Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg har en kvindelig kollega, hvis mand har sin daglige gang i OB. Hun siger han har haft travlt henover weekenden ;)
    jammen vi krydser fingre. Er heller ikke i tvivl om at der arbejdes på flere handler

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      JBL skal nok få chancen, men det har aldrig skadet med konkurrence på pladserne.

      Derudover tror jeg også at JBL med tiden kan komme til at spille en mere offensiv rolle i venstre siden. Han har hvertfald nogle offensive kvaliteter, som sagtens kunne udvikle sig til en mere offensiv position på banen.
      Præcis også min tanke, og derudover er det rart med konkurrence i venstresiden.

      Velkommen Kirkeskov, overraskende køb men bestemt godkendt. Så haster det med forstærkning oppe foran Hr. Hansen

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

        1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
        2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
        3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

        Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
        Nu er det vel sådan med moderne backs, at der styrke ofte ligger i det offensive, så mon ikke at JBL kunne få en del minutter på kanten, når han kommer tilbage fra sin skade?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Hvad mener du med det? Der har det ikke umiddelbart været nogle intriger, og han har vel næsten været fast mand.
          Jeg snakker ikke om intriger, men at han aldrig faldet til i spillet. I kampen mod Hobro var han fri den ene gang efter den anden og alligevel var der ingen der spillede ham. Han er for langsom og virker som han ikke forstår måden OB spiller på.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

            1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
            2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
            3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

            Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
            Jeg må indrømme, at jeg fik samme reaktion inden i - du har så bare skrevet det ned her.

            Eneste håb er, at han er 22 og måske har noget uforløst potentiale, som han på ingen måder viste i hele AGF's elendige sæson.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
              Jeg snakker ikke om intriger, men at han aldrig faldet til i spillet. I kampen mod Hobro var han fri den ene gang efter den anden og alligevel var der ingen der spillede ham. Han er for langsom og virker som han ikke forstår måden OB spiller på.
              Hamrende uenig. Det var sgu da ikke hans skyld at han ikke blev spillet i alle de løb han tog. Og han er bestemt ikke langsom. Har du set sprint test til træning??

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg må indrømme, at jeg fik samme reaktion inden i - du har så bare skrevet det ned her.

                Eneste håb er, at han er 22 og måske har noget uforløst potentiale, som han på ingen måder viste i hele AGF's elendige sæson.

                MvH ChrisOB
                Det var også svært at vise noget for AGF sidste år. Året inden var han da - som jeg husker det - med på ligalandsholdets tur, og gjorde det generelt udemærket :)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg må indrømme, at jeg fik samme reaktion inden i - du har så bare skrevet det ned her.

                  Eneste håb er, at han er 22 og måske har noget uforløst potentiale, som han på ingen måder viste i hele AGF's elendige sæson.

                  MvH ChrisOB
                  Jamen, jeg håber også; jeg kunne bare ikke lige holde nallerne væk fra tastaturet. Altså - Kryger virkede mystisk, men jeg håbede JH/TB havde set noget. Sådan virker det ikke lige på den korte bane. Kirkeskov og Kryger på backs lyder for mig lidt som sub-top i 1.div.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                    Det var også svært at vise noget for AGF sidste år. Året inden var han da - som jeg husker det - med på ligalandsholdets tur, og gjorde det generelt udemærket :)
                    Sådan husker jeg det også.
                    Tror der er masser af potentiale i knægten

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jamen, jeg håber også; jeg kunne bare ikke lige holde nallerne væk fra tastaturet. Altså - Kryger virkede mystisk, men jeg håbede JH/TB havde set noget. Sådan virker det ikke lige på den korte bane. Kirkeskov og Kryger på backs lyder for mig lidt som sub-top i 1.div.
                      Mon ikke JBL trækker det længste strå. Han er klar senest om 1 måned tror jeg

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg er helt enig i vi skal holde dem på deres pladser, men må da klart indrømme jeg langt hellere ser JBL på VB og Mikkel på HB, end, Mikkel på VB og Kryger på HB...
                        Jeg må erklære mig enig, men kan man håbe at der er en HB på vej, eller den pladsen mon tiltænkt Diarra?
                        Vores offensiv bliver alt for hæmmet, hvis backen ikke er offensiv, og komme i overlap og smække læderet ind i feltet... Det "funger" bare ikke med det "forkerte" ben...

                        Comment


                          #57
                          Den havde jeg godt nok ikke set komme.

                          Lagde lidt mærke til ham sidste år, der var han ikke imponerende, men okay, det var på et hold i krise og han er stadig ung. Han gjorde det dog bedre lige da han brød igennem.

                          Men vi havde et problem på pladsen, som bliver løst nu.

                          Skula har været tæt på skandaløs derude defensivt, der er kommet rigtig mange indlæg uden han har været tæt nok på.

                          Diarra, vi så det i kamp et, det var et umuligt projekt offensivt - til højre med ham.

                          JBL. Ham tror jeg på, men han er meget ung og skadet. Kan sikkert også rykkes frem på kanten og skulle vi have to spillere til en plads, er det jo ikke jordens undergang.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                            Jeg snakker ikke om intriger, men at han aldrig faldet til i spillet. I kampen mod Hobro var han fri den ene gang efter den anden og alligevel var der ingen der spillede ham. Han er for langsom og virker som han ikke forstår måden OB spiller på.
                            Synes jeg har læst en par gange i træningstrådene at når Diarra er gået med frem offensivt så har Troels Bech, stoppet deres træning og sagt et par ord til ham at han ikke skulle gå med. Kan tag fejl, mens synes jeg har læst det en eller 2 trænings rapporter. Så hvis det er rigtigt kan det jo have gjort ham meget usikker med at gå med offensivt.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hamrende uenig. Det var sgu da ikke hans skyld at han ikke blev spillet i alle de løb han tog. Og han er bestemt ikke langsom. Har du set sprint test til træning??
                              Så må vi være hamrende uenig.

                              Comment


                                #60
                                Kirkeskov er en klassesigning! Ung, ærgerrig, ambitiøs! Er han ikke højrebenet? Dejlige offensive backer på sigt. Kirkeskov på den ene, Barrett på den anden.

                                Comment

                                Working...
                                X