Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
    Jeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.
      https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.com

der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.

spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
      Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.com

der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.

spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
        Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over ..
        dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.

Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...

Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.

Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...

Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.
          Det er jeg enig i .. Köhler er fortid og vi er videre med nogenlangt federe spillere på holdet
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Pisse ærgerligt at Silkeborg vandt, ellers har de andre kampe fået de rigtige resultater for os.
            Lille Herning ser ud til at være gået kolde som ventet. Lad dem bare følge med Vejle ned.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Pisse ærgerligt at Silkeborg vandt, ellers har de andre kampe fået de rigtige resultater for os.
              Lille Herning ser ud til at være gået kolde som ventet. Lad dem bare følge med Vejle ned.
              - Slet
              Last edited by Online; 26-10-2025, 18:20.

Comment

Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
                For 8. gang gentager jeg: spild ikke energi og tid på personen. Det er omsonst. Ignorer ham. Der går ikke noget af nogen, hvis man lader være med at reagere på tåbelighederne. Det er bevist for længst - det fortsætter i det uendelige.

Comment

Hvis du havde fulgt lidt med ville du vide, at det ikke pludselig er en stor kærlighed, som er opstået... men jeg hele tiden har haft den holdning.

Så jeg er enten total ignorant eller troll fordi jeg ikke altid følger flertallet (ekkokammeret) og er hadefuld

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Har du hørt om lignende problemer omkring træningsbane 1 i nogen anden SL-klub end OB de sidste 10 år? Ådalen er en katastrofe pga fugt nedefra. Er faktisk rystet over at du ikke er klar over det. Du har da fulgt OB mere end et halvt år så vidt jeg husker ?
                    Tjo, har da fulgt klubben i lidt over 25 år. Træningsbaner og polemikken omkring dem bruger jeg ikke meget tid på, nej. Især ikke i andre klubber.
                    Men tror du da at AaBs manglende kunstgræs i 2010-2015 var en vigtig faktor for deres spil under Kent Nielsen?

Comment

Zorniger fyringstruet ifg Farzam.

Det tror jeg ikke på.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erede-hoert-at

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Zorniger fyringstruet ifg Farzam.

Det tror jeg ikke på.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erede-hoert-at
                        nej den køber jeg heller ikke.

Man har fra start af kun villet melde overlevelse ud. Ifht det kriterie ligger vi fortsat fornuftigt.

Man har ikke styrket truppen nok - den del er ikke Zornigers ansvar da han jo har været meget åben om hvor mange han mente der skulle bringes ind.

Og ryger Zorniger så tænker jeg også det er farvel til Troels igen - og så er vi jo slået helt tilbage til start.

Zorniger er bragt ind bla for at ruske op i tingene - øge standarden til træningen osv. det er vel ikke underligt hvis han skaber lidt utilfredshed rundt omkring i krogene i organisationen, hvis han kommer og siger folk ikke har gjort det ordenligt igennem lang tid.

Bunden skal gå helt ud af holdet, vi skal falde fuldstændigt sammen og være tæt på nedrykning før jeg tror på han ryger. Og det har jo ikke været tilfældet - vi har tabt for meget, og særligt alt for stort - men har jo trods alt fået point løbende. Og tænker ikke Zorniger opfordre spillerne til at lave så store personlige fejl under kampene...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej den køber jeg heller ikke.

Man har fra start af kun villet melde overlevelse ud. Ifht det kriterie ligger vi fortsat fornuftigt.

Man har ikke styrket truppen nok - den del er ikke Zornigers ansvar da han jo har været meget åben om hvor mange han mente der skulle bringes ind.

Og ryger Zorniger så tænker jeg også det er farvel til Troels igen - og så er vi jo slået helt tilbage til start.

Zorniger er bragt ind bla for at ruske op i tingene - øge standarden til træningen osv. det er vel ikke underligt hvis han skaber lidt utilfredshed rundt omkring i krogene i organisationen, hvis han kommer og siger folk ikke har gjort det ordenligt igennem lang tid.

Bunden skal gå helt ud af holdet, vi skal falde fuldstændigt sammen og være tæt på nedrykning før jeg tror på han ryger. Og det har jo ikke været tilfældet - vi har tabt for meget, og særligt alt for stort - men har jo trods alt fået point løbende. Og tænker ikke Zorniger opfordre spillerne til at lave så store personlige fejl under kampene...
                          Enig. Det ville være helt absurd på nuværende tidspunkt, og slå os langt tilbage. Jeg tror virkelig heller ikke det er et tema.
                          Noget andet er, at vi rent faktisk præsterer betydeligt bedre - statistisk set - end, hvad vi har fået ud af det pointmæssigt. I hvert fald på xg - på table of justice ligger vi nummer 4: https://feedball.dk/tofj/. Det underbygger mit indtryk i sæsonen, at modstanderne ofte har virket utroligt skarpe mod os, ligesom personlige fejl selvfølgelig har spillet en enorm rolle. Ingen af de ting er selvfølgelig helt uafhængige af, hvor komfortable de defensive spillere er i vores taktik, hvor meget rum vi efterlader mellem kæderne, osv., men det underbygger alligevel en fornemmelse af, at der er potentiale til betydeligt mere end vi har fået ud af det pt.

Comment

Selvfølgelig skal vi ikke - selvom jeg er ganske kritisk over for AZ på nogle områder - tænke i retning af en fyring. Vi har skiftet trænere (og sportsdirektører) i ét væk, og det har gavnet next to nothing.

Vi skal til gengæld - ganske som AZ stiller store krav til spillerne - også holde AZ op på nogle ting. Hvad blev der af kaos og overfald? Hvorfor insisterer du på en femback-kæde, der aldrig har virket? Er det optimalt med et trænersetup primært med tyske assistenter uden stor erfaring? Osv.

Det lange seje træk har vi endnu til gode at stå igennem i OB.

Comment

Viborg scorer og vinder dermed i 90+4. Jeg tænker uafgjort var bedst, for os.

Comment

Så scorede Sønderjyske lige i overtid. Ærgerligt, uafgjort ville have været bedst for os
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X