Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Hvis man antager at OB ikke får flere point og alle også vinder over FCK. Så vælger en hjemmesejr i de indbyrdes opgør mellem RFC, FCF og SIF.

Så vil point antallet være således ved slutningen.
    OB - 37p
    RFC - 40 p
    FCF - 39 p
    SIF - 39 p

Så kan man selv tage stilling til for realistisk man synes det scenerie er.

En sejr over FCF i weekenden og vi er matematisk sikret.
    Ja håber at de lukker den hurtigst muligt, men er stadig nervøs indtil det er sikret 100 p

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Men er det ikke det du selv siger han har sagt de sidste 10 måneder, hvor han har fået kritik for ikke at ville tale om placering og når han så 4 runde inden sæsonen slutter taler en smule om slutplacering, så kritiseres han for at han ikke fortsætter med at tale om det som han lige har talt om i 10 måneder.
      Ingen interesserer sig for den 7.plads alligevel. Personligt er jeg lidt rystet over hvor svært det er at se OB spiller som et Zorniger hold.
      Synes efter 28 superliga kampe vi er forbavsende langt fra det udtryk der blev meldt ud vi skulle opnå.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ingen interesserer sig for den 7.plads alligevel. Personligt er jeg lidt rystet over hvor svært det er at se OB spiller som et Zorniger hold.
        Synes efter 28 superliga kampe vi er forbavsende langt fra det udtryk der blev meldt ud vi skulle opnå.
        Du har da ret i at det kan være vanskeligt at se AZs gegenpres fodbold. Jeg tænker dog at AZ ikke er så "alternativlos" som han fik sagt engang nede i Stuttgart, men selvf. også indretter spillestilen efter truppens beskaffenhed så vi ikke får mange flere af de kampe hvor vi indkasserer 5 eller flere mål i en kamp. Jeg håber at der sigtes på at få flere typer ind som kan mestre den stil i sommervinduet, og jeg tror da at AZ og TB m.fl. er de bedste til at vurdere hvem og hvad der skal til for at løfte den opgave.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er faktuelt forkert at ingen interesserer sig for 7. pladsen og den mulighed den giver for europacup.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Du har da ret i at det kan være vanskeligt at se AZs gegenpres fodbold. Jeg tænker dog at AZ ikke er så "alternativlos" som han fik sagt engang nede i Stuttgart, men selvf. også indretter spillestilen efter truppens beskaffenhed så vi ikke får mange flere af de kampe hvor vi indkasserer 5 eller flere mål i en kamp. Jeg håber at der sigtes på at få flere typer ind som kan mestre den stil i sommervinduet, og jeg tror da at AZ og TB m.fl. er de bedste til at vurdere hvem og hvad der skal til for at løfte den opgave.
            altså det skal der - ellers giver det jo ingen mening.

Men det forventer jeg da også kommer til at ske.

Zorniger har naturligvis været nødt til at gå på kompromis - trods alt ikke en helt gratis sæson, overlevelse skulle jo sikres. Og var han fortsat "alternativlos" havde det som du siger nok kostet flere store nederlag - men tænker da også han havde fået et problem med spillertruppen, mener da det er blevet nævnt at det på et tidspunkt i efteråret er spillertruppen der ytre ønske om en ændring.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Zorniger har naturligvis været nødt til at gå på kompromis - trods alt ikke en helt gratis sæson, overlevelse skulle jo sikres. Og var han fortsat "alternativlos" havde det som du siger nok kostet flere store nederlag - men tænker da også han havde fået et problem med spillertruppen, mener da det er blevet nævnt at det på et tidspunkt i efteråret er spillertruppen der ytre ønske om en ændring.
              Ja, det er jo lidt a'la "hønen og ægget"... skal man finde en træner, der passer til spillertruppen/-stilen eller ændre sidstnævnte efter trænerens ønske (hvilket vel er lettere risikobetonet den dag AZ smutter og afløseren skal findes)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, det er jo lidt a'la "hønen og ægget"... skal man finde en træner, der passer til spillertruppen/-stilen eller ændre sidstnævnte efter trænerens ønske (hvilket vel er lettere risikobetonet den dag AZ smutter og afløseren skal findes)
                ja - eller også gør det arbejdet lettere med at finde en ny træner - da man ved hvad man leder efter. Og det er vel planen og håbet - om det så lykkedes må vi jo vente og se. Men der skal implementeres en stil / udtryk og hentes spillere efter det. Og så skal den næste træner også passe ind i det udtryk.

