Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

    1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
    2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
    3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

    Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
    Jeg er målløs over den indkøbsstrategi der bliver lagt for dagen. Rystende! De har vist fået solstik i OB...
    "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
    Citat: Dan Hammer

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Synes det er et godt køb. Tror bare at AGF fans er sure på alle spillere over sidste sæson. Forrige sæson var han nærmest en publikum yngling på Aarhus stadion, og mange spåede ham en plads på landsholdet, så tror bare bærerne er sure. Han faldt voldsomt i niveau sidste sæson, men som mange andre herinde har sagt, så gjorde samtlige spillere på AGF's hold det samme.

      Velkommen til Mikkel
      Han faldt voldsomt ja; og derfor er der også herfra en dør på klem; men den er meget lidt åben - vi har brug for spillere, der kan løfte holdet lige nu og her, som såvel på lang sigt, og dér tvivler jeg stadig på om Kirkeskov er "it".

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
        Mindes ham så hamrende irriterende back, dengang AGF var i ligaen.
        Really? Du må så kun kunne huske forrige sæson, og ikke sidste, hvor han både var utrolig nem at komme rundt om, og hvor hans evner med bolden lignede noget, som vi har været lidt for vant til at se fra lidt for mange spillere på vores eget hold her på det sidste.

        Men hver sin hukommelse.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
          Alme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
          Hvorfor??
          har de så også et forklaringsproblem ift signingen af JBL???

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvorfor??
            har de så også et forklaringsproblem ift signingen af JBL???
            Nej, men de har et ift Ari Skulason, som var købt til venstre back.
            Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der.
            "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
            Citat: Dan Hammer

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
              Nej, men de har et ift Ari Skulason, som var købt til venstre back.
              Det er sjovt som historien gentager sig. Man skulle tro de havde lært et eller andet der.
              Fordi de har fundet ud af at manden var bedre på midten?
              dette sker i mange klubber hele tiden...

              Comment


                #82
                Isoleret set, så er det et stærkt køb, og også fornuftigt set i forhold til JBL... men jeg må da også indrømme at samlet set er det lidt svært helt at hitte rede i strategien...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #83
                  Intet ondt ord om Mikkel, men... af alle pladser, betrængt økonomi in mente, så henter vi en venstre back? En plads OB umiddelbart er ret godt besat på - snart.

                  Ikke om jeg fatter det...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
                    Alme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)
                    Jeg ved ikke rigtigt med Almebäck: han er jo heller ikke back, men derimod oprindelig midterforsvarer. Han har speed nok til at spille en back, men det handler jo også om træning og spilforståelse - fysik gør det ikke alene. Som midterforsvarer kunne han give mening, men er OB parate til at erkende, at hverken Høegh eller KL er gode nok pt? (det sidste sagt med blødende hjerte; håber stadig inderligt at de begge kommer igen, når hele holdet fungerer bedre - 7-9-13)

                    Comment


                      #85
                      Lidt fra AGF hvorfor de solgte

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...irkeskov-i-agf

                      Comment


                        #86
                        Kunne det tænkes at skindet er blevet hevet lidt frem, nu hvor det ellers kunne ligne en nedrykningsæson? Tror da bestemt at det er billigere at forstærke end at rykke ned. Jeg ved intet om det, men med resultaterne og det øgede pres fra medierne osv er det vel ikke utænkeligt.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Intet ondt ord om Mikkel, men... af alle pladser, betrængt økonomi in mente, så henter vi en venstre back? En plads OB umiddelbart er ret godt besat på - snart.

                          Ikke om jeg fatter det...
                          Så godt besat synes jeg nu heller ikke vi var på VB. Momo er bedre i højreside, da han ikke kan bringe noget fremad fra venstresiden, og er jo reelt set ikke VB. Ari er ikke god nok på VB mand mod mand, og laver mange placeringsfejl, positivt bringer han dog noget frem i banen på pladsen, selvom VB jo heller ikke er hans favorit. JBL er stadig ung og har selv udtalt at han fortsat mangler en del i det defensive, for at være kompetent på den plads.

                          Så synes egentlig det er fornuftigt nok vi henter en decideret VB, som var inde omkring landsholdet for et par år siden.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fordi de har fundet ud af at manden var bedre på midten?
                            dette sker i mange klubber hele tiden...
                            Det tror jeg nu ikke sker i mange klubber - og dog - alene OB har formået at gøre det en del gange efterhånden.
                            Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem.
                            "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                            Citat: Dan Hammer

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvorfor??
                              har de så også et forklaringsproblem ift signingen af JBL???
                              Scenariet ovenfor er taget ud fra den sammenhæng at Diarra skubbes over som højre back og Alme købes som højreback... Dvs, at vi har 3 HB's... I så fald står man vel med et forklaringsproblem, når man snakker økonomi, lønsomhed og den brutale mangel på angribere :-)

                              Vi har 2 VB nu, hvilket jeg sys er perfecto :-)

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
                                Det tror jeg nu ikke sker i mange klubber - og dog - alene OB har formået at gøre det en del gange efterhånden.
                                Hvis de køber Kryger til højre back den ene uge, for at købe Almebäck til samme plads den næste, så har de et forklaringsproblem.
                                Synes fortsat Kryger lyder som en gammel vennetjeneste fra JH for at give Horsens lidt penge i kassen. Kan virkelig ikke se, hvad vi skal med ham, så Alme ville være fremragende at få til klubben, så har vi jo pludselig en god defensiv.

                                Comment

                                Working...
                                X