Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...-til-landskamp
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Andre end mig der synes det var fedt agf tabte i aftes? Magter ikke agf bliver mestre.
      Det vil også gøre de løber fra os økonomisk de næste par år. Mere end de er i forvejen.
      Det var en fryd ud over alle grænser. Især fordi Nicolai Poulsen spiller der. Jeg ønsker ham seriøst intet godt.

Comment

Er der slet ingen der frygter nedrykning efter Silkeborgs sejr igår eller er I rolige ?
        Tænker OB har jo ikke vundet over Silkeborg og skal også til Randers…
        Last edited by tjdebat; 23-04-2026, 06:15.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
          Er der slet ingen der frygter nedrykning efter Silkeborgs sejr igår eller er I rolige ?
          Overhovedet ikke, ikke efter vi vandt over Randers.
          Vi er som minimum 7 point foran mindst to hold med 4 kampe igen.
          Og en af de kampe er imod Vejle som er rykket ud, og så endda på hjemmebane.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Andre end mig der synes det var fedt agf tabte i aftes? Magter ikke agf bliver mestre.
            Det vil også gøre de løber fra os økonomisk de næste par år. Mere end de er i forvejen.
            Nææ det var helt fint. Men nu sidder jeg og ser fcn agf og jeg kan mærke at jeg bestemt heller ikke ønsker fcn noget godt. Så hellere agf

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
              Randers, Fredericia og Silkeborg skal alle møde FCK...vi er nok ude i et scenarie hvor alle tre hold skal slå FCK, de skal vinde de kampe de har mod Vejle, ikke spille uafgjort i de indbyrdes opgør - og OB skal tabe alle deres kampe.

Matematisk er vi ikke sikret...men det er satme tæt på. Og vi skal da selv kunne afgøre det, men kan ikke se for mig at FCK skulle tabe alle de tre kampe...

Comment

X i Randers og Fredericia. Det må vel være det bedste for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  X i Randers og Fredericia. Det må vel være det bedste for os.
                  ifht den spændende kamp om 8. pladsen er det nok meget godt for at holde Randers bag os. Ifht nedrykningskampen tror jeg ikke det har den store betydning - for os. Randers kunne have fået lidt luft med en sejr men er nu virkeligt trukket med ned i dyndet. De møder SIF i næste runde, hvordan reagerer de på at ligger og rode dernede?

Comment

Med x'et i Randers nu, så er vi ude i et scenarie hvor Randers, Fredericia og Silkeborg alle skal slå både OB OG FCK, før OB kommer i alvorlig problemer - Det sker ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                      Med x'et i Randers nu, så er vi ude i et scenarie hvor Randers, Fredericia og Silkeborg alle skal slå både OB OG FCK, før OB kommer i alvorlig problemer - Det sker ikke.
                      Hvis man antager at OB ikke får flere point og alle også vinder over FCK. Så vælger en hjemmesejr i de indbyrdes opgør mellem RFC, FCF og SIF.

Så vil point antallet være således ved slutningen.
                      OB - 37p
                      RFC - 40 p
                      FCF - 39 p
                      SIF - 39 p

Så kan man selv tage stilling til for realistisk man synes det scenerie er.

En sejr over FCF i weekenden og vi er matematisk sikret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Hvis man antager at OB ikke får flere point og alle også vinder over FCK. Så vælger en hjemmesejr i de indbyrdes opgør mellem RFC, FCF og SIF.

Så vil point antallet være således ved slutningen.
                        OB - 37p
                        RFC - 40 p
                        FCF - 39 p
                        SIF - 39 p

Så kan man selv tage stilling til for realistisk man synes det scenerie er.

En sejr over FCF i weekenden og vi er matematisk sikret.
                        Det kan blive svært nok. Fredericia har knækket koden. Håber de redder sig.
                        Ser gerne Randers eller Silkeborg rykker ned.

Comment

Working...
                        X