Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Forstår ikke hvad AGF jubler over, de har solgt et back talent der uden tvivl har potientiale? Alle i AGF var sku da ringe sidste år, inklusiv Kirkeskov. Men det er jo det samme med Sloth, kan godt være han ikke spillede godt, men talentet er der og nye græsgange kan altid hjælpe spillere der er gået i stå.

    Velkommen Kirkeskov!!!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Skal Diarra spilles ind på højre nu så?????
      Det ville jeg sgu gerne se. Synes han har været god til det defensive på vb og væsentlig bedre end ari eksempelvis var i sidste uge. Det kan godt være han ikke bringer alverden offensivt, men måske bliver det bedre, når han kommer i den rigtige side. Ville dog også gerne se ham som cb.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Skal Diarra spilles ind på højre nu så?????
        tja....vi mangler jo en angri'ver så måske....

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          helt enig - vil være rart til en forveksling hvis der kan sættes en anden vb ind i tilfælde af skader karantæner.

          alligevel undre det mig en hel del; hvad med den angriber - burde det ikke være 1. prioritet? Og hvis vi endelig snakker forsvaret hvorfor så ikke kigge mod højreback hvor vi pt har en, i min verden, lettere underlig konstruktion med kryger.

          Men ok Ari har ikke været fantastisk på vb, jbl er skadet for tiden og Diarra skal helst ikke spille der mere
          Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har på fornemmelsen, at det ikke er den sidste transfer nyhed idag
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
            Ikke flere spillere på sekundære pladser med "omvendte" ben... Den erfaring må vi efterhånden ha gjort os....
            Jeg er helt enig i vi skal holde dem på deres pladser, men må da klart indrømme jeg langt hellere ser JBL på VB og Mikkel på HB, end, Mikkel på VB og Kryger på HB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
              Det ville jeg sgu gerne se. Synes han har været god til det defensive på vb og væsentlig bedre end ari eksempelvis var i sidste uge. Det kan godt være han ikke bringer alverden offensivt, men måske bliver det bedre, når han kommer i den rigtige side. Ville dog også gerne se ham som cb.
              Ja det bliver spændende at se hvor man ser Diarra nu eller om han skal sælges

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja det bliver spændende at se hvor man ser Diarra nu eller om han skal sælges

                Håber vi sælger Diarra, han falder aldrig til på OB holdet.

                Comment


                  #38
                  De sabler ham ned på bold.dk? Kender ham ikke...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har på fornemmelsen, at det ikke er den sidste transfer nyhed idag
                    andre her i dag har meldt en anden signing. Dog ikke offensiv. Ved du nowet da?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                      Håber vi sælger Diarra, han falder aldrig til på OB holdet.
                      Hvad mener du med det? Der har det ikke umiddelbart været nogle intriger, og han har vel næsten været fast mand.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        De sabler ham ned på bold.dk? Kender ham ikke...
                        Det jeg så i 2013 så fint. Men har nok dykket sammen med resten af holdet. Han kan stadig udvikle sig meget

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Hvad mener du med det? Der har det ikke umiddelbart været nogle intriger, og han har vel næsten været fast mand.
                          hvis der er penge i lortet så siger jeg go go

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            andre her i dag har meldt en anden signing. Dog ikke offensiv. Ved du nowet da?
                            Jeg har en kvindelig kollega, hvis mand har sin daglige gang i OB. Hun siger han har haft travlt henover weekenden ;)
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har på fornemmelsen, at det ikke er den sidste transfer nyhed idag
                              uuu spændende....f5-tasten skal snart udskiftes kan jeg regne ud ;)

                              Comment


                                #45
                                Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                                1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                                2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                                3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                                Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.

                                Comment

                                Working...
                                X