Stærkt køb, han kan tage begge back pladser, dog med den venstre som favoritten...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Kirkeskov til OB.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlægHan er et godt køb, men jeg havde da personligt håbet på at man ville give Jacob Barret chancen :-) hmmm... Skal han så være bænkevarmer? Men enig, skønt at tiden med Diarra som venstre back er forbi....
Derudover tror jeg også at JBL med tiden kan komme til at spille en mere offensiv rolle i venstre siden. Han har hvertfald nogle offensive kvaliteter, som sagtens kunne udvikle sig til en mere offensiv position på banen.Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
-
Lidt skræmmende er dog at AGF fansene hylder at han forlader klubben deroppe...
Så er det godt eller skidt med den handel?
https://twitter.com/search/?q=%23ult...agffan+-MTACnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af holm76 Se indlægLidt skræmmende er dog at AGF fansene hylder at han forlader klubben deroppe...
Så er det godt eller skidt med den handel?
https://twitter.com/search/?q=%23ult...agffan+-MTACnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJBL skal nok få chancen, men det har aldrig skadet med konkurrence på pladserne.
Derudover tror jeg også at JBL med tiden kan komme til at spille en mere offensiv rolle i venstre siden. Han har hvertfald nogle offensive kvaliteter, som sagtens kunne udvikle sig til en mere offensiv position på banen.
alligevel undre det mig en hel del; hvad med den angriber - burde det ikke være 1. prioritet? Og hvis vi endelig snakker forsvaret hvorfor så ikke kigge mod højreback hvor vi pt har en, i min verden, lettere underlig konstruktion med kryger.
Men ok Ari har ikke været fantastisk på vb, jbl er skadet for tiden og Diarra skal helst ikke spille der mere
Comment
-
Forstår ikke hvad AGF jubler over, de har solgt et back talent der uden tvivl har potientiale? Alle i AGF var sku da ringe sidste år, inklusiv Kirkeskov. Men det er jo det samme med Sloth, kan godt være han ikke spillede godt, men talentet er der og nye græsgange kan altid hjælpe spillere der er gået i stå.
Velkommen Kirkeskov!!!
Comment
Comment