Av av av Aab... en smule off topic, men det ligner der er en smule mere styr på det i OB end Aab. Selvom der, for OB vedkommende, stadig et lang vej til toppen af danish football.
Og de forlænger stimen det nærmer sig et totalt kollaps.
Bevarses, det kunne sikkert meget meget sjovt at møde FcM, AGF og BIF, selvom det ikke har været skide sjovt at møde dem i grundspillet, og jeg ved heller ikke hvor gavnligt det har været for en oprykker, at få alle de røvfulde.
De 3 øvrige hold, med alt respekt for dem, den modstand de giver kommer vi også til at få i bund-6.
Med det sagt, så taler hjertet, stoltheden og alt det der, altid for top-6, men forstår egentlig godt Zorniger langt hen ad vejen.
jeg forstår for så vidt tankegangen når vi snakker træningskampe - der er nogle specifikke ting Zorniger ønsker at øve - det kan nok være lettere mod en svagere modstander.
Men det er ikke træningskampe - vi spiller for overlevelse og det gør de andre jo også (og måske for den der 7. plads)
Og så tror jeg bare stadig holdet bliver bedre af at møde de bedste - det er et højere tempo, anden fysik det er vel bla. også derfor man gerne vil have en stærkere trup, så kvaliteten af træningen bliver bedre, teknisk, tempomæssigt osv. Det med at "øve" sig i nedrykningsspillet har ikke virket før - for når vi så render ind i FCM efter sommerferien så er det pludselig en stor overraskelse var hurtigt de faktisk spiller.
Men ja, top 6 havde givetvis ført til flere (store) nederlag end sejre. Men ud over AGF og FCM så syntes jeg ikke der er nogen deroppe hvor vi ikke vil kunne spille med.
Comment