Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror man klarer sig igennem indtil vinterpausen og lige lader roen falde på. Der skal helt sikkert findes en ny på et tidspunkt. Men det lyder helt klart som om at der ikke var var mange stærke kandidater/profiler for så havde man jo nok ringet vedkommende op med det samme.
    tænker da også snildt man klare sig igennem vinteren - men syntes måske udmeldingen er lidt vag, kunne være en kommunikationschef kunne have hjulpet der

man kunne da melde ud at nu sætter man gang i processen for at få fyldt en vigtig post i organisationen, men at man naturligvis tager sig den tid der skal til for at finde den rigtige...eller noget i den stil.

Og nu gider jeg ikke bruge mere krudt på den sag ikke meget nyt i disse pauser ellers - og i guder hvor er de landsholdspauser bare for lange og for mange....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker da også snildt man klare sig igennem vinteren - men syntes måske udmeldingen er lidt vag, kunne være en kommunikationschef kunne have hjulpet der

man kunne da melde ud at nu sætter man gang i processen for at få fyldt en vigtig post i organisationen, men at man naturligvis tager sig den tid der skal til for at finde den rigtige...eller noget i den stil.

Og nu gider jeg ikke bruge mere krudt på den sag ikke meget nyt i disse pauser ellers - og i guder hvor er de landsholdspauser bare for lange og for mange....
      Nej snart kan der bruges tid på et aktivt transfervindue hvor der helt sikkert bliver gang i svingdøren. Der snakkes om en god oprustning af holdet allerede til vinter

Comment

Nej snart kan der bruges tid på et aktivt transfervindue hvor der helt sikkert bliver gang i svingdøren. Der snakkes om en god oprustning af holdet allerede til vinter
        Hvem snakker om det? Mener du den sportslige ledelse eller indflydelsesrige personer/sponsorer, der har hørt noget?

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Hvem snakker om det? Mener du den sportslige ledelse eller indflydelsesrige personer/sponsorer, der har hørt noget?
          Jungletrommerne ude i junglen jo…

Når det er sagt så har der vel også været flere indikationer på det. Jeg er helt sikker på at AZ`s udbrud de sidste uger har noget at gøre med at truppen var dårligere end forventet og han havde selv forventet mere kvalitet ind. Så han sætter et kæmpe pres på ledelsen med dette. Han føler at hvis han skal præstere skal han også have forudsætningerne for det som lovet

Et gæt ville være 2-3 ind og 3-4 ud. Men vil hellere have kvalitet ind i et lavere tempo så vi ikke bare fylder truppen med leverpostej.
          Om det bliver 2 eller 3 kan vel godt afhænge af hvordan Bonde ser ud om et par måneder

Comment

lyder spændende

Comment

Jungletrommerne ude i junglen jo…

Når det er sagt så har der vel også været flere indikationer på det. Jeg er helt sikker på at AZ`s udbrud de sidste uger har noget at gøre med at truppen var dårligere end forventet og han havde selv forventet mere kvalitet ind. Så han sætter et kæmpe pres på ledelsen med dette. Han føler at hvis han skal præstere skal han også have forudsætningerne for det som lovet

Et gæt ville være 2-3 ind og 3-4 ud. Men vil hellere have kvalitet ind i et lavere tempo så vi ikke bare fylder truppen med leverpostej.
              Om det bliver 2 eller 3 kan vel godt afhænge af hvordan Bonde ser ud om et par måneder
              2-3 ind er for mig at se ikke vildt aktivt vindue, der er vel mere tale om sådan en løbende udskiftning, 2-3 nu og et par stykker igen til sommer. Hvis ikke man får den mere løbende udskiftning - så er det man hvert 2. til 3. år ender med et nok alt for voldsomt skifte på et vindue.

En stopper og en midtbane ind nu, Trybull, Grubbe ud tænker jeg vil være fint.

Comment

2-3 ind er for mig at se ikke vildt aktivt vindue, der er vel mere tale om sådan en løbende udskiftning, 2-3 nu og et par stykker igen til sommer. Hvis ikke man får den mere løbende udskiftning - så er det man hvert 2. til 3. år ender med et nok alt for voldsomt skifte på et vindue.