Men ellers er det jo ikke anderledes end hvad man har gjort hidtil. Man købte også ind til Kents spillestil (ville da også være underligt andet - du henter jo ikke en træner med en spillestil, for så at bringe spillere ind der gør noget andet) Kent overtog jo også spillere der ikke helt passede til ham. Da Kent røg så var det vel Jakob M., helt andet udtryk osv osv.

Nu skal vi få det til at virke med Zorniger - derfor skal der naturligvis hentes til hans spillestil. Alt andet ville jo ikke give mening.

Hvad der så skal ske en gang i fremtiden - det er jo Troels der skal have det lange lys på, lægge en plan for hvilke trænere der kunne blive aktuelle.

Comment

Jeg mides ganske rigtigt at Bürgy efter et nederlag i Brøndby var ude og sige at der skulle ske ændringer, og Falk ligeledes efter et nederlag til AGF var ude og sige at de var nødt til at kikke på om det det var den rigtige måde at spille på eller lign. Så der er ingen tvivl om at der internt i truppen har været ønsker om ændringer.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

og lige en anden tanke der slog mig;

denne gang har man valgt træneren - og så former man truppen efter hans øsnke. Håbet er jo så at næste gang, der bliver det træneren der hentes fordi han passer til truppen / spillestilen

Comment

Jeg mides ganske rigtigt at Bürgy efter et nederlag i Brøndby var ude og sige at der skulle ske ændringer, og Falk ligeledes efter et nederlag til AGF var ude og sige at de var nødt til at kikke på om det det var den rigtige måde at spille på eller lign. Så der er ingen tvivl om at der internt i truppen har været ønsker om ændringer.
                      præcis.

Og det er jo ikke optimalt - havde jo været bedre om truppen kunne spille som Zorniger ville have. Det har de så ikke været helt i stand til, så må man indgå kompromiser, for at sikre overlevelse og så kommer det til at koste lidt på tempoet med at få det rigtige udtryk implementeret.

Comment

præcis.

Og det er jo ikke optimalt - havde jo været bedre om truppen kunne spille som Zorniger ville have. Det har de så ikke været helt i stand til, så må man indgå kompromiser, for at sikre overlevelse og så kommer det til at koste lidt på tempoet med at få det rigtige udtryk implementeret.
                        Den udskiftning kan nok ikke klares på et vindue, måske heller ikke på to. Jeg forventer dog at se mere til det i næste sæson. Der er jo også salg og lign. at forholde dig til i trupfornyelsen til den ønskede spillestil.

Believe OB

Comment

Den udskiftning kan nok ikke klares på et vindue, måske heller ikke på to. Jeg forventer dog at se mere til det i næste sæson. Der er jo også salg og lign. at forholde dig til i trupfornyelsen til den ønskede spillestil.
                          det kan den ikke, det har vi jo set. Tænker heller ikke vi er helt på plads til næste sæson - men trods alt tættere på.

Jeg tænker spillere som Bürgy, Bonde og Adam - der har lignet gode signings da man lavede dem, har været med til at bringe OB tilbage i superligaen men som nok ikke passer ind på lang sigt.

Bürgy...altså en fin forsvarsspiller, men laver godt nok også nogle store fejl og det lidt for ofte.

Bonde - altså bliver han kontrakten ud, så tænker jeg han er en fin trup spiller, kan komme ind og få 20-30 min. pr kamp og derved være med til at aflaste starterne. Men mange kampe fra start ser jeg ikke for mig og kan ikke se man ender med at forlænge med ham.

Og Adam...altså lignede en god signing da man hentede ham, og på nogle måder passer han vel rigtigt fint til Zorniger - har haft nogle rigtigt gode præstationer hvor han har ligget højt og presset godt. Men hold da op hvor mangler han at kunne forsvarer.

Comment

Mht Adam kan det jo være det hjalp med et bedre midterforsvar til at støtte ham, da han har sine klare forcer i det offensive.
                            Om det er nok er så ikke sikkert.

Comment

Working...
                            X