Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers FC 11/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dejlig sejr. Stærkt første kvarter i 2. halvleg. Jeg kunne ikke gennemskue om spillerne løber tør for luft eller om det var noget taktik. Men de så jo helt smadret ud med 30 min. igen. 3 point ja tak.
    I øvrigt et held Randers ikke får et straffe med det skub i ryggen. Godt Sanders ikke slår sig vildere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

er det knap to år siden - Simsir slog igennem i FCM og efter 2 kampe var der nogle kommentatorer der var klar til at sælge ham for 100mill.

Arp har gjort det godt - men er jo endt i OB af en grund - tænker også for hans egen skyld han har brug for en masse spilletid. Men budet kan naturligvis blive for stort, både for ham og OB
      Jep, jeg tror også det er bedst at han og OB slår koldt vand i blodet.

Comment

Yuhu, det var vigtigt at vi gav et direkt svar efter fadæsen mod Vejle. Godt kæmpet og gode mål, specielt det første og den tredje scoring. Det er den slags sejre, som giver folk troen på OB tilbage og så støtter de holdet endnu mere. God debut af Sander, han virker sikkert i sine indgreb. Ejdum spillede meget, meget solidt, Falk var dirigenten på midtbanen, Arp igen med mål og assist. Men det var hele holdet som løftede sig gevaldigt. Kæmpe ros også til Askou og Bojang, de kæmpede røven ud af buksen, McCoy og Hansborg i samme stil. Men vi trænger i den grad til forstærkninger, midtbane og forsvar i første linie. Lad euforien og optimismen blomstre med nogle A-spillere, som har de fornødne kvaliteter til Zornigers system. Og forbliv ydmyg, sæsonen er stadigvæk lang. Vi er på rette vej, men vejen er hård og lang. Nu gælder det AGF, vi skal have den næste sejr.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Yuhu, det var vigtigt at vi gav et direkt svar efter fadæsen mod Vejle. Godt kæmpet og gode mål, specielt det første og den tredje scoring. Det er den slags sejre, som giver folk troen på OB tilbage og så støtter de holdet endnu mere. God debut af Sander, han virker sikkert i sine indgreb. Ejdum spillede meget, meget solidt, Falk var dirigenten på midtbanen, Arp igen med mål og assist. Men det var hele holdet som løftede sig gevaldigt. Kæmpe ros også til Askou og Bojang, de kæmpede røven ud af buksen, McCoy og Hansborg i samme stil. Men vi trænger i den grad til forstærkninger, midtbane og forsvar i første linie. Lad euforien og optimismen blomstre med nogle A-spillere, som har de fornødne kvaliteter til Zornigers system. Og forbliv ydmyg, sæsonen er stadigvæk lang. Vi er på rette vej, men vejen er hård og lang. Nu gælder det AGF, vi skal have den næste sejr.
          enig - lækkert at man rejser sig, leverer en god præstation og så er de tre point "næsten" ren bonus.

Sander syntes jeg ikke man kan sige meget om - ud over deto scoringer, som han intet kan gøre ved så har Randers jo ikke reelt noget. Så har han overhovedet noget man kan kalde en redning? Det han tog vil jeg også forvente Hansen kunne have taget.

Men han har da ikke spillet sig af så mon ikke han står igen på mandag

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Sikke en kamp!

JBA skal starte i næste kamp. AZ bør overveje, om bagkæden ikke skal 10 meter længere bagud. Det er vældigt underholdende, men det går ikke, at vi skal lave 3 mål for at vinde.

Forudsat at vi ikke får hentet den famøse 6er og en central forsvarsspiller inden næste mandag.
            Forsvaret skal under ingen omstændigheder trækkes baglæns, for så kompromitterer vi jo hele præmissen for vores spillestil. Vi skal derimod eliminere latterlige fejl og skubbe op på de rigtige tidspunkter, for så bliver det rigtig godt.

