Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers FC 11/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
    Spørgsmålet er nu, om Fiete Arp allerede sælges til vinter. Han er jo vanvittig
    ro på - han har spillet knap 3 kampe

Comment

Det forudsætter at han spiller på dette høje plan resten af efteråret. I så fald bør det salg være klubrekord. Meeen sæsonen er lige startet. Lad os glæde os over, at han har fået den start han har.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ro på - han har spillet knap 3 kampe
        Det er helt sikkert at FCM, Brøndby og FCK fans slikker sig totalt om munden, med det Arp allerede har leveret.
        Er dog slet ikke i tvivl om at han bliver. Han har succes og føler sig hjemme :D.

Comment

Puha det må du ikke nævne herinde

Comment

Sikken kamp. Med et par nødvendige nye spillere bliver det stort. Askou overraskede mig. Adam Sørensen tror jeg ikke bør være i start 11.Tre fede fortjente point til et sjældent stærkt kæmpende hold.

Comment

Det bestemmer vi jo heldigvis selv, og han skal ikke sælges. Vi er nødt til at kunne holde på vores bedste spillere et par sæsoner, hvis vi skal bygge noget op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Det er helt sikkert at FCM, Brøndby og FCK fans slikker sig totalt om munden, med det Arp allerede har leveret.
                Er dog slet ikke i tvivl om at han bliver. Han har succes og føler sig hjemme :D.
                Han virker nemlig til at være rigtig godt tilpas i landets smukkeste striwer. Sit back and enjoy Fiete Magic

Comment

Pyha. Hårdt kæmpet. Er helt udmattet efter kampen, og har ikke løbet en enste meter.

Comment

Jeg vil være knust hvis vi allerede må tage afsked med ham til vinter. Jeg skal vel ti-femten år tilbage for at finde en striwe jeg har været så for begejstret for at se på en bane.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Sikken kamp. Med et par nødvendige nye spillere bliver det stort. Askou overraskede mig. Adam Sørensen tror jeg ikke bør være i start 11.Tre fede fortjente point til et sjældent stærkt kæmpende hold.
                      AS spillede for mig sin absolut bedste kamp under AZ. JBA er en stjerne i svøb, og han skal uden tvivl starte inde mod AGF. Et mandfolk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det forudsætter at han spiller på dette høje plan resten af efteråret. I så fald bør det salg være klubrekord. Meeen sæsonen er lige startet. Lad os glæde os over, at han har fået den start han har.
                        er det knap to år siden - Simsir slog igennem i FCM og efter 2 kampe var der nogle kommentatorer der var klar til at sælge ham for 100mill.

Arp har gjort det godt - men er jo endt i OB af en grund - tænker også for hans egen skyld han har brug for en masse spilletid. Men budet kan naturligvis blive for stort, både for ham og OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Og tror på Z. Det er vigtigt. Er sikker på han bliver hos mindst til sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Han virker nemlig til at være rigtig godt tilpas i landets smukkeste striwer. Sit back and enjoy Fiete Magic
                            Håber fandme I har ret allesammen! Selvfølgelig skal han blive... men KBH har købt den forkerte tysker.

Comment

..fra TV2.dk ..interview med Arp:
                              - Det kunne være værre. Jeg elsker den reaktion, vi viste, især efter vi kom bagud. Efter sidste kamp... og så indkassere et mål tidligt ... det her er et hold, Det er det, vi gerne vil vise – især fansene bag mig, fortæller han til TV 2 Sport.

(jeg elsker ar han kalder os et hold!! ..det er satme længe siden vi har været det)
                              Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Kunne være fint, at starte samtaler med Fiete allerede nu og få lagt et år på den allerede alt for korte kontrakt.

Så kan vi forhåbentlig få glæde af ham i to sæsoner og samtidigt få et fortjent udbytte, efter at have løftet og forløst ham. Win win..

3 år er altid en dum en, såfremt spillerne gør det godt.

Comment

Working...
                                X