Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

Hvorfor
    Fck allerede i første runde. Vi har lige haft dem hjemme. Ville hellere møde dem senere på foråret.
    Resten af kampene kan jo være lige meget hvad rækkefølge de kommer i. De skal bare overstås.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fck allerede i første runde. Vi har lige haft dem hjemme. Ville hellere møde dem senere på foråret.
      Resten af kampene kan jo være lige meget hvad rækkefølge de kommer i. De skal bare overstås.
      Er det ikke bedre at møde FCK nu hvor de er lidt shaky end hvis de når at nosse sig sammen .. de har pokalen at forholde sig til ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Der vælger jeg at se glasset, som halvt fyldt i stedet.
        FCK er historisk ringe og vil efter deres pokaleksit være helt være kælderen

Comment

Det er jeg ikke enig i, FCK er i krise med uro og ballade - jeg tror det forøger vores chancer at få hjemmekampen nu - så må vi spille op til sidste gang vi mødte dem og tage de 3 point.

Comment

Av av av Aab... en smule off topic, men det ligner der er en smule mere styr på det i OB end Aab. Selvom der, for OB vedkommende, stadig et lang vej til toppen af danish football.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
              Av av av Aab... en smule off topic, men det ligner der er en smule mere styr på det i OB end Aab. Selvom der, for OB vedkommende, stadig et lang vej til toppen af danish football.
              Jeg vil da gerne indrømme det fryder mig at se dem lide en smule.
              Har absolut intet til overs for deres fladpandede fans. Mage til selvhøjtidelige voldsmænd skal man lede længe efter.

Lad dem blive i 1.division hvor de hører hjemme. Hvis det ender med Vejle og Silkeborg som nedrykkere bliver det ikke nemmere at komme op næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det er jeg ikke enig i, FCK er i krise med uro og ballade - jeg tror det forøger vores chancer at få hjemmekampen nu - så må vi spille op til sidste gang vi mødte dem og tage de 3 point.
                https://www.bt.dk/fodbold/en-klub-ud...magtkamp-i-fck
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Som en anden skrev, så der det ikke sjovt ud oppe i Aalborg lige nu. Og ja det er lidt off-topic, og så alligevel, for det får mig til at mærke efter hvor glad jeg egentlig er for hvor OB er nu.

For bare 4 år siden, blev AAB nr 4, og med mellemrum i de forgangne år det samme resultat, endda med et mesterskab i både 2008 og 2014. Samme år som de senest bliver 4 overtages de af udenlandske ejere. Hvad er der sket siden? To nedrykninger, og nu ser det ud til at denne gang kommer de ikke bare lige op igen.

Jeg er taknemmelig for vi har en fan-Niels som elsker klubben, og vil den det bedste. Det kan godt være vi nogen gange har været efter ham med han ikke har ville poste penge i klubben (selvom han gentagne gange har posten mange penge ind i klubben), men han har dog et hjerte for klubben, der gør som han flere gange har sagt, at han ikke vil sælge til en udenlandsk investor.
                  Synes snart der har været mange skrækeksempler i dansk fodbold på, hvor godt drevne klubber har skiftet og hvor det er gået helt galt (EFB, AAB, Vejle, SjE, Horsens og måske til dels nu også Silkeborg og BIF).

Så kan det godt være vi igen ikke kom i top-6, men vi er dog inde i en fremgang, der gør at jeg tror på at vi om 3-5 år forhåbentlig er en næsten fast del af top 6.

Ja lidt off-topic. Men blot en tanke om at være taknemmelig for vi ikke har udenlandsk ejerskab, og har stor risiko for at ende som mange af de nævnte, specielt med EFB og AAB som de værste eksempler på, at man ikke bare lige bliver Superliga klub igen, fordi man har nogle ejere som kun tænker økonomi og undervurdere den danske ligas kvalitet, og tror man kan hente billige spillere og så bliver top-3 i Danmark (som er AAB’s ejers tro).

Ja man kan godt fryde sig lidt over at se AAB, men samtidig er jeg også lidt skræmt over en klub som på nogle måder kan minde om OB, er endt hvor de er med to nedrykninger, og nu ikke bare lige kommer op igen, efter de for 4 år siden blev 4’er, og derefter gik over til udenlandske ejere. Jeg har lidt (bemærk jeg skrev lidt) ondt af AAB fans, fordi det kunne lige så godt være os, hvis Niels ville sælge til udenlandske ejere.
                  Tak fordi du ikke gør det Niels.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det eneste jeg kunne tænke mig lidt mere, var at møde dem i parken allerede. Som tingenes tilstand er lige nu, så tror jeg fck har det sværere i parken end ude, da tilskuerne ikke giver dem nogen snor.
                    Men alt i alt er det ønskværdigt at møde en modstander som ligger ned i første runde. Skeletterne vælter ud af skabet derovre og samtidig må vi også være temmelig hævngerrige efter vi må have følt os plyndret fra 3 point for ganske nylig.

Comment

Skal vi ikke næsten holde med FCK i pokalen i dag, ville gerne have at FCK bliver uden Europa, men hvis de vinder pokalen, så kan det være 8 plads som giver playoff kampen om Europa

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Skal vi ikke næsten holde med FCK i pokalen i dag, ville gerne have at FCK bliver uden Europa, men hvis de vinder pokalen, så kan det være 8 plads som giver playoff kampen om Europa
                        Vil også være bedre med FCK i Europa end Viborg. I hvert fald hvis der skal point på kontoen.

Comment

Working...
                        X