Skrev jo heller ikke noget om et vildt aktivt vindue… Jeg skrev et aktivt vindue og oprustning. Det kan jo også være på kvalitet og ikke kvantitet
                Så længe intet er skrevet under er der jo ingen garantier. Men der skulle være villighed til en “pæn oprustning” som jeg hører det. Så må vi se hvad lykkedes

Comment

Der skal bare mere end et par stykker til sommer .. ser ikke mange forlængelser:

Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
                  Leeroy Owusu 30/6-2026
                  Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                  Tom Trybull 30/6-2026
                  Bjørn Paulsen 30/6-2026
                  Theo Sander 30/6-2026(leje med option)
                  Mads Abrahamsen 30/6-2026

Hansborg måske med forlængelse og udlejning ..
                  Grubbe måske allerede afsted til vinter efter eget ønske..
                  Owusu kunne vi godt forlænge med. McCoy står på spring men så mangler der vel en reserve for ham.
                  Hansen stopper
                  Trybull stopper .. måske allerede til vinter ..
                  Bjørn stopper..
                  Theo stopper vel ..
                  Abrahamsen forlænger vi vel ..

Fire sikre stopper til sommer som skal erstattes .. måske allerede et par afgange her til vinter og viber et par stykker bagud så …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der skal bare mere end et par stykker til sommer .. ser ikke mange forlængelser:

Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
                    Leeroy Owusu 30/6-2026
                    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                    Tom Trybull 30/6-2026
                    Bjørn Paulsen 30/6-2026
                    Theo Sander 30/6-2026(leje med option)
                    Mads Abrahamsen 30/6-2026

Hansborg måske med forlængelse og udlejning ..
                    Grubbe måske allerede afsted til vinter efter eget ønske..
                    Owusu kunne vi godt forlænge med. McCoy står på spring men så mangler der vel en reserve for ham.
                    Hansen stopper
                    Trybull stopper .. måske allerede til vinter ..
                    Bjørn stopper..
                    Theo stopper vel ..
                    Abrahamsen forlænger vi vel ..

Fire sikre stopper til sommer som skal erstattes .. måske allerede et par afgange her til vinter og viber et par stykker bagud så …
                    det er jo en konsekvens af man ikke har gjort nok de foregående vinduer, og eller har skiftet stil/system. Men på sigt tænker jeg da det må være målet. 1-2 talenter hentes op, og 1-2 nye bringes ind, også så man ikke får et transfervindue hvor halvdelen af holdet har udløb.

Mht til antal udløb til sommer syntes jeg ikke det er SÅ slemt. Trybull spiller ikke og mon ikke han er væk til vinter. Samme kan siges om Grubbe - så en midtbane ind nu, og en til sommer hvis nødvendigt.

Hansen spiller ikke, Sander tænker jeg bliver kaldt hjem til vinter - så vi skal nok have ny keeper - spørgsmålet er om det er en ny 1. eller 2. målmand der skal findes.

BP skulle hele tiden have en mere perifær rolle denne sæson - tænker vi skal have en stopper ind nu til januar, så Askou og Yaya med BP og Gomez som backups. fortsætter man med 3 nede bagved skal der findes en mere til sommer - men kan jo også være man vil over til en 4-4-2.

Owusu er den eneste jeg håber vi forlænger med.

Abrahamsen - altså har intet set til ham, men fint nok som et talent.

Hansborg skal videre - kan ikke se han får spilletid i OB

Comment

det er jo en konsekvens af man ikke har gjort nok de foregående vinduer, og eller har skiftet stil/system. Men på sigt tænker jeg da det må være målet. 1-2 talenter hentes op, og 1-2 nye bringes ind, også så man ikke får et transfervindue hvor halvdelen af holdet har udløb.

Mht til antal udløb til sommer syntes jeg ikke det er SÅ slemt. Trybull spiller ikke og mon ikke han er væk til vinter. Samme kan siges om Grubbe - så en midtbane ind nu, og en til sommer hvis nødvendigt.

Hansen spiller ikke, Sander tænker jeg bliver kaldt hjem til vinter - så vi skal nok have ny keeper - spørgsmålet er om det er en ny 1. eller 2. målmand der skal findes.

BP skulle hele tiden have en mere perifær rolle denne sæson - tænker vi skal have en stopper ind nu til januar, så Askou og Yaya med BP og Gomez som backups. fortsætter man med 3 nede bagved skal der findes en mere til sommer - men kan jo også være man vil over til en 4-4-2.

Der skal stadig være spillere nok til at kunne træne ordentligt .. så at Trybull, Bjørn mv ikke spiller betyder ikke at de bare kan hånden at blive erstattet .. og vi kan ikke kun have talenter som modstand …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Eller så er det bare led i en opbygning. Jeg er stadig med på, at det kunne være fedt hvis det hele lykkedes fra start, men det gør det bare ikke.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Der skal stadig være spillere nok til at kunne træne ordentligt .. så at Trybull, Bjørn mv ikke spiller betyder ikke at de bare kan hånden at blive erstattet .. og vi kan ikke kun have talenter som modstand …
                          naturligvis ikke. Men Bjørn regner jeg da med er her frem til sommer, men vil da håbe i en mindre rolle rent spillemæssigt. Så en forsvarsspiller ind nu plus en midtbane, med to midtbanespillere ud. Og så skal der jo hentes nyt igen til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Eller så er det bare led i en opbygning. Jeg er stadig med på, at det kunne være fedt hvis det hele lykkedes fra start, men det gør det bare ikke.
                            det vil være den positive vinkling - og håber da det ender med at være tilfældet. Uanset så syntes jeg godt vi stadig kan sige man "halter" lidt bagefter - pga manglende indkøb (som der så kan være mange forklaringer på) Man kunne også have lavet alle de handler der skulle til - og så sparker Zorniger døren op og vil ikke bruge de spillere og så havde man stået i samme situation.

Tænker vi skal lidt længere frem før vi reelt kan se om der var en plan for opbygning.

Comment

naturligvis ikke. Men Bjørn regner jeg da med er her frem til sommer, men vil da håbe i en mindre rolle rent spillemæssigt. Så en forsvarsspiller ind nu plus en midtbane, med to midtbanespillere ud. Og så skal der jo hentes nyt igen til sommer.
                              Men med det antal forsvarsspillere der er så er Bjørn også den nemmeste at undvære ..at hente en til vinter med mindre at det er en sikker kaptajn de unge kan læne sig op af så er det ikke der jeg vil fokusere..

Syntes det bliver for tyndt .. vi skal givetvis ud og slås for overlevelse ..

Kan nemt blive brug for to mere på
                              midten .. selv hvis Bonde skulle blive klar ..

Myhra/Hansen
                              Owusu/McCoy. Burgy/Yaya. Askou/Gomez. Adam/Magnus
                              Ismahila/
                              Falk/Friis. Ejdum/
                              Arp/Martin
                              Ganaus/Abrahamsen. Jona/Grot

Comment

Men med det antal forsvarsspillere der er så er Bjørn også den nemmeste at undvære ..at hente en til vinter med mindre at det er en sikker kaptajn de unge kan læne sig op af så er det ikke der jeg vil fokusere..

Syntes det bliver for tyndt .. vi skal givetvis ud og slås for overlevelse ..

Kan nemt blive brug for to mere på
                                midten .. selv hvis Bonde skulle blive klar ..

Myhra/Hansen
                                Owusu/McCoy. Burgy/Yaya. Askou/Gomez. Adam/Magnus
                                Ismahila/
                                Falk/Friis. Ejdum/
                                Arp/Martin
                                Ganaus/Abrahamsen. Jona/Grot
                                det er så også det jeg vil forvente de henter.

Jeg taler bestemt ikke for at der ikke må komme to ind til midtbanen. Men jeg vil have én ind først - og tænker også vi har brug for at styrke forsvaret. Tre klare forstærkninger i et vintervindue, med en sportschef der er lidt konservativ mht at bringe spillere ind...det tror jeg ikke på. Men altså tager gerne to til midten - reelt set mangler vi også en angriber.

Kan vi ramme niveauet fra de sidste par kampeog med det program vi har igen op mod jul - så bør, skal og må vi hente 7 point - 9 er ikke umuligt (omend vi ikke har nogen god historik med at vinde flere kampe i streg) men henter vi 7 eller 9 point - så er top 6 stadig en reel mulighed.

Ryger vi i nedrykningsspillet, ja så skal vi i realiteten spille for overlevelse - men vi er allerede der nu at bunden skal gå helt ud af holdet før vi for alvor kommer i farer. Og der tror jeg bare truppen er et bedre sted end da vi rykkede ud.

Comment

Working...
                                X