Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Lidt fra dagens træning:
Det var en rolig affære hvor de trænede kun en time. De øvede angrebsmønstre og dødbolde (i første linje hjørnespark men også indkast og indlæg fra halvfelt).
Bjørn er skadet i baglåret og det kræver vel flere uger at få ham klar igen. Synes det er tvivlsomt at vi se ham i kamp før vinterpausen.
Askou og Grot var fraværende. Des uden var Abrahamsen og Friis ikke med fordi de spiller for U19 idag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLidt fra dagens træning:
Det var en rolig affære hvor de trænede kun en time. De øvede angrebsmønstre og dødbolde (i første linje hjørnespark men også indkast og indlæg fra halvfelt).
Bjørn er skadet i baglåret og det kræver vel flere uger at få ham klar igen. Synes det er tvivlsomt at vi se ham i kamp før vinterpausen.
Askou og Grot var fraværende. Des uden var Abrahamsen og Friis ikke med fordi de spiller for U19 idag.
Tusind tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Øhhhh - har du hørt noget om Bane 1 i Ådalen? Lige om lidt kan der ikke spilles på den i 6 måneder.
Silkeborg spiller på kunst, hvilket passer perfekt til KNs pasningsbold. Så jeg har da fuldstændig ret. Det er dig der er helt væk.
Gjorde det samme sig gældende for AaB i 2010-2015.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Holder du ferie nu igen? Eller har du en kilde i Odense? Men fedt med en træningsreport uanset.
Tusind tak
I morgen er med til Brønshøj og sp så tager bussen eller cykel til Ådalen hver dag de træner. Har det fantastisk og det er den bedste ferieuge jeg kunne forestille mig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 9
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Holder du ferie nu igen? Eller har du en kilde i Odense? Men fedt med en træningsreport uanset.
Tusind tak"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Har 9 dage OB-ferie!!! De startede med udebaneturen til Viborg og slutter af med hjemmekampen mod Bundby hvorefter skal tage vejen hjem i natten fordi skal arbejde tirsdag middag igen.
I morgen er med til Brønshøj og sp så tager bussen eller cykel til Ådalen hver dag de træner. Har det fantastisk og det er den bedste ferieuge jeg kunne forestille mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Hvor mange år har du fulgt OB? Er dybt imponeret over din passion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Har 9 dage OB-ferie!!! De startede med udebaneturen til Viborg og slutter af med hjemmekampen mod Bundby hvorefter skal tage vejen hjem i natten fordi skal arbejde tirsdag middag igen.
I morgen er med til Brønshøj og sp så tager bussen eller cykel til Ådalen hver dag de træner. Har det fantastisk og det er den bedste ferieuge jeg kunne forestille mig.skriv gerne et par ord og betragtninger om træningspas.
- Likes 1
Comment
Comment