Oprindeligt indsendt af nixcha

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse

X
- 

Han faldt voldsomt ja; og derfor er der også herfra en dør på klem; men den er meget lidt åben - vi har brug for spillere, der kan løfte holdet lige nu og her, som såvel på lang sigt, og dér tvivler jeg stadig på om Kirkeskov er "it".Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSynes det er et godt køb. Tror bare at AGF fans er sure på alle spillere over sidste sæson. Forrige sæson var han nærmest en publikum yngling på Aarhus stadion, og mange spåede ham en plads på landsholdet, så tror bare bærerne er sure. Han faldt voldsomt i niveau sidste sæson, men som mange andre herinde har sagt, så gjorde samtlige spillere på AGF's hold det samme.
Velkommen til Mikkel
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
 - 

Really? Du må så kun kunne huske forrige sæson, og ikke sidste, hvor han både var utrolig nem at komme rundt om, og hvor hans evner med bolden lignede noget, som vi har været lidt for vant til at se fra lidt for mange spillere på vores eget hold her på det sidste.Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægMindes ham så hamrende irriterende back, dengang AGF var i ligaen.
Men hver sin hukommelse.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
 - 

Hvorfor??Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlægAlme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
har de så også et forklaringsproblem ift signingen af JBL???
Comment
 - 

Nej, men de har et ift Ari Skulason, som var købt til venstre back.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvorfor??
Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der."...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
 - 

Fordi de har fundet ud af at manden var bedre på midten?Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlægNej, men de har et ift Ari Skulason, som var købt til venstre back.
Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der.
dette sker i mange klubber hele tiden...
Comment
 - 

Jeg ved ikke rigtigt med Almebäck: han er jo heller ikke back, men derimod oprindelig midterforsvarer. Han har speed nok til at spille en back, men det handler jo også om træning og spilforståelse - fysik gør det ikke alene. Som midterforsvarer kunne han give mening, men er OB parate til at erkende, at hverken Høegh eller KL er gode nok pt? (det sidste sagt med blødende hjerte; håber stadig inderligt at de begge kommer igen, når hele holdet fungerer bedre - 7-9-13)Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlægAlme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
Comment
 - 

Så godt besat synes jeg nu heller ikke vi var på VB. Momo er bedre i højreside, da han ikke kan bringe noget fremad fra venstresiden, og er jo reelt set ikke VB. Ari er ikke god nok på VB mand mod mand, og laver mange placeringsfejl, positivt bringer han dog noget frem i banen på pladsen, selvom VB jo heller ikke er hans favorit. JBL er stadig ung og har selv udtalt at han fortsat mangler en del i det defensive, for at være kompetent på den plads.Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægIntet ondt ord om Mikkel, men... af alle pladser, betrængt økonomi in mente, så henter vi en venstre back? En plads OB umiddelbart er ret godt besat på - snart.
Ikke om jeg fatter det...
Så synes egentlig det er fornuftigt nok vi henter en decideret VB, som var inde omkring landsholdet for et par år siden.
Comment
 - 

Det tror jeg nu ikke sker i mange klubber - og dog - alene OB har formået at gøre det en del gange efterhånden.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFordi de har fundet ud af at manden var bedre på midten?
dette sker i mange klubber hele tiden...
Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem."...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
 - 

Scenariet ovenfor er taget ud fra den sammenhæng at Diarra skubbes over som højre back og Alme købes som højreback... Dvs, at vi har 3 HB's... I så fald står man vel med et forklaringsproblem, når man snakker økonomi, lønsomhed og den brutale mangel på angribere :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvorfor??
Vi har 2 VB nu, hvilket jeg sys er perfecto :-)
Comment
 - 

Synes fortsat Kryger lyder som en gammel vennetjeneste fra JH for at give Horsens lidt penge i kassen. Kan virkelig ikke se, hvad vi skal med ham, så Alme ville være fremragende at få til klubben, så har vi jo pludselig en god defensiv.Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlægDet tror jeg nu ikke sker i mange klubber - og dog - alene OB har formået at gøre det en del gange efterhånden.
Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem.
Comment

Comment