Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Arghh den tror man ikke helt på kan ske

https://campo.dk/2026/01/01/transfer...-bechs-hjerte/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han ville passe perfekt ind i den spillestil Zorniger praktiserer.
      Om det er realistisk kommer vel an på om OB mener det seriøst med "Next level"

Det er jo sådan en spiller der kan blive en rigtig god forretning for OB.
      Men tør man satse? Det tvivler jeg på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han vil vel blive en direkte konkurrent til Arp og Ejdum. Hvis Ejdum smutter til sommer så er han da et oplagt mål, hvis han ikke også smutter videre til større adresser end Odense.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Altså OB skal jo nok ud og lave noget lign hvad AGF lavede for en 5 år siden da man chokerede fodbold Danmark og brugte 15 mill på Michael Anderson i FCM. Et kæmpe statement ud af den blå luft. Noget der fortalte at de var en klub der ville fremad og jo netop forsøgte med noget “Next Level” stuff..
          Om han så er den rigtige til at forsøge det på kan man nok stille spørgsmålstegn ved. Kan ikke se hvorfor at Sønderjyske skulle acceptere under 10 mill for ham

Men det ville ikke komme bag på mig hvis OB i 2026/2027 kom i nærheden af 2 mill euro hvis den rigtige spiller bød sig til

Comment

Altså OB skal jo nok ud og lave noget lign hvad AGF lavede for en 5 år siden da man chokerede fodbold Danmark og brugte 15 mill på Michael Anderson i FCM. Et kæmpe statement ud af den blå luft. Noget der fortalte at de var en klub der ville fremad og jo netop forsøgte med noget “Next Level” stuff..
            Om han så er den rigtige til at forsøge det på kan man nok stille spørgsmålstegn ved. Kan ikke se hvorfor at Sønderjyske skulle acceptere under 10 mill for ham

Men det ville ikke komme bag på mig hvis OB i 2026/2027 kom i nærheden af 2 mill euro hvis den rigtige spiller bød sig til
            Jeg har ingen idé om hvad Sønderjyske vil kræve for ham. Men et bud kunne være 7-10 millioner kroner.
            Er det meget større tænker jeg ikke TB får lov.

Comment

Jeg har ingen idé om hvad Sønderjyske vil kræve for ham. Men et bud kunne være 7-10 millioner kroner.
              Er det meget større tænker jeg ikke TB får lov.
              Det vil selvf. komme an på hans kontraktlige forhold i Haderslev, men ellers tænker jeg at det vil kræve et salg af Ejdum .. eller en anden.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det vil selvf. komme an på hans kontraktlige forhold i Haderslev, men ellers tænker jeg at det vil kræve et salg af Ejdum .. eller en anden.
                Problemet er hvis det kræver et salg først, så kommer vi ligesom ikke videre.
                Vi mangler en til midtbanen allerede nu. Sælges Ejdum mangler vi 2.

Comment

Problemet er hvis det kræver et salg først, så kommer vi ligesom ikke videre.
                  Vi mangler en til midtbanen allerede nu. Sælges Ejdum mangler vi 2.
                  Giver ingen mening at sælge Ejdum lige nu. Hvis han holder sig skadesfri kan han blive en profil i superligaen og være meget mere værd i sommeren 2027.
                  Håber at de kan nå transferbudgettet ved at sælge lidt af det overskydende vi har gående som Gomez, Grubbe og måske en akademispiller. Måske kommer der lidt fra Markus Jensen også. Tænker at der skal sælges for 8-12 mill som minimum.
                  Men hvis man vil lave et fedt hold skal man holde på Ejdum så vi kan peake lidt næste sæson

Comment

Giver ingen mening at sælge Ejdum lige nu. Hvis han holder sig skadesfri kan han blive en profil i superligaen og være meget mere værd i sommeren 2027.
                    Håber at de kan nå transferbudgettet ved at sælge lidt af det overskydende vi har gående som Gomez, Grubbe og måske en akademispiller. Måske kommer der lidt fra Markus Jensen også. Tænker at der skal sælges for 8-12 mill som minimum.
                    Men hvis man vil lave et fedt hold skal man holde på Ejdum så vi kan peake lidt næste sæson
                    Er det de samme mål for TB som BW ?

Altså samme "strategi" ?

Comment

Jeg er da enig i at det ikke giver mening at sælge 1:1 når vi nok mangler en konkurrencedygtig spiller på pladsen, men virkeligheden er vel også sådan hvis der løber et bud ind på 3,5 mill. euro så tror jeg fristelsen er stor .. især hvis Ingalson kan erhverves for det halve. Det er selvf. spekulationer for egen regning, men scenariet er vel næppe usandsynligt.

Believe OB

Comment

Eddermame også et håbløst forslag, når det er Fiete Arps position han spiller. Det er da det mindste problem lige nu.

Comment

Han vil vel blive en direkte konkurrent til Arp og Ejdum. Hvis Ejdum smutter til sommer så er han da et oplagt mål, hvis han ikke også smutter videre til større adresser end Odense.
                          Men der skal vel også være konkurrence til Ejdum og Arp hvis vi skal styrke holdet .. Vibgar en stærk start11 når alle er klar men dels så skal der være konkurrence om pladserne og dels så skal vi ikke forringes for meget når der skiftes ud ..
                          Der skal gerne være 15 spillere til start11 ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men der skal vel også være konkurrence til Ejdum og Arp hvis vi skal styrke holdet .. Vibgar en stærk start11 når alle er klar men dels så skal der være konkurrence om pladserne og dels så skal vi ikke forringes for meget når der skiftes ud ..
                            Der skal gerne være 15 spillere til start11 ..
                            Hvis du læser mit indlæg lidt senere vil du se at vi er enige ;)

Believe OB

Comment

Hvis du læser mit indlæg lidt senere vil du se at vi er enige ;)

Ahh.. tager dem løbende ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så bliver det næppe så nemt at få talenter til Middelfart. Engstrøm har sagt op

https://bold.dk/fodbold/klubber/midd...p-i-middelfart

Noget må være sket. Evt et nyt job?

Comment

Working...
                                X