Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    Så må vi være hamrende uenig.
    Deal

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Kirkeskov er en klassesigning! Ung, ærgerrig, ambitiøs! Er han ikke højrebenet? Dejlige offensive backer på sigt. Kirkeskov på den ene, Barrett på den anden.
      Mener bestemt at han er venstre benet

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Kirkeskov er en klassesigning! Ung, ærgerrig, ambitiøs! Er han ikke højrebenet? Dejlige offensive backer på sigt. Kirkeskov på den ene, Barrett på den anden.
        Han kunne ikke være mere venstrebenet - Højre bruger han kun til at stå på.... Men enig, en rigtig fin signing - Han er en hurtig og stærk fighter...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg må indrømme, at jeg fik samme reaktion inden i - du har så bare skrevet det ned her.

          Eneste håb er, at han er 22 og måske har noget uforløst potentiale, som han på ingen måder viste i hele AGF's elendige sæson.

          MvH ChrisOB
          Er helt på linje med jer , dybt mystisk køb og igen køber JH ikke ind til de pladser som halter mest ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
            Han kunne ikke være mere venstrebenet - Højre bruger han kun til at stå på.... Men enig, en rigtig fin signing - Han er en hurtig og stærk fighter...
            Mindes ham så hamrende irriterende back, dengang AGF var i ligaen.

            Comment


              #66
              Velkommen til Mikkel
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                #67
                Synes det er et godt køb. Tror bare at AGF fans er sure på alle spillere over sidste sæson. Forrige sæson var han nærmest en publikum yngling på Aarhus stadion, og mange spåede ham en plads på landsholdet, så tror bare bærerne er sure. Han faldt voldsomt i niveau sidste sæson, men som mange andre herinde har sagt, så gjorde samtlige spillere på AGF's hold det samme.

                Velkommen til Mikkel

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                  Det var også svært at vise noget for AGF sidste år. Året inden var han da - som jeg husker det - med på ligalandsholdets tur, og gjorde det generelt udemærket :)
                  Så han kan gøre en forskel på en andet hold i krise ??
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                    Mindes ham så hamrende irriterende back, dengang AGF var i ligaen.
                    Brølstærk og svær at komme udenom... Jeg har længe ønsket af se ham i Odense, men troede faktisk ikke at det var realistisk. Der har tidligere været interesse fra udlandet, men kva hans ret dårlige sidste sæson, er det ligesom stilnet af...
                    Tror han bliver vigtig for klubben...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                      Jeg snakker ikke om intriger, men at han aldrig faldet til i spillet. I kampen mod Hobro var han fri den ene gang efter den anden og alligevel var der ingen der spillede ham. Han er for langsom og virker som han ikke forstår måden OB spiller på.
                      Det kan der naturligvis godt være noget om. Jeg synes bare at mange af problemerne kan hænges op på, at han spiller en helt forkert position. (Ikke at han er langsom selvfølgelig).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
                        Jeg må erklære mig enig, men kan man håbe at der er en HB på vej, eller den pladsen mon tiltænkt Diarra?
                        Vores offensiv bliver alt for hæmmet, hvis backen ikke er offensiv, og komme i overlap og smække læderet ind i feltet... Det "funger" bare ikke med det "forkerte" ben...
                        Der er jo rygtet med Alme, men om der stadig er liv i det nu..? Den står nok på Kryger/Diarra på HB´en, evt. Mikkel engang imellem, når JBL er klar, og Kryger ikke kan følge med...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Er helt på linje med jer , dybt mystisk køb og igen køber JH ikke ind til de pladser som halter mest ..
                          kan jeg sagtens følge. Men jeg tror seriøst at OB arbejder på 4-5 handler på en gang.
                          Så var det denne der var hurtigst gennemført.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
                            Brølstærk og svær at komme udenom... Jeg har længe ønsket af se ham i Odense, men troede faktisk ikke at det var realistisk. Der har tidligere været interesse fra udlandet, men kva hans ret dårlige sidste sæson, er det ligesom stilnet af...
                            Tror han bliver vigtig for klubben...
                            præcis.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                              1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                              2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                              3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                              Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
                              Så slemt ser jeg det ikke.

                              Jeg har også set ringe indsatser af Kirke, men han vil til enhver tid løbe fra DC og er også bedre på hovedet end DC. Jeg ser Kirke som den klart bedste af dem defensivt. DC er klasse offensivt.

                              Ser dog også Marxen som den bedste, men havde vi pengene på det tidspunkt (Kadrii) ?

                              Tror det ender med at være helt fint middelniveau i forhold til superligaen, hvilket er langt over hvad vi er vant til.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Der er jo rygtet med Alme, men om der stadig er liv i det nu..? Den står nok på Kryger/Diarra på HB´en, evt. Mikkel engang imellem, når JBL er klar, og Kryger ikke kan følge med...
                                Alme lyder interessant, men så må Hr. Hansen have et alvorligt forklaringsproblem ift. købet af Kryger... Men Alme og Kirkeskov på backerne... Så kan man da tale om et par "powerhouses" :-)

                                Comment

                                Working...
                                X