Sander skal helt klart redde frisparksmålet. Det er hans side. En pote på og så væk fra stolpen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCN 31/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEr der en eneste der kan forklare mig hvad vi skulle med Sander?
Det er jo en nedgradering af dimensioner og et kæmpe fejlcast.
- Likes 6
Comment
-
Der er mange forklaringer. Mange pointer. Men havde SK stillet an med en så lad omgang (i store perioder), så havde folk talt om, at han ikke havde sat holdet godt nok op.
Den der berømte AZ-vildkab; den ser vi altså i lidt lavere doser, end jeg havde forventet.
Og jeg er helt med på, at truppen er vældigt smal og spillerne virker trætte, og jeg synes fortsat, det vi har gang i under AZ er spændende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er mange forklaringer. Mange pointer. Men havde SK stillet an med en så lad omgang (i store perioder), så havde folk talt om, at han ikke havde sat holdet godt nok op.
Den der berømte AZ-vildkab; den ser vi altså i lidt lavere doser, end jeg havde forventet.
Og jeg er helt med på, at truppen er vældigt smal og spillerne virker trætte, og jeg synes fortsat, det vi har gang i under AZ er spændende.
Gamechangerne er for langt fra start11 og når Falk så endda er ude så bliver det for blodfattigt ..
1/3 del af grundspillet er spillet og vi holder os lige over nedrykningspladserne … alt for spændende .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er mange forklaringer. Mange pointer. Men havde SK stillet an med en så lad omgang (i store perioder), så havde folk talt om, at han ikke havde sat holdet godt nok op.
Vi har i glimt set rigtigt flot spil der peger fremad, men det koster abre så meget når der skal skiftes. Og så uden Falk i dag, og Ejdum som åbenabrt kun kunne klare 45 min. så bliver det sgu vanskeligt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tror træthed er den afgørende parameter her … AZ kører rovdrift på start11 og det koster … skader og træthed …
Gamechangerne er for langt fra start11 og når Falk så endda er ude så bliver det for blodfattigt ..
1/3 del af grundspillet er spillet og vi holder os lige over nedrykningspladserne … alt for spændende ..
hvad skal han ellers gøre?
der er jo ikke nogle spillere som er gode nok til at starte inde som er på bænken?
Comment
-
Tror træthed er den afgørende parameter her … AZ kører rovdrift på start11 og det koster … skader og træthed …
1/3 del af grundspillet er spillet og vi holder os lige over nedrykningspladserne … alt for spændende ..
Man skal have sat en prop i det forsvar, og så mangler vi en skarp angriber - vi havde alligevel en del chancer i dag de bliver ikke puttet ind, og det gjorde ikke noget om Ganaus kunne starte ude og så komme ind og løbe med et træt forsvar...han har scoret nogle fine mål - men syntes stadig han mangler at overbevise sådan for alvor
Comment
-
Stadigvæk er jeg en smule skuffet over den manglende agressivitet og vildskab under AZ indtil videre. Jeg havde forventet mere… struktureret overfald og brystet frem.
Om træthed og manglende ressourcer kan forklare det hele? Jeg ved det sgu ikke - måske.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Dårlig undskyldning. OB levere en sindsyg dårlig indsat. AZ er ansvarlig for det.
Dog et par lyspunkter her midt i bitterheden. Ny mand tror jeg bliver god. Yaya har overrasket positivt de to sidste kampe. Flot mål af arp.
Godt med landskamp pause nu.
Og vi må vel bare se at de første elleve er god nok men at vi skifter os dårligere hvis vi skal udskifte. Grubbe og Hansborg er gode fyre men har ikke niveauet for Superligaen. Så anden halvleg blev ret ringe men de prøvede det til sidst."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Synes i øvrigt at Ouedraogo gjorde det fint. God overblik, god i duelspil og spiller bolden hurtigt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er uenig. Synes første halvleg var helt fint. Tror det var pga taktikken at vi stod lidt lavere om ikke at give dem muligheden at spille mod bagkæden med deres hurtige folk Og det virkede fint. FCN måtte spille bolden lidt rundt men uden at få noget ud af det. De blev aldrig dårligt og kom kun til to halvdårlige muligheder mens vi kommer foran. Lidt mere skarphed af Frit skyldes at vi ikke scorede anden gang.
Og vi må vel bare se at de første elleve er god nok men at vi skifter os dårligere hvis vi skal udskifte. Grubbe og Hansborg er gode fyre men har ikke niveauet for Superligaen. Så anden halvleg blev ret ringe men de prøvede det til sidst.
Det ser vi altså ikke så meget af, som jeg havde forventet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlægSander skal helt klart redde frisparksmålet. Det er hans side. En pote på og så væk fra stolpen.
- Likes 2
Comment
Comment