Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Thorborg om trænerteamet og sammenarbejde med Troels Bech:
    https://www.tv2fyn.dk/odense/thorbor...dzYB8yac1jH3nQ
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

“For mig virker håndbold mest af alt som en polterabendbegivenhed på linje med paintball.”

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/haan...-hepper-paa-ob
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nogen som ved om kampen mod Brøndby søndag bliver streamet?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Med sejren til Fcm i aftes er der sikret en 5. plads at spille for i næste sæsons superliga.
          Det er tid for OB at gå efter den plads næste sæson. Næsten halvdelen af ligaen får europæisk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Med sejren til Fcm i aftes er der sikret en 5. plads at spille for i næste sæsons superliga.
            Det er tid for OB at gå efter den plads næste sæson. Næsten halvdelen af ligaen får europæisk fodbold.
            “- Hvis vi kan udvikle os og i sidste ende sige, at vi er perfekt forberedt til næste sæson, så vil det i mine øjne være mere værd end en heldig top-6-plads, siger Zorniger”

https://bold.dk/fodbold/nyheder/vold...erd-end-top-6/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

“- Hvis vi kan udvikle os og i sidste ende sige, at vi er perfekt forberedt til næste sæson, så vil det i mine øjne være mere værd end en heldig top-6-plads, siger Zorniger”

De 5 pladser er først fra næste sæson jo. Denne sæson er fuldstændig ligegyldig for os.
              Som jeg skrev skal vi da gå efter det næste sæson hvor der er 5 pladser at spille om.

Comment

jeg giver virkeligt ikke meget for den tilgang - ingen der siger vi kommer i top 6 næste sæson fordi vi er "perfekt forberedt", profiler kan blive solgt - og ikke erstattet ordenligt, eller man skal starte lidt forfra igen. Vi kan rende ind i uheldige skader...FCN har ikke været helt oppe i omdrejninger denne sæson - fortsætter den tendens eller er de tilbage på tidligere tiders niveau? Så er der hurtigt en plads mindre at spille om.

Kvaller vi til top 6 er det ikke "heldigt" - så er det fuldt fortjent - det er bare så tæt i laget fra 9. - 5. (måske endda fra 10. - 5.)

Og for at bruge TBs ord imod ham selv; hvilke kampe er det så vi ikke skal vinde?

Comment

De 5 pladser er først fra næste sæson jo. Denne sæson er fuldstændig ligegyldig for os.
                  Som jeg skrev skal vi da gå efter det næste sæson hvor der er 5 pladser at spille om.
                  Og det er AZ så enig i, hvilket var det jeg prøvede at “bevise”

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg giver virkeligt ikke meget for den tilgang - ingen der siger vi kommer i top 6 næste sæson fordi vi er "perfekt forberedt", profiler kan blive solgt - og ikke erstattet ordenligt, eller man skal starte lidt forfra igen. Vi kan rende ind i uheldige skader...FCN har ikke været helt oppe i omdrejninger denne sæson - fortsætter den tendens eller er de tilbage på tidligere tiders niveau? Så er der hurtigt en plads mindre at spille om.

Kvaller vi til top 6 er det ikke "heldigt" - så er det fuldt fortjent - det er bare så tæt i laget fra 9. - 5. (måske endda fra 10. - 5.)

Og for at bruge TBs ord imod ham selv; hvilke kampe er det så vi ikke skal vinde?
                    Ikke uenig men jeg tror ikke at det har været målet og det virker ikke til at TB handler ind til at sikre top6 pladsen i et hårdt program så det er vel for at tage noget af presset af ..

Comment

selvfølgelig er den ikke det. top 6 så er overlevelse sikret, vi bliver matchet på højeste niveau, tænker interessen for OB både på stadion og i tv bliver noget større end hvis det er flere kampe mod Vejle og Fredericia der står på programmet.

Tænker også det hjælper på priserne på vores talenter skal de sælges - Ejdum kunne snildt være på vej videre til sommer. Askou hvis ikke de får forlænget det samme...

