Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 31/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu er det jo TB, der med det overordnede ansvar har ansat AZ ud fra nogle givne accepterede forudsætninger, så pilen peger vel også på sportsdirektøren ! (Ja, AZ vidste, hvad han gik indtil, men har vel aldrig accepteret jobbet, hvis han ikke selv kunne sætte sin egen stab og have lovning om en bestemt spillestil og forstærkninger).

Men mange mener jo at TB altid gør det godt... så mon ikke alle er glade natten til tirsdag !
    Du holdt ikke længe....
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Har lige genset målene. Den første vil ikke bebrejde Sander for noget, den gik perfekt ind. Men anden var på målmandens side, den skal han redde.
      Meget enig... det andet mål ser han ikke super godt ud. Men okay, den kom sgu også hurtigt.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er et mærkeligt OB-hold lige for tiden. Man ved sgu ikke på forhånd, om det bliver fuglen, fisken eller muldvarpen på kampdagen.
        Det var et unødvendigt nederlag mod et ganske bovlamt FCN-mandskab. Tror det bliver en 7-10 sæson hvis ikke Troels opper sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Træneren kunne passende også steppe op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

….???..
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Manden har skreget på forstærkninger siden han lærte truppen at kende. Jeg er parat til at frikende ham 100%.

Alle med bare den mindste forstand på fodbold, kan da se vi står med en trup der får det svært i superligaen.

Man har hentet en træner med en tydelig spillestil, så må man også give ham det værktøj han skal bruge, ellers har man fejlet big time.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Manden har skreget på forstærkninger siden han lærte truppen at kende. Jeg er parat til at frikende ham 100%.

Alle med bare den mindste forstand på fodbold, kan da se vi står med en trup der får det svært i superligaen.

Man har hentet en træner med en tydelig spillestil, så må man også give ham det værktøj han skal bruge, ellers har man fejlet big time.
                Hvilken træner har fået de spillere de gerne ville have haft. Jeg husker ingen i de 25 år jeg har fulgt klubben

Comment

Han er træner. Han har det materiale han nu engang har. Han er sgu da ikke fritaget for kritik fordi man skal gå og vente på han får alt det han skal bruge for at kunne lykkes. Hvis man er en dygtig træner så justere man og tilpasser sig det materiale man har. Nu har så travlt med at kritisere de unge, og vi får tudet ørene fulde af at de skal steppe op. Han er træner og arbejder med dem til hverdag. Så må han jo coache dem ordentligt/støtte dem i at kunne lykkes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

….???..
                    Han er træner. Han har det materiale han nu engang har. Han er sgu da ikke fritaget for kritik fordi man skal gå og vente på han får alt det han skal bruge for at kunne lykkes. Hvis man er en dygtig træner så justere man og tilpasser sig det materiale man har. Nu har så travlt med at kritisere de unge, og vi får tudet ørene fulde af at de skal steppe op. Han er træner og arbejder med dem til hverdag. Så må han jo coache dem ordentligt/støtte dem i at kunne lykkes.

Det er ham der skal sætte holdet op, og kampen mod Nordsjællands ungdomshold var sølle. Kampen mod fck var spækket med fight og vilje til at ville det. Det var jo et helt andet udtryk her i weekenden. Trænerens ansvar. Det var det i hvert fald sidste år og året før det og før det.

Comment

https://campo.dk/2025/09/02/putros-f...espark-til-ob/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Har lige genset målene. Den første vil ikke bebrejde Sander for noget, den gik perfekt ind. Men anden var på målmandens side, den skal han redde.
                        Jeg føler lidt vi spiller med den 3.bedste målmand vi har. Det er så bare min mening.
                        Stoler på træneren gør det rigtige.

Comment

Fair nok, hvis ikke lige det var fordi han samtidig gav frispark til de ultra usympatiske FCN-spillere, hver gang der var den mindste kontakt. Så de havde frit lejde til at ødelægge det, hver gang OB var ved at komme i noget der lignede flow.

FCN skal smadres når vi kommer til Farum. Helt igennem usympatisk klub, by og hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Fair nok, hvis ikke lige det var fordi han samtidig gav frispark til de ultra usympatiske FCN-spillere, hver gang der var den mindste kontakt. Så de havde frit lejde til at ødelægge det, hver gang OB var ved at komme i noget der lignede flow.

FCN skal smadres når vi kommer til Farum. Helt igennem usympatisk klub, by og hold.
                            Synes også det viser hvor desperate efter point de er.

Comment

Jeg føler lidt vi spiller med den 3.bedste målmand vi har. Det er så bare min mening.
                              Jeg synes heller ikke han så heldig ud ved 2-1. Til gengæld reddede han point imod fck.
                              Det bedste ved Sander er hans mod til at stå højt i målet og fylde rummet bag vores forsvarslinje. Her er han hurtigt ude og løser situationerne godt. Men han skal selvfølgelig løse et frispark i målmandssiden, ligesom jeg synes han skulle have håndteret Mortensens mål imod AGF. Der bør være ikke være råd til ret mange flere af de tvivlsomme indgreb før særligt Myhra må byde sig til.

Comment

Hvis Myhra er tilbage i omdrejninger så tror jeg heller ikke Sander kommer til at stå hele efteråret.

Comment

Working...
                                X