Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er der andre hold i ligaen der er så afhængige af 2 spillere? Tror det faktisk ikke. Men kan da undtagelsesvis tage fejl.
    Vi har rigtig gode spillere, helt enig... men man kunne nu nok argumentere for, at feks. Adamsen og McCowatt i SIF betyder helt enormt meget. Der ville ikke være noget tilbage uden de to.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er VB ikke startet ringere og stadig overlevet?
      Bestemt, så jeg ligger ingen i graven endnu. Men får vi lagt afstand i vores kommende fine program, så behøver det ikke være os de i så fald indhenter, hvis de på et tidspunkt får tur i den.

Comment

Lidt fra dagens træning:
        Det var en rolig affære hvor de trænede kun en time. De øvede angrebsmønstre og dødbolde (i første linje hjørnespark men også indkast og indlæg fra halvfelt).
        Bjørn er skadet i baglåret og det kræver vel flere uger at få ham klar igen. Synes det er tvivlsomt at vi se ham i kamp før vinterpausen.
        Askou og Grot var fraværende. Des uden var Abrahamsen og Friis ikke med fordi de spiller for U19 idag.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Lidt fra dagens træning:
          Det var en rolig affære hvor de trænede kun en time. De øvede angrebsmønstre og dødbolde (i første linje hjørnespark men også indkast og indlæg fra halvfelt).
          Bjørn er skadet i baglåret og det kræver vel flere uger at få ham klar igen. Synes det er tvivlsomt at vi se ham i kamp før vinterpausen.
          Askou og Grot var fraværende. Des uden var Abrahamsen og Friis ikke med fordi de spiller for U19 idag.
          Holder du ferie nu igen? Eller har du en kilde i Odense? Men fedt med en træningsreport uanset.
          Tusind tak

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Øhhhh - har du hørt noget om Bane 1 i Ådalen? Lige om lidt kan der ikke spilles på den i 6 måneder.
            Silkeborg spiller på kunst, hvilket passer perfekt til KNs pasningsbold. Så jeg har da fuldstændig ret. Det er dig der er helt væk.
            Ligesom på alle andre græsbaner for alle andre klubber, med andre ord. Har det så stor vigtighed at træne periodisk på en kunstgræsbane hvis man spiller på græs?
            Gjorde det samme sig gældende for AaB i 2010-2015.

Comment

Holder du ferie nu igen? Eller har du en kilde i Odense? Men fedt med en træningsreport uanset.
              Tusind tak
              Har 9 dage OB-ferie!!! De startede med udebaneturen til Viborg og slutter af med hjemmekampen mod Bundby hvorefter skal tage vejen hjem i natten fordi skal arbejde tirsdag middag igen.
              I morgen er med til Brønshøj og sp så tager bussen eller cykel til Ådalen hver dag de træner. Har det fantastisk og det er den bedste ferieuge jeg kunne forestille mig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Tusind tak
                Skal rette det lidt: Abrahamsen var ikke med U19 i Brøndby hvor de i øvrigt vandt 3:1 og ligger nummer to i rækken. Desuden var han ikke med i træningen mandag så godt muligt at han er skadet
                - Norbert Elgert -

Comment

Har 9 dage OB-ferie!!! De startede med udebaneturen til Viborg og slutter af med hjemmekampen mod Bundby hvorefter skal tage vejen hjem i natten fordi skal arbejde tirsdag middag igen.
                  I morgen er med til Brønshøj og sp så tager bussen eller cykel til Ådalen hver dag de træner. Har det fantastisk og det er den bedste ferieuge jeg kunne forestille mig.
                  Hvor mange år har du fulgt OB? Er dybt imponeret over din passion

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvor mange år har du fulgt OB? Er dybt imponeret over din passion
                    Tror det var 2008 jeg var første gang på stadion. Og så gik det hurtigt... :-)
                    - Norbert Elgert -

Comment

Rigtig god ferie til dig skriv gerne et par ord og betragtninger om træningspas.

Comment

Working...
                      X