Comment

Fint interview med Sander efter kampen. Og gud hvor er han dog ung

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Forsvaret skal under ingen omstændigheder trækkes baglæns, for så kompromitterer vi jo hele præmissen for vores spillestil. Vi skal derimod eliminere latterlige fejl og skubbe op på de rigtige tidspunkter, for så bliver det rigtig godt.
                Det kan være, du har ret. Det er jeg ikke taktisk god nok til at vurdere. Men jeg har svært ved at se, hvordan man garderer sig mod manglende fart (BP og NB) og mentalt fravær (Gomez) i det nuværende setup.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                  Spørgsmålet er nu, om Fiete Arp allerede sælges til vinter. Han er jo vanvittig
                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...tid-til-vinter
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - lækkert at man rejser sig, leverer en god præstation og så er de tre point "næsten" ren bonus.

Sander syntes jeg ikke man kan sige meget om - ud over deto scoringer, som han intet kan gøre ved så har Randers jo ikke reelt noget. Så har han overhovedet noget man kan kalde en redning? Det han tog vil jeg også forvente Hansen kunne have taget.

Men han har da ikke spillet sig af så mon ikke han står igen på mandag
                    Efter min vurdering har Sander spillet en fremragende kamp.

Han kan ikke gøre noget ved de to scoringer, og Danhos brændte chance kommer til at se klodset ud, men man skal også afveje risikoen for at begå et straffespark.

Til gengæld var han utroligt sikker i sit afspil, han tør spille bolden fladt og direkte, men har også fine udspark. Samtidig kommer han flot ud i feltet de gange, han skal. Han er 20 år gammel, men den bold han bokser væk er altså en frygtløs aktion - og så er det ekstremt nervepirrende for en målmand at bruge samtlige 16 meter for at pille en dropbold, og det gør han bare.

Jeg synes helt bestemt, han har sin berettigelse på det her hold, og hvis han kan fortsætte, så bliver han en fremragende OB-keeper og et stort salg.

Comment

Det kan være, du har ret. Det er jeg ikke taktisk god nok til at vurdere. Men jeg har svært ved at se, hvordan man garderer sig mod manglende fart (BP og NB) og mentalt fravær (Gomez) i det nuværende setup.
                      Købe nogle nye der kan løbe stærkere tænker jeg

Comment

Træning, træning, træning.

Du behøves ikke fart, hvis du kan placere dig korrekt og blokere for løb. Selvfølgelig er fart vigtigt, men det er egentlig vigtigere at Paulsen ved mål nummer to, kommer på kroppen af Danho i stedet for at prøve clearingen. Det var egentlig dét Askou lykkedes med, når der blev spillet dybt bag ham, så skubbede han til sin angriber og lod opbakningen samle bolden op, eller placere sig korrekt mellem bold og mål.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Købe nogle nye der kan løbe stærkere tænker jeg
                          Meget gerne! Selv med en ny profil håber jeg JBA starter!

Comment

Sikke en kamp!

JBA skal starte i næste kamp. AZ bør overveje, om bagkæden ikke skal 10 meter længere bagud. Det er vældigt underholdende, men det går ikke, at vi skal lave 3 mål for at vinde.

Forudsat at vi ikke får hentet den famøse 6er og en central forsvarsspiller inden næste mandag.
                            Så kampen fra langsiden. Jeg tror faktisk at vi godt kan spille nogenlunde, hvis ikke BP og Bürgy er på banen samtidigt. Det går ikke med to langsomme på en gang.
                            Julius spillede en kongekamp. Han havde en fejl, hvor han burde sparke væk med venstre. Men ikke stoler på det svage ben og ender med at vende rundt og sparke med højre til hjørne. Ellers var det fejlfrit. Tror han går en stor fremtid i møde.

Comment

Zorniger udtaler at det ikke kan fortsætte på denne måde

https://campo.dk/2025/08/11/halvforn...en-saadan-her/

Comment

Meget gerne! Selv med en ny profil håber jeg JBA starter!
                                De skal ihverfald spille i hver sin side. Men så skal han nok kæmpe med Gomez om pladsen når han mister sin plads i venstre

Comment

Working...
                                X