Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 31/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Putros er et dumt svin.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Vi mangler min. 2 spillere det kan gå direkte ind i start 11eren
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

2 kan også gøre det, men det sker nok temmelig sikkert heller ikke.
        nope...vi ser bare hvad den nuværende trup er til...nok omkring 7-10 plads...med et par forstærkninger kan det ændre sig....men det har vi jo skreget på længe

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Kæft Bojang har været god i dag
          enig han har snart gjort den position til sin...og Askou gør det også fint...men holdet forsvarer bare ikke godt nok

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nope...vi ser bare hvad den nuværende trup er til...nok omkring 7-10 plads...med et par forstærkninger kan det ændre sig....men det har vi jo skreget på længe
            Ja, det tror jeg ikke er gået nogen forbi.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det her Nordsjælland hold havde vi kørt over på en af vores gode dage. De er ikke imponerende.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det føles ikke så meget som Zorniger der taber kampen på taktikbrættet, hvad der ofte er hændt i tidligere sæsoner, men mere pga en tynd trup og en start-11’er der drives rovdrift på.
                Nordsjælland er ligeså tyndt besat. 4 debutanter på banen lige nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, det tror jeg ikke er gået nogen forbi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Nordsjælland er ligeså tyndt besat. 4 debutanter på banen lige nu.
                    de har så bare en spillestil som de alle er trygge ved - som man har spillet i klubben igennem lang tid.

Comment

fesen omgang...OB har nu lukket 18 mål ind i 7 kampe...

Troels vi trænger til forstærkninger

Comment

Pinligt

Comment

Kære Troels.
                          Vi skal vidst ha' 2-3 mere ind. Og du må gerne se at komme i gang

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de har så bare en spillestil som de alle er trygge ved - som man har spillet i klubben igennem lang tid.
                            Dårlig undskyldning. OB levere en sindsyg dårlig indsat. AZ er ansvarlig for det.
                            Dog et par lyspunkter her midt i bitterheden. Ny mand tror jeg bliver god. Yaya har overrasket positivt de to sidste kampe. Flot mål af arp.
                            Godt med landskamp pause nu.

Comment

Er det kun mig? Eller skal Sander ikke gøre mere ved begge mål?
                              Har halvt siden til ved det første. Og nr 2 er i hans side.
                              Syntes MH fylder mere i målet.

Comment

Er der en eneste der kan forklare mig hvad vi skulle med Sander?
                                Det er jo en nedgradering af dimensioner og et kæmpe fejlcast.

Comment

Working...
                                X