Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://campo.dk/2026/05/01/ob-i-eur...s-maa-droemme/

“Men hvis vi lærer, at det er værd at kæmpe om hver duel, hver chance, hvert hjørnespark og frispark – så er vi klar til at høste gevinsten næste år. Det er vores mål, siger Zorniger til TV 2 Sport.”.

Jeg er med på at vi har meget unge spillere og at fodboldspillere måske ikke er den mest belæste faggruppe men er det noget de skal lære som prof. fodboldspillere .. det må da være en forudsætning for at blive prof. fodboldspiller ..
    Jeg er ikke uenig - sådan bør det være. Samtidigt kan man jo empirisk konstatere, at det ikke altid er sådan.

Sådan kan der være langt mellem ‘er’ og ‘bør’.

Jeg tror, at man i Superligaen, og med det 6-største budget, kunne komme utroligt langt ved over år at rekruttere spillere, der netop har ovenstående vilje, på systematisk manér og samtidigt have en træner, der virkeligt insisterer på det her.

Comment

https://fyens.dk/ob/alexander-zornig...p-lige-nu?rss=

Jeg vidste slet ikke, at problemet med Gomez er, at han har været skadet hele foråret

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg vidste slet ikke, at problemet med Gomez er, at han har været skadet hele foråret
        Nogen, der kan gengive hovedtræk? Jeg er lidt nysgerrig på AZs bemærkning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Nogen, der kan gengive hovedtræk? Jeg er lidt nysgerrig på AZs bemærkning.
          Det nævnes han blev far i starten af sæsonen, står lidt mellem linjerne, at det måske har taget lidt fokus fra genoptræningen (sådan læser jeg det, står ikke direkte). Det nævnes også, at han rent faktisk er skadet og de håber han har fokus og fysik klar til den nye sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vidste du ikke Gomez har været skadet i 4 måneder efterhånden? Følger du ikke med?

Troede du han ikke ville blive udtaget til truppen hvis han var klar?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det nævnes han blev far i starten af sæsonen, står lidt mellem linjerne, at det måske har taget lidt fokus fra genoptræningen (sådan læser jeg det, står ikke direkte). Det nævnes også, at han rent faktisk er skadet og de håber han har fokus og fysik klar til den nye sæson.
              Er der en stikpille til sundssektoren også? De har skiftet strategi et par gange står der.

Uanset hvad er det ærgerligt han har været ude et halvt år når den nye sæson starter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er der en stikpille til sundssektoren også? De har skiftet strategi et par gange står der.

Uanset hvad er det ærgerligt han har været ude et halvt år når den nye sæson starter.
                Det tror jeg bestemt ikke det er. Tværtimod har jeg opfattelsen af at sundhedssektoren i Ådalen er dygtige og er opmærksomme på de ting der kan opstå ved hård træning osv. Jeg synes på ingen måde OB har været ramt af mange skader de seneste sæsoner.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Vi har vel aldrig haft så få skader som nu? En rent anekdotisk betragtning. Kan være ganske forkert.

Tænker ikke JG kommer til at spille nogen rolle i OB.

Comment

Vidste du ikke Gomez har været skadet i 4 måneder efterhånden? Følger du ikke med?

Står faktisk at han var klar i April men fik så et tilbagefald

Comment

Altså nu plejer vi jo at have både Paulsen og Bojang på bænken, så jeg gik da bare ud fra at han var siet fra, fordi han var vurderet som værende ikke god nok. Hvis der har været medier, eller folk herinde der har pippet om at han har været langtidsskadet, så har jeg misset det.
                      Så nej, jeg følger tydeligvis ikke lige så meget med som dig

Comment

Working...
                      X