Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 31/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er uenig. Synes første halvleg var helt fint. Tror det var pga taktikken at vi stod lidt lavere om ikke at give dem muligheden at spille mod bagkæden med deres hurtige folk Og det virkede fint. FCN måtte spille bolden lidt rundt men uden at få noget ud af det. De blev aldrig dårligt og kom kun til to halvdårlige muligheder mens vi kommer foran. Lidt mere skarphed af Frit skyldes at vi ikke scorede anden gang.
    Og vi må vel bare se at de første elleve er god nok men at vi skifter os dårligere hvis vi skal udskifte. Grubbe og Hansborg er gode fyre men har ikke niveauet for Superligaen. Så anden halvleg blev ret ringe men de prøvede det til sidst.
    Uenig. Bortset fra de første 5-10 bringer vi ingenting. 2.halvleg har vi to store chancer efter vi er kommet bagud. En skidt kamp.
    Godt med landskamp pause. Så bliver alle forhåbentlig friske igen.

Comment

Det fra stadion var det i øvrigt en klar straffe mod Arp og forstår ikke hvorfor VAR ikke greb ind. Bogen som har set det på TV og kan be- eller afkræfte?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Det fra stadion var det i øvrigt en klar straffe mod Arp og forstår ikke hvorfor VAR ikke greb ind. Bogen som har set det på TV og kan be- eller afkræfte?
        Jeg synes sgu også den kunne fløjtes. Set fra TV.

Comment

Ok første halvleg, store chancer i de første 10 minutter. Udskiftningen i halvlegen, Ejdum til Grubbe, udstiller vores manglende kvalitet i bredden. Forstår sådan set godt at vi ikke smider Martin eller Hansborg ind der. Men så har vi bare heller ikke noget at skyde med.
          Vi har fået en fin 6er, men vi mangler en 8er eller 2 i dag når falk er ude. Vores talenter kan ikke gøre en stor nok forskel, de skal udlejes. Og så mangler vi selvfølgelig en angriber, minimum på niveau med de 2 andre.

Comment

Synes i øvrigt at Ouedraogo gjorde det fint. God overblik, god i duelspil og spiller bolden hurtigt.
            Jeg synes han havde flere situationer, hvor han holder for længe på bolden. Hvis touchet kan blive hurtigere bliver det godt.

Comment

Der skal ske noget ind, de sidste 28 timer af transfervinduet….ellers holder dette hold ikke til mange flere skader fra den optimale start elver, før det kan gå grueligt galt. I dag Falk og sidst Arp.

Troels er til eksamen, om han består eller fejler ved vi ved midnatstid i morgen.

Comment

Skuffende, at man går i hi efter 1-0 på hjemmebane.
                der kommer ikke 11.000 til næste hjemmekamp. Tror tilskuerudviklingen vender herfra, hvis ikke snart der leveres foran et imponerende stort hjemmepublikum.

øv med øv på - igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                  Er jeg den en eneste der også er enormt skuffet over Grot?
                  Ud over et par tap ins, så har det godt nok været en sløj omgang, utrolig så lidt effektiv han er.
                  Jeg er ikke uenig, men til hans forsvar er han heller ikke en ideel Zorniger-angriber. Han er ikke lige så bevægelig som Ganaus og Arp synes jeg, og hans teknik er i forvejen ikke blændende, så når han begynder at falde i tempo efter en time/70 minutter, så bliver fejlene flere, de intense løb svagere osv - når jeg har efterspurgt en angriber, er det i højere grad for at aflaste Grot end Ganaus, der også bliver træt, men virker til at have en større motor end Grot, der har set slidt ud.

Comment

syntes også det ligner et straffe. Det mest frustrerende er at han ikke bliver kaldt ud - hvad har vi så VAR for? Hvis ikke han mener der er straffe efter at have set den igen - fair nok, men ligner klart en situation han skal kigge på igen. Brugen af VAR mangler at være mere konsekvent

Comment

Jeg ser en kamp, hvor fcn scorer på det de har bortset fra en enkelt fin chance, hvorimod vi brænder 1 kæmpestor, to store og en håndfuld pæne chancer. FCN kommer ikke med meget og synes vi er det bedste hold på banen.

synes første mål er en genialitet af et stort talent. 2. Mål er Sanders. Den er i hans side og kommer i en målmandshøjde. Der bliver ikke råd til mere af det sløs, hvis han skal holde Hansen eller Myhra fra fadet.

Generelt synes jeg ellers vi levere hvad der skal til. Vi starter stærkt og har chancerne til 1-0. Trækker os lidt og kommer så på 1-0. De scorer så på første reelle chance, hvorefter vi har Grubbes direktør og Bojangs helt frie header efter en dødbold. Det er en periode vi skal foran i, og så begår vi et halvdumt frispark, hvor fcn-spilleren har ansigtet imod sidelinjen, og Sander flopper. Det er marginaler som er imod os, og jeg tror at vi havde fået point I 9/10 kampe med dette kampforløb.

Når indsatsen så til dels er forsvaret, så kan jeg også sagtens se manglerne. Grubbe er dårligere end Ejdum. Hansborg sætter heller ikke mange fødder rigtigt. Paulsen fylder på toppen, men de angribere vi har, er ikke Ebbe Sand-typer. De snuser ikke løse bolde op. De er dybdeløbere, og derfor ender Paulsen fine duelspil ud i ufarlige 2. Bolds-clearinger og målmandsbolde, fordi vi ikke søger de rum, hvor det gør ondt.

Der skal helst en angriber ind med noget kvalitet, og selvom det bliver svært, så skal de være på niveau med Grot og Ganaus. Særligt Grot ligner en mand som trænger til en pause. Han lignede en mand uden overskud i dag

Comment

Synes de sagde i tv Norheim ikke var registret i truppe FCN
                        i DBU appen. Betyder det noget ?​

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tryk og vildskab her til sidst ..
                          Det kom så 78 min for sent, og varede i 4 min.
                          Den kamp osede af nederlag fra første fløjt.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Zorniger ikke tilfreds

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ke-u19-fodbold

Comment

Zorniger om de unge spillere: Det er ikke U19-fodbold

Mener at de unge bør steppe op, og at de skal spille voksenfodbold. Tror den er rettet mod indskifterne snarere end de unge startere? Han fremhæver også, ligesom en del herinde, at det er problematisk at fraværet af én vigtig spiller (Falk) kan vælte læsset...

Comment

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
                                Ok første halvleg, store chancer i de første 10 minutter. Udskiftningen i halvlegen, Ejdum til Grubbe, udstiller vores manglende kvalitet i bredden. Forstår sådan set godt at vi ikke smider Martin eller Hansborg ind der. Men så har vi bare heller ikke noget at skyde med.
                                Vi har fået en fin 6er, men vi mangler en 8er eller 2 i dag når falk er ude. Vores talenter kan ikke gøre en stor nok forskel, de skal udlejes. Og så mangler vi selvfølgelig en angriber, minimum på niveau med de 2 andre.
                                Enig. Det er helt utilstedeligt sløjt hvad Grubbe , Hansborg og Martin bringer.
                                Det er kampafgørende gamechagere i negativ forstand.
                                Men Grot og Ganaus er altså heller ikke ret gode, igen i dag.
                                Last edited by Magge; 31-08-2025, 18:44.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X