Og hvorfor ikke spille for at opnå noget denne sæson - 5. pladsen vil da være i spil - måske endda en 4. plads, selv Brøndby på 3. pladsen er pt kun 5 point foran os. Realistisk - nej, men er man med i top 6 og rammer en stime så kan det da sagtens ske.

Comment

Ikke uenig men jeg tror ikke at det har været målet og det virker ikke til at TB handler ind til at sikre top6 pladsen i et hårdt program så det er vel for at tage noget af presset af ..
                        dét tror jeg heller ikke han gør. Mener jeg sådan set heller ikke man skal - ingen grund til at satse stort bare for at klemme sig med og spiller om en 5. plads

Men vi lægger til - og ja programmet er hårdt men selvfølgelig skal man gå efter det. Man starter vel ikke mod AGF næste uge gående ind til kampen for at tabe.

Tror også det er for at tage presset af - men bryder mig bare ikke om den form for kommunikation. Syntes også et eller andet sted det går imod det man forsøger med at bringer Zorniger ind - de unge skal vide de ikke er "nået i mål" første gang de skriver en prof. kontrakt. Der følger et pres med hvis man vil blive til noget indenfor fodbolden...og så stort er presset sgu da ikke i OB for den skide 6. plads.

Og spillerne selv vil jo også...man skal sgu da gå efter det. Lykkedes det ikke - så skal man have lov til at være skuffede, vi kan ikke vinde alle sammen. Og så prøver vi igen næste sæson.

Comment

Fuldstændig enig med dig mhbp. Mener der er alt for meget small club mentality over den kommunikation fra TB og Zorniger.

Comment

Fuldstændig enig med dig mhbp. Mener der er alt for meget small club mentality over den kommunikation fra TB og Zorniger.
                            Big club mentality uden at have noget at ha det i har vi jo prøvet i mange år…. Og det virkede tydeligvis heller ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét tror jeg heller ikke han gør. Mener jeg sådan set heller ikke man skal - ingen grund til at satse stort bare for at klemme sig med og spiller om en 5. plads

Men vi lægger til - og ja programmet er hårdt men selvfølgelig skal man gå efter det. Man starter vel ikke mod AGF næste uge gående ind til kampen for at tabe.

Tror også det er for at tage presset af - men bryder mig bare ikke om den form for kommunikation. Syntes også et eller andet sted det går imod det man forsøger med at bringer Zorniger ind - de unge skal vide de ikke er "nået i mål" første gang de skriver en prof. kontrakt. Der følger et pres med hvis man vil blive til noget indenfor fodbolden...og så stort er presset sgu da ikke i OB for den skide 6. plads.

Og spillerne selv vil jo også...man skal sgu da gå efter det. Lykkedes det ikke - så skal man have lov til at være skuffede, vi kan ikke vinde alle sammen. Og så prøver vi igen næste sæson.
                              Spillerne har tilsyneladende fået besked på ikke at tale top6 og det kan de så ikke lade være med for som du skriver så vil de også gerne i top6 ligesom fans, sponsorer og flere kommentatorer vil .. det er vel kun AZ, TB og vores modstandere der ikke ønsker OB i top6..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Big club mentality uden at have noget at ha det i har vi jo prøvet i mange år…. Og det virkede tydeligvis heller ikke
                                ved sgu ikke hvor meget "big club mentality" der er over at sige man går efter top 6...

og det handler jo ikke om at man skal gå "all in" for den skide top 6, det handler ikke om at træner og sportschef skal smides på porten hvis ikke det lykkedes, det handler om at vi ligger pt på den 6. plads - så må man altså godt turde gå efter den, selv med et svært program foran sig.

edit: og endelig, når så vi glipper top 6 denne sæson - og får hele foråret til at øve os bedre...så vil jeg fandme også se et hold der bliver opgraderet markant - så vi GÅR efter det næste sæson. Og det kommer jo heller ikke til at ske. Det bliver samme gang ynk igen.
                                Last edited by mhbp; 30-01-2026, 22:26.

Comment

Working...
                                X