Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Jeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
-
https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.comOprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.
der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.
spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.com
der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.
spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over ..
Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...
Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.
- Likes 1
Comment
-
Det er jeg enig i .. Köhler er fortid og vi er videre med nogenlangt federe spillere på holdetOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.
Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...
Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
For 8. gang gentager jeg: spild ikke energi og tid på personen. Det er omsonst. Ignorer ham. Der går ikke noget af nogen, hvis man lader være med at reagere på tåbelighederne. Det er bevist for længst - det fortsætter i det uendelige.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
- Likes 1
Comment
-
Hvis du havde fulgt lidt med ville du vide, at det ikke pludselig er en stor kærlighed, som er opstået... men jeg hele tiden har haft den holdning.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
Så jeg er enten total ignorant eller troll fordi jeg ikke altid følger flertallet (ekkokammeret) og er hadefuld
Comment
Comment