Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Kirkeskov til OB.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSynes det er et godt køb. Tror bare at AGF fans er sure på alle spillere over sidste sæson. Forrige sæson var han nærmest en publikum yngling på Aarhus stadion, og mange spåede ham en plads på landsholdet, så tror bare bærerne er sure. Han faldt voldsomt i niveau sidste sæson, men som mange andre herinde har sagt, så gjorde samtlige spillere på AGF's hold det samme.
Velkommen til Mikkel
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægMindes ham så hamrende irriterende back, dengang AGF var i ligaen.
Men hver sin hukommelse.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlægAlme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
har de så også et forklaringsproblem ift signingen af JBL???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvorfor??
Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der."...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlægNej, men de har et ift Ari Skulason, som var købt til venstre back.
Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der.
dette sker i mange klubber hele tiden...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlægAlme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægIntet ondt ord om Mikkel, men... af alle pladser, betrængt økonomi in mente, så henter vi en venstre back? En plads OB umiddelbart er ret godt besat på - snart.
Ikke om jeg fatter det...
Så synes egentlig det er fornuftigt nok vi henter en decideret VB, som var inde omkring landsholdet for et par år siden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFordi de har fundet ud af at manden var bedre på midten?
dette sker i mange klubber hele tiden...
Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem."...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvorfor??
Vi har 2 VB nu, hvilket jeg sys er perfecto :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlægDet tror jeg nu ikke sker i mange klubber - og dog - alene OB har formået at gøre det en del gange efterhånden.
Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem.
Comment
Comment