Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Han ville passe perfekt ind i den spillestil Zorniger praktiserer.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Om det er realistisk kommer vel an på om OB mener det seriøst med "Next level"
Det er jo sådan en spiller der kan blive en rigtig god forretning for OB.
Men tør man satse? Det tvivler jeg på.
- Likes 1
Comment
-
Han vil vel blive en direkte konkurrent til Arp og Ejdum. Hvis Ejdum smutter til sommer så er han da et oplagt mål, hvis han ikke også smutter videre til større adresser end Odense.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han ville passe perfekt ind i den spillestil Zorniger praktiserer.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Altså OB skal jo nok ud og lave noget lign hvad AGF lavede for en 5 år siden da man chokerede fodbold Danmark og brugte 15 mill på Michael Anderson i FCM. Et kæmpe statement ud af den blå luft. Noget der fortalte at de var en klub der ville fremad og jo netop forsøgte med noget “Next Level” stuff..Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han ville passe perfekt ind i den spillestil Zorniger praktiserer.
Om han så er den rigtige til at forsøge det på kan man nok stille spørgsmålstegn ved. Kan ikke se hvorfor at Sønderjyske skulle acceptere under 10 mill for ham
Men det ville ikke komme bag på mig hvis OB i 2026/2027 kom i nærheden af 2 mill euro hvis den rigtige spiller bød sig til
Comment
-
Jeg har ingen idé om hvad Sønderjyske vil kræve for ham. Men et bud kunne være 7-10 millioner kroner.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså OB skal jo nok ud og lave noget lign hvad AGF lavede for en 5 år siden da man chokerede fodbold Danmark og brugte 15 mill på Michael Anderson i FCM. Et kæmpe statement ud af den blå luft. Noget der fortalte at de var en klub der ville fremad og jo netop forsøgte med noget “Next Level” stuff..
Om han så er den rigtige til at forsøge det på kan man nok stille spørgsmålstegn ved. Kan ikke se hvorfor at Sønderjyske skulle acceptere under 10 mill for ham
Men det ville ikke komme bag på mig hvis OB i 2026/2027 kom i nærheden af 2 mill euro hvis den rigtige spiller bød sig til
Er det meget større tænker jeg ikke TB får lov.
Comment
-
Det vil selvf. komme an på hans kontraktlige forhold i Haderslev, men ellers tænker jeg at det vil kræve et salg af Ejdum .. eller en anden.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg har ingen idé om hvad Sønderjyske vil kræve for ham. Men et bud kunne være 7-10 millioner kroner.
Er det meget større tænker jeg ikke TB får lov.
Believe OB
Comment
-
Problemet er hvis det kræver et salg først, så kommer vi ligesom ikke videre.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil selvf. komme an på hans kontraktlige forhold i Haderslev, men ellers tænker jeg at det vil kræve et salg af Ejdum .. eller en anden.
Vi mangler en til midtbanen allerede nu. Sælges Ejdum mangler vi 2.
- Likes 1
Comment
-
Giver ingen mening at sælge Ejdum lige nu. Hvis han holder sig skadesfri kan han blive en profil i superligaen og være meget mere værd i sommeren 2027.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Problemet er hvis det kræver et salg først, så kommer vi ligesom ikke videre.
Vi mangler en til midtbanen allerede nu. Sælges Ejdum mangler vi 2.
Håber at de kan nå transferbudgettet ved at sælge lidt af det overskydende vi har gående som Gomez, Grubbe og måske en akademispiller. Måske kommer der lidt fra Markus Jensen også. Tænker at der skal sælges for 8-12 mill som minimum.
Men hvis man vil lave et fedt hold skal man holde på Ejdum så vi kan peake lidt næste sæson
- Likes 2
Comment
-
Er det de samme mål for TB som BW ?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Giver ingen mening at sælge Ejdum lige nu. Hvis han holder sig skadesfri kan han blive en profil i superligaen og være meget mere værd i sommeren 2027.
Håber at de kan nå transferbudgettet ved at sælge lidt af det overskydende vi har gående som Gomez, Grubbe og måske en akademispiller. Måske kommer der lidt fra Markus Jensen også. Tænker at der skal sælges for 8-12 mill som minimum.
Men hvis man vil lave et fedt hold skal man holde på Ejdum så vi kan peake lidt næste sæson
Altså samme "strategi" ?
Comment
-
Jeg er da enig i at det ikke giver mening at sælge 1:1 når vi nok mangler en konkurrencedygtig spiller på pladsen, men virkeligheden er vel også sådan hvis der løber et bud ind på 3,5 mill. euro så tror jeg fristelsen er stor .. især hvis Ingalson kan erhverves for det halve. Det er selvf. spekulationer for egen regning, men scenariet er vel næppe usandsynligt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Giver ingen mening at sælge Ejdum lige nu. Hvis han holder sig skadesfri kan han blive en profil i superligaen og være meget mere værd i sommeren 2027.
Believe OB
Comment
-
Eddermame også et håbløst forslag, når det er Fiete Arps position han spiller. Det er da det mindste problem lige nu.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Men der skal vel også være konkurrence til Ejdum og Arp hvis vi skal styrke holdet .. Vibgar en stærk start11 når alle er klar men dels så skal der være konkurrence om pladserne og dels så skal vi ikke forringes for meget når der skiftes ud ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan vil vel blive en direkte konkurrent til Arp og Ejdum. Hvis Ejdum smutter til sommer så er han da et oplagt mål, hvis han ikke også smutter videre til større adresser end Odense.
Der skal gerne være 15 spillere til start11 .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Hvis du læser mit indlæg lidt senere vil du se at vi er enige ;)Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men der skal vel også være konkurrence til Ejdum og Arp hvis vi skal styrke holdet .. Vibgar en stærk start11 når alle er klar men dels så skal der være konkurrence om pladserne og dels så skal vi ikke forringes for meget når der skiftes ud ..
Der skal gerne være 15 spillere til start11 ..
Believe OB
Comment
-
Ahh.. tager dem løbende ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis du læser mit indlæg lidt senere vil du se at vi er enige ;)
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Så bliver det næppe så nemt at få talenter til Middelfart. Engstrøm har sagt op
https://bold.dk/fodbold/klubber/midd...p-i-middelfart
Noget må være sket. Evt et nyt job?
Comment
Comment