Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCN 31/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar lige genset målene. Den første vil ikke bebrejde Sander for noget, den gik perfekt ind. Men anden var på målmandens side, den skal han redde.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Træneren kunne passende også steppe op.
Alle med bare den mindste forstand på fodbold, kan da se vi står med en trup der får det svært i superligaen.
Man har hentet en træner med en tydelig spillestil, så må man også give ham det værktøj han skal bruge, ellers har man fejlet big time.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Manden har skreget på forstærkninger siden han lærte truppen at kende. Jeg er parat til at frikende ham 100%.
Alle med bare den mindste forstand på fodbold, kan da se vi står med en trup der får det svært i superligaen.
Man har hentet en træner med en tydelig spillestil, så må man også give ham det værktøj han skal bruge, ellers har man fejlet big time.
Comment
-
Manden har skreget på forstærkninger siden han lærte truppen at kende. Jeg er parat til at frikende ham 100%.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
….???..
Det er ham der skal sætte holdet op, og kampen mod Nordsjællands ungdomshold var sølle. Kampen mod fck var spækket med fight og vilje til at ville det. Det var jo et helt andet udtryk her i weekenden. Trænerens ansvar. Det var det i hvert fald sidste år og året før det og før det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar lige genset målene. Den første vil ikke bebrejde Sander for noget, den gik perfekt ind. Men anden var på målmandens side, den skal han redde.
Stoler på træneren gør det rigtige.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
FCN skal smadres når vi kommer til Farum. Helt igennem usympatisk klub, by og hold.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Fair nok, hvis ikke lige det var fordi han samtidig gav frispark til de ultra usympatiske FCN-spillere, hver gang der var den mindste kontakt. Så de havde frit lejde til at ødelægge det, hver gang OB var ved at komme i noget der lignede flow.
FCN skal smadres når vi kommer til Farum. Helt igennem usympatisk klub, by og hold.
- Likes 1
Comment
-
Jeg føler lidt vi spiller med den 3.bedste målmand vi har. Det er så bare min mening.
Stoler på træneren gør det rigtige.
Det bedste ved Sander er hans mod til at stå højt i målet og fylde rummet bag vores forsvarslinje. Her er han hurtigt ude og løser situationerne godt. Men han skal selvfølgelig løse et frispark i målmandssiden, ligesom jeg synes han skulle have håndteret Mortensens mål imod AGF. Der bør være ikke være råd til ret mange flere af de tvivlsomme indgreb før særligt Myhra må byde sig til.
- Likes 1
Comment
Comment