Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jeg mener det er useriøst. Du anerkender jo intet fagligt omkring TB/OB.

Og altså, Zorniger har jo også sagt dette: - Den strategi, de har præsenteret for mig, og den identitet, de søger, gør, at det føles som et match for mig personligt og som træner, siger Zorniger.

Selvfølgelig er det, som oftest, hele pakken der skal være rigtig, og det gælder selvfølgelig også det private og forbindelser, men manden er jo nu engang også professionel.

Det lyder meget sødt, at det bare skulle være pga. venskab og held, men det er også useriøst.
    Jeg medgiver at der ikke er meget ros fra min side .. det skal jeg måske blive bedre til ..

Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at se (noget) af den strategi AZ har fået fremvist … hvor meget af den del der er ude over stregerne han er interesseret i vides så ikke men identitet tænker jeg er rigtig godt.

Jeg kan ikke forestille mig at AZ var endt i OB uden TB og deres kontakt, uagtet at det er venskab eller prof. netværk .. det har jeg medgivet flere gange .. jeg tror bare ikke at det er TB der har skabt de omstændigheder der har gjort at AZ var en mulighed. Men da muligheden kom tog han den ..

Jeg beklager hvis jeg fremstår useriøs .. det har jo ikke været meningen men denne flig er kun en lille del af den samlede diskution der grundlæggende der tog udgangspunkt i om det er vigtigt eller ej med en strategi .. det er vi nogen der syntes og andre der ikke syntes .. so be it ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg medgiver at der ikke er meget ros fra min side .. det skal jeg måske blive bedre til ..

Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at se (noget) af den strategi AZ har fået fremvist … hvor meget af den del der er ude over stregerne han er interesseret i vides så ikke men identitet tænker jeg er rigtig godt.

Jeg kan ikke forestille mig at AZ var endt i OB uden TB og deres kontakt, uagtet at det er venskab eller prof. netværk .. det har jeg medgivet flere gange .. jeg tror bare ikke at det er TB der har skabt de omstændigheder der har gjort at AZ var en mulighed. Men da muligheden kom tog han den ..

Jeg beklager hvis jeg fremstår useriøs .. det har jo ikke været meningen men denne flig er kun en lille del af den samlede diskution der grundlæggende der tog udgangspunkt i om det er vigtigt eller ej med en strategi .. det er vi nogen der syntes og andre der ikke syntes .. so be it ..
      Synes egentlig det er helt ok ikke at rose meget, eller kritisere meget etc... det er for mig mere den måde det oftest stilles op på.(ikke specielt myntet bare på dig)

Nej, det er selvfølgelig ikke TB der har skabt et scenarie hvor AZ blev fyret og skilt..... hvis det vitterligt var der blev diskuteret. Det virkede dog til, at TB/OB arbejdede længe på muligheden.

Det er jo bare min måde at vurdere tingene på Som sagt, vi har begge været herinde i mange år, så det er vel uundgåeligt vi en enkelt gang eller to opfanger den andens mening sådan.

Go' kamp!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Synes egentlig det er helt ok ikke at rose meget, eller kritisere meget etc... det er for mig mere den måde det oftest stilles op på.(ikke specielt myntet bare på dig)

Nej, det er selvfølgelig ikke TB der har skabt et scenarie hvor AZ blev fyret og skilt..... hvis det vitterligt var der blev diskuteret. Det virkede dog til, at TB/OB arbejdede længe på muligheden.

Det er jo bare min måde at vurdere tingene på Som sagt, vi har begge været herinde i mange år, så det er vel uundgåeligt vi en enkelt gang eller to opfanger den andens mening sådan.

Go' kamp!
        Det blev det så ikke og helt ærligt ikke meget ros herfra …

It cant all be sun and rainbows …

Vi må se frem mod næste kamp …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Ifølge Leif R. så skal Zorniger åbenbart hjem på en uges ferie i næste landskampspause igen.... Hvad tænker I om det?

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
            Ifølge Leif R. så skal Zorniger åbenbart hjem på en uges ferie i næste landskampspause igen.... Hvad tænker I om det?
            Jeg er splittet.
            Tænker sagtens truppen kan forstå hans familie situation, og sidste gang kom der vel ikke rigtig noget palaver ud af det.
            Hvis vi ligger under stregen og ikke har fået point siden Fredericia kampen, så ser det måske lidt uheldigt ud.

Comment

Zorniger har selvfølgelig behov for at se sine børn, så meget som muligt. Ellers kan han ikke fungere.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

der er vel nogle stykker væk på div. landshold. Resten får vel som sidst et par dages fri, og så har de et par træninger med assistenterne, så er det en 3-4 træninger han ikke er med til.

Det er tydeligvis en del af aftalen - jeg ser ikke det store problem i det, selv hvis vi ligger under stregen efter næste runde - der er stadig så meget sæson tilbage og så tæt en liga. Det var noget andet hvis han holdt en uges fri lige op til de to sidste og alt afgørende kampe i sæsonen.

Kampprogrammet taget i betragtning vil vi med stor sandsynlighed stadig være a point med silkeborg og fredericia, og et til to point efter viborg og eller randers - og det selv med et nederlag til sønderjydske

Comment

Det er helt fint. Familien først.

Comment

Det var en af de ting der nok var med til at få ham overtalt til at komme til OB. Netop at han kunne se sin familie i landskampspauserne. Så det er intet galt med det, det er helt efter aftale. Mon ikke han efterlader en grundig plan til sine assistenter

Comment

At vi skal have nogle flere landsholdsspillere så de er i gang mens han er i Tyskland ..

Comment

Det skal fungere på et menneskeligt plan, og det er tydeligvis en del af aftalen.

Men vores taktiske system fungerer ikke, og det ville da være mere optimalt, om man kunne træne det - eller forsøge at spille noget andet ind - i netop sådan en pause.

Men sådan er det, og AZ skal have rimelige muligheder for at se sin familie.

Comment

Det er jo så hans måde at vurdere tingene på ..

https://campo.dk/2025/09/30/en-god-d...gt-rykker-ned/

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Det er jo så hans måde at vurdere tingene på ..

https://campo.dk/2025/09/30/en-god-d...gt-rykker-ned/
                            jeg syntes ikke som sådan det er helt forkert det han skriver - men nok heller ikke helt korrekt.

Presspillet - det tror jeg er hele holdets problem, ikke kun angriberne, det er hele holdet der skal finde ud af hvad der skal ske. Vi har set det fungere i enkelte glimt, nogle af de første kampe gerne når de kom ud fra pausen var det ofte som om der lige var blevet justeret og der havde OB en del gode perioder, til de løb tør for kræfter.

Forsvarsspillet - svært at være uenig i det har været for dårligt, men igen det er hele holdet der ikke forsvarer godt nok som en enhed. Og så bliver forsvarsspillerne lettere udstillet. Men der har da klart været for mange sløje aktioner.

At Falk og Arp går forrest som de bedste spillere - det er vel en god ting, de tager noget ansvar, men da alt ikke fungerer optimalt forsøger de måske at kompensere.

Og altså de store nederlag, mange mål inkasserede - siger lidt sig selv det ikke ligefrem er opbyggende for holdets selvtillid.

Jeg har svært ved at se hvad man skal ændre på, vi har rigeligt med forsvarsspillere, men mangler midtbane folk, så kan man snakke individuel kvalitet - men alt andet lige gør det det svært at skifte system lige nu. Syntes også man de sidste par kampe har spillet mere henholdende - ikke med så stort pres, er det et tilfælde? eller et forsøg på at få start 11 spillerne til at holde længere?

Mod Brøndby så de jo ikke så brugte ud - jeg havde virkelig frygtet hvad der ville ske når vi ramte min. 70 - men det