Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Endnu en fuldstændig hjernedød beslutning af JH hvis det passer
    Ja og det har været diskuteret mange gange prisen , vores skrantende økonomi og det at vi havde Ari inde på en fuldstændig urimeligt ringe fungerende midtbane ( hvorfra han iøvrigt flere gange havde udtrykt ønske om at spille vb ) gjorde handlen total uforståelig ringe for mig. .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Endnu en fuldstændig hjernedød beslutning af JH hvis det passer
      Det er da altid noget, at vi kan genoplive snak om hjernedøde handler foretaget for over 15 mdr siden, når nu ikke der er noget oplagt at kritisere på det seneste...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det er da altid noget, at vi kan genoplive snak om hjernedøde handler foretaget for over 15 mdr siden, når nu ikke der er noget oplagt at kritisere på det seneste...
        Ingen opfordring til mere i emnet. Bare en konstatering... Syntes du det er synd for vores sportschef at han kritiseres lidt?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det er da altid noget, at vi kan genoplive snak om hjernedøde handler foretaget for over 15 mdr siden, når nu ikke der er noget oplagt at kritisere på det seneste...
          Det er muligt, at du har kendt beløbet i 15 måneder, men for mig og mange andre er det helt nyt. Jeg er fuldstændigt chokeret, og jeg bliver ked af, at min elskede klub har en så lemfældig omgang med penge. Jeg synes det er farligt at slå ned på kritikere, hvordan skal vi lære af vores fejl og blive bedre, hvis vi går rundt med skyklapper?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ingen opfordring til mere i emnet. Bare en konstatering... Syntes du det er synd for vores sportschef at han kritiseres lidt?
            Nej. Det er pointen med et forum. Men at genoplive en gammel travhest, blot for at tæske den ihjel én gang til, synes jeg nok er i overkanten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det er muligt, at du har kendt beløbet i 15 måneder, men for mig og mange andre er det helt nyt. Jeg er fuldstændigt chokeret, og jeg bliver ked af, at min elskede klub har en så lemfældig omgang med penge. Jeg synes det er farligt at slå ned på kritikere, hvordan skal vi lære af vores fejl og blive bedre, hvis vi går rundt med skyklapper?
              Enig. Jeg synes bare vi har tærsket nok langhalm på TM, Kirke og Lado historierne. Så blot en stille bøn om, at vi bevæger os lidt videre i livet.
              Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Nej. Det er pointen med et forum. Men at genoplive en gammel travhest, blot for at tæske den ihjel én gang til, synes jeg nok er i overkanten.
                Jeg skrev bare en simpel kommentar. Din kommentar er vidst lige så skyldig i at genoplive den der hest
                Men ellers enig i at vi ikke skal bruge mere tid på det og komme videre....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ingen opfordring til mere i emnet. Bare en konstatering... Syntes du det er synd for vores sportschef at han kritiseres lidt?
                  Nu har der jo ikke været noget brok, at brokke sig over, den seneste tid... så det er nok bare lidt luft der trykker og skal ud
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Enig. Jeg synes bare vi har tærsket nok langhalm på TM, Kirke og Lado historierne. Så blot en stille bøn om, at vi bevæger os lidt videre i livet.
                    Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.
                    Kan godt følge hvad du mener og tror heller ikke der opnåes enighed mellem " de stridende" parter . Men hvis prisen er ny for nogle kan jeg godt forstå at de konstaterer (endnu engang ) at det var en tåbelig handel . Ligesom rygtet om at vi fik tilbudt 1 mill for TM kan give anledning til ny debat . Det er vel ret naturligt at nye oplysninger kan give fornyet debat ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Enig. Jeg synes bare vi har tærsket nok langhalm på TM, Kirke og Lado historierne. Så blot en stille bøn om, at vi bevæger os lidt videre i livet.
                      Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.
                      Det kan jeg sagtens følge dig i, jeg har selv lige trukket luft ind her under højtiderne. Men, vi banker også Lars Løkke, hver gang han bruger skattepenge til undertøj eller lignende, selvom det efterhånden er trættende. Nu var det en ny sag, så jeg følte mig nødsaget til at dele min frustration med ligesindede. Jeg håber for alle, at vi kommer så stærkt ud af det her vindue, at vi kan lægge alt det andet rod bag os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Nu har der jo ikke været noget brok, at brokke sig over, den seneste tid... så det er nok bare lidt luft der trykker og skal ud
                        Ja det har været en hård tid på det sidste

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Det kan jeg sagtens følge dig i, jeg har selv lige trukket luft ind her under højtiderne. Men, vi banker også Lars Løkke, hver gang han bruger skattepenge til undertøj eller lignende, selvom det efterhånden er trættende. Nu var det en ny sag, så jeg følte mig nødsaget til at dele min frustration med ligesindede. Jeg håber for alle, at vi kommer så stærkt ud af det her vindue, at vi kan lægge alt det andet rod bag os.

                          Comment


                            Håber Kirke takker ja til Aalesund - udsigten til spilletid kan ikke være særligt stor.

                            - og så vil jeg sige jeg er positivt overrasket over hvor meget OB allerede har været nævnt - tør man håbe på JH faktisk begynder oprydningen nu og ikke venter helt til sommer....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Håber Kirke takker ja til Aalesund - udsigten til spilletid kan ikke være særligt stor.

                              - og så vil jeg sige jeg er positivt overrasket over hvor meget OB allerede har været nævnt - tør man håbe på JH faktisk begynder oprydningen nu og ikke venter helt til sommer....
                              Mon ikke han griber de muligheder der byder sig ift oprydning .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Håber Kirke takker ja til Aalesund - udsigten til spilletid kan ikke være særligt stor.

                                - og så vil jeg sige jeg er positivt overrasket over hvor meget OB allerede har været nævnt - tør man håbe på JH faktisk begynder oprydningen nu og ikke venter helt til sommer....
                                Håber jeg godt nok også. Hvis vi nogenlunde sikkert skal i top 6 næste år kan vi ikke bare vente til sommer med det hele. En del af justeringen skal laves nu så vi kan bruge foråret på at se hvad der virker og hvad der stadig skal justeres på. Med Izunna og KEP ind og Kirke,Emil og evt Diarra ud kunne jeg godt imod foråret med ro i sindet. På målmandsposten sker der nok ikke noget desværre før til sommer
                                Last edited by fmprOB; 07-01-2016, 21:01. Årsag: Sprogspasser

                                Comment

                                Working...
                                X