Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Tak for den info.
    Så kan 99% af os komme videre og tænke på noget andet.
    Skal vi ikke bare holde os til det de rent faktiske er herre over selv dernede ja

Og ja der vil blive løftet sløret for en stor del af strategien den 27/11 til mødet. Ellers skal noget gå galt
    Så til dem der kan, find sæsonkortet frem og mød op og hør hvad de har at sige.
    Så kan man rent faktisk bagefter, bruge tid på at debatere noget som de kan stå på mål for.
    Det jeg har set er ihverfald meget opløftende(selvom man ofte bliver slået tilbage til nul når FCK,FCM osv løfter sløret for nogle af deres planer)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men alligevel ret vildt...har han slet ikke overvejet hvad han sagde ja til?
      Jooohhh. Men nogle gange skal man igang med noget før at mavefornemmelsen taler klart og tydeligt
      Jeg har selv været selvstændig i snart 30 år og jeg er helt sikker på at jeg ville være i syv sind hvis jeg skulle være lønslave og nok først rigtig ville vide det når jeg stod i det.
      Så jeg kan 100% relatere til det Lektonen fortæller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jooohhh. Men nogle gange skal man igang med noget før at mavefornemmelsen taler klart og tydeligt
        Jeg har selv været selvstændig i snart 30 år og jeg er helt sikker på at jeg ville være i syv sind hvis jeg skulle være lønslave og nok først rigtig ville vide det når jeg stod i det.
        Så jeg kan 100% relatere til det Lektonen fortæller
        det er klart - og det er da helt sikkert også et stort skifte for ham.

Men alligevel - én uge?!

Men ja - en uge eller 3 mdr. havde jo ikke gjort den store forskel. Og er det ikke rigtigt for ham så er det naturligvis bedre for alle at komme videre.

Comment

Men alligevel - én uge?!

Men ja - en uge eller 3 mdr. havde jo ikke gjort den store forskel. Og er det ikke rigtigt for ham så er det naturligvis bedre for alle at komme videre.
          Hvis han har sovet dårligt om natten og tankemylderet kører, så er seks dage/nætter rigeligt til at vide at man har valgt forkert og så hellere en uge end 3 mdr..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Men alligevel - én uge?!

Ja det er usædvanligt. Men jeg har faktisk stor respekt for at han ikke trækker den i langdrag hvis han bare kan mærke at det ikke var det rigtige for ham personligt

Comment

Ja det er usædvanligt. Men jeg har faktisk stor respekt for at han ikke trækker den i langdrag hvis han bare kan mærke at det ikke var det rigtige for ham personligt
              jamen enig.

men mon ikke det ansættelsesudvalg sidder tilbage med en lidt dårlig smag i munden? Har man gået så meget efter at få en tidligere OB'er ind at man måske overså at matchet ikke var det bedste? Nu man taler så meget om at få de rigtige spillere ind af døren, så er det en lidt uheldig omgang.

Comment

jamen enig.

men mon ikke det ansættelsesudvalg sidder tilbage med en lidt dårlig smag i munden? Har man gået så meget efter at få en tidligere OB'er ind at man måske overså at matchet ikke var det bedste? Nu man taler så meget om at få de rigtige spillere ind af døren, så er det en lidt uheldig omgang.
                Jeg kender jo på ingen måde processen i sådanne sager, og kan kun holde mig til det jeg læser i avisen og andre steder. Lektonen har kort efter ansættelsen selv sagt at han hele tiden har tænkt at hvis noget kunne få ham væk fra livet som selvstændig ville det være i OB, så måske han også har "læst sig selv forkert" i opløbet, og kort efter erfaret det han selv beskriver som mavefornemmelsen ikke var rigtig. Det er jo umuligt for OB hvis han i samtalerne har sagt de rigtige ting og derefter er blevet klogere på sig selv. Jeg har respekt for hans beslutning og kan kun ønske ham det bedste fremover.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Enig.
                  Nogen der ved hvem der ville havde været hans nærmeste overordnede i den stilling?. Er det Jack Jørgensen eller Troels Beck?.

Comment

Optimalt set havde han jo kunne mærke efter i maven i forbindelse med ansættelsesprocessen. Men når du skulle være er det selvfølgelig bedst i prøveperioden.
                    Lidt spøjst at det ikke er en stilling man genopslår. Måske der ikke er kød nok på til at have en chef titel på opgaven

Comment

jamen enig.

Nok mere ærgrelse de sidder med tænker jeg. Denne hænger ene og alene på CL der havde læst sig selv forkert. Som han jo også selv indrømmer

Comment

Uanset hvor meget vand Lektonen hælder ud af ørerne med den ene og den anden fornemmelse, så handler det vel om at han ikke havde forventet der var specifikke krav til ham i jobbet som kommunikationschef i OB, men at han selv skulle tegne hans jobbeskrivelse. Det er vel kun muligt for en selvstændig, men ansvaret er så også derefter, er det ikke lønsomt så mærker man det jo på kontoen. Der er altid for og imod i de valg man gør, det kan jo være at OB rent faktisk havde nogle forventninger, som han ikke kunne leve op til. Det bliver meget hurtig udstillet såfremt man ikke er dygtig nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                          Det er da latterligt. Cirkus OB. Vil gerne vide mere om denne besynderlige sag.
                          Cirkus OB, i denne her sag, alligevel!!! Så er vi da oppe på den store klinge med udtalelser. Du mener det sejler i OB for tiden eller hvordan skal dit indlæg tolkes?

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg kender jo på ingen måde processen i sådanne sager, og kan kun holde mig til det jeg læser i avisen og andre steder. Lektonen har kort efter ansættelsen selv sagt at han hele tiden har tænkt at hvis noget kunne få ham væk fra livet som selvstændig ville det være i OB, så måske han også har "læst sig selv forkert" i opløbet, og kort efter erfaret det han selv beskriver som mavefornemmelsen ikke var rigtig. Det er jo umuligt for OB hvis han i samtalerne har sagt de rigtige ting og derefter er blevet klogere på sig selv. Jeg har respekt for hans beslutning og kan kun ønske ham det bedste fremover.
                            det gør jeg heller ikke - på ingen måde. Det var en strøtanke der slog ned mens jeg skrev svar til fmprOB.

Og jeg syntes da ikke det er helt utænkeligt at man har skelet til hans OB fortid - da det jo er en god historie, at man bringer en tidligere spiller ind. Men det er ren spekulation.

Det var en fejl og begge parter er videre.O nwards and Upwards

Comment

skal man koge en sidste smule suppe på denne historie, så undrer det mig at man melder ud der ikke skal findes en ny kommunikationschef. Siger man dermed ikke at det ikke er en vigtig position? Når man åbenbart klare sig fint uden?

Comment

skal man koge en sidste smule suppe på denne historie, så undrer det mig at man melder ud der ikke skal findes en ny kommunikationschef. Siger man dermed ikke at det ikke er en vigtig position? Når man åbenbart klare sig fint uden?
                                Tror man klarer sig igennem indtil vinterpausen og lige lader roen falde på. Der skal helt sikkert findes en ny på et tidspunkt. Men det lyder helt klart som om at der ikke var var mange stærke kandidater/profiler for så havde man jo nok ringet vedkommende op med det samme.

Comment

Working...
                                X