som kan presse start 11 - 2 måske men i bog afhænger det af Bonde - hvis han er klar til at deltage i pre season i stort omfang vil jeg vente på hans niveau i træningskampene inden vi handler. Dertil evt. en defensiv stærk venstrebenet - gerne en som kan spille både back og cm når AS vurderes for offensiv.
Sæsonen skal efter min opfattelse bruges som opbygning efter de markante forandringer i sommerpausen - det gør vi ikke med en svingdør af et transfervindue.
Gustav Grubbe 30/6-2026
Leeroy Owusu 30/6-2026
Tom Trybull 30/6-2026
Bjørn Paulsen 30/6-2026
Theo Sander 30/6-2026(leje med option)
Mads Abrahamsen 30/6-2026
Martin Hansen 30/6-2026
Forlæng med Owusu han vil jo gerne.
Byt Trybull og Grubbe til en konkurrencedygtig midtbanespiller
Theo eller Hansen er væk til sommer, måske allerede nu.
Paulsen stopper vel ..
Abrahamsen .. allerede erstattet af Legolas eller bliver der forlænget? - ikke meget han har fået lov til at vise sig frem ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment