Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

SIF bagud 4-0 ved pausen. Voldsomt. De ligner efterhånden en klub der er hægtet af. Ligner ligaen er ved at knække, bla. også fordi Viborg så omvendt er foran mod FcM.

Må håbe på et godt comeback af FcM i 2. halveg.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      SIF bagud 4-0 ved pausen. Voldsomt. De ligner efterhånden en klub der er hægtet af. Ligner ligaen er ved at knække, bla. også fordi Viborg så omvendt er foran mod FcM.

Må håbe på et godt comeback af FcM i 2. halveg.
      Som du ønsker skal du få! Og enig, hvis Randers ikke vinder over AGF begynder de og SIF at være koblet af.

Comment

Så overvintrer vi sgu i top 6 :)
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Det bliver spændende efter vinterpausen. Der venter fire hold som ligger i Top6. Har det sådan at hvis vi kan bestå og kommer med i mesterspillet så er vi god nok om at spille en god rolle der. Hvis det ikke lykkes så kan vi bruge foråret om at spille holdet rigtigt tilsammen for næste sæson.
          I hvert fald hidtil en virkelig godkendt sæson. Nogen som ved hvornår overvintrede vi sidst i Top6? Var det under Jakob Michelsen?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Som du ønsker skal du få! Og enig, hvis Randers ikke vinder over AGF begynder de og SIF at være koblet af.
            Og de tabte så også.

Bliver sgu et spændende forår, hvor vi nok også må sige, at vi har det sværeste program.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Og de tabte så også.

Bliver sgu et spændende forår, hvor vi nok også må sige, at vi har det sværeste program.
              Men kan vi lave en overraskelse så kan alt ske, bolden er rund og to af kampene er på hjemmebane …

FCK bagud..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

FCK kommer med intet og forsvaret sejler. Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne slå dem i deres nuværende forfatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                  FCK kommer med intet og forsvaret sejler. Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne slå dem i deres nuværende forfatning.
                  Jeg ved, det er total utopi og fuldemandssnak, men Intet i verden ville fornøje mig mere, end at tage en top-6 plads, særligt på bekostning af FCK. Det ville være episk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg ved, det er total utopi og fuldemandssnak, men Intet i verden ville fornøje mig mere, end at tage en top-6 plads, særligt på bekostning af FCK. Det ville være episk.
                    Episk og urealistisk

Comment

Med Sønderjyskes sejr i parken ser det endnu sværere ud at holde top 6 i foråret.
                      Men det er så heller ikke målet. Ikke udadtil ihvertfald.

Comment

Og de tabte så også.

Vi er vel tæt på at der reelt kun er én plads at spille om - kan ikke se Sønderjydske skulle falde ud af top 6 nu. Og selv om FCK ser ramte ud nu - så vil det jo være en kæmpe overraskelse hvis de misser mesterskabsspillet.

Så derfor OB, Viborg og FCN der kæmper om en plads.

Viborg møder Silkeborg (U), BIF (H), AGF (U) og FCN (H) - så heller ikke ligefrem en walkover for dem.

FCN møder Sønderjydske (H), FCK (U), Vejle (H) og Viborg (U) så jo reelt tre andre hold der spiller om top 6. Tager de eks. en sejr over Sønderjydske i første kamp er det spil jo helt åbent. Og med et opgør mellem Viborg og FCN kommer min. et af holdende til at sætte til.

Tager vi FCK med for sjov så står de til at møde FCM (U), FCN(H), OB(U) og Randers (H) Fortsætter de den nuværende form - så kan de sgu sagtens ryge ud af top 6. Men mon ikke de finder pengepungen frem til januar

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Episk og urealistisk
                          De har et lidt lettere restprogram med FCM, FCN, os og Randers men er langt fra deres sædvanlige niveau. Hvis vi slår de på hjemmebanen så er det ikke umuligt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

De har et lidt lettere restprogram med FCM, FCN, os og Randers men er langt fra deres sædvanlige niveau. Hvis vi slår de på hjemmebanen så er det ikke umuligt.
                            FCM slår de næppe, FCN - de spiller også for top 6, det samme med os. Randers kæmper for ikke for alvor at blive rodet ind i nedrykningskampen. Med deres nuværende form, så tror jeg FCK misser top 6.

Men tænker også der må ske noget derinde - træner? Nye spillere? Lerager stopper jo - så mon ikke de går ud og brænder 25 mill for en midtbanespiller...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Kampene mod FCK og SønderjyskE kan ende med at blive to finaler for holdene om Top-6.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Vi er vel tæt på at der reelt kun er én plads at spille om - kan ikke se Sønderjydske skulle falde ud af top 6 nu. Og selv om FCK ser ramte ud nu - så vil det jo være en kæmpe overraskelse hvis de misser mesterskabsspillet.

Så derfor OB, Viborg og FCN der kæmper om en plads.

Viborg møder Silkeborg (U), BIF (H), AGF (U) og FCN (H) - så heller ikke ligefrem en walkover for dem.

FCN møder Sønderjydske (H), FCK (U), Vejle (H) og Viborg (U) så jo reelt tre andre hold der spiller om top 6. Tager de eks. en sejr over Sønderjydske i første kamp er det spil jo helt åbent. Og med et opgør mellem Viborg og FCN kommer min. et af holdende til at sætte til.

Tager vi FCK med for sjov så står de til at møde FCM (U), FCN(H), OB(U) og Randers (H) Fortsætter de den nuværende form - så kan de sgu sagtens ryge ud af top 6. Men mon ikke de finder pengepungen frem til januar

Der er flere ting, der kan tale til vores fordel i den afsluttende del af kampprogrammet.

Lad os tage FCK ud af ligningen - det skal i princippet kun handle om at holde FCN og Viborg bag os. De har desuden et indbyrdes møde.

Viborg får (spåkuglen) maksimalt 7 point. Der medregner jeg en Viborg-sejr i sidste runde mod Nordsjælland i Viborg.

Nordsjælland tager 4 point, med en sejr hjemme over Vejle og en uafgjort mod Sønderjyske i Farum.

Jeg vil tro, at 6 point - så er den skudsikker. 5 point, så skal vi være heldige, 4 point og så har fru Fortuna skidt direkte ned i halsen på os.

Men for mig er recepten klar - glem alt om at indhente SønderjyskE og FCK, og så hold Viborg og Nordsjælland bag os. Vi skal vinde to kampe, eller spille tre uafgjort og vinde en.

Comment

Working...
                                X