Oprindeligt indsendt af Carlok
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Randers FC 11/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægSpørgsmålet er nu, om Fiete Arp allerede sælges til vinter. Han er jo vanvittig
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægSpørgsmålet er nu, om Fiete Arp allerede sælges til vinter. Han er jo vanvittig
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Det er helt sikkert at FCM, Brøndby og FCK fans slikker sig totalt om munden, med det Arp allerede har leveret.
Er dog slet ikke i tvivl om at han bliver. Han har succes og føler sig hjemme :D.
- Likes 2
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægSikken kamp. Med et par nødvendige nye spillere bliver det stort. Askou overraskede mig. Adam Sørensen tror jeg ikke bør være i start 11.Tre fede fortjente point til et sjældent stærkt kæmpende hold.
- Likes 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det forudsætter at han spiller på dette høje plan resten af efteråret. I så fald bør det salg være klubrekord. Meeen sæsonen er lige startet. Lad os glæde os over, at han har fået den start han har.
Arp har gjort det godt - men er jo endt i OB af en grund - tænker også for hans egen skyld han har brug for en masse spilletid. Men budet kan naturligvis blive for stort, både for ham og OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Det er helt sikkert at FCM, Brøndby og FCK fans slikker sig totalt om munden, med det Arp allerede har leveret.
Er dog slet ikke i tvivl om at han bliver. Han har succes og føler sig hjemme :D.
- Likes 3
Comment
-
..fra TV2.dk ..interview med Arp:
- Det kunne være værre. Jeg elsker den reaktion, vi viste, især efter vi kom bagud. Efter sidste kamp... og så indkassere et mål tidligt ... det her er et hold, Det er det, vi gerne vil vise – især fansene bag mig, fortæller han til TV 2 Sport.
(jeg elsker ar han kalder os et hold!! ..det er satme længe siden vi har været det)Vi skal bare vinde resten ....
- Likes 10
Comment
-
Kunne være fint, at starte samtaler med Fiete allerede nu og få lagt et år på den allerede alt for korte kontrakt.
Så kan vi forhåbentlig få glæde af ham i to sæsoner og samtidigt få et fortjent udbytte, efter at have løftet og forløst ham. Win win..
3 år er altid en dum en, såfremt spillerne gør det godt.
- Likes 3
Comment
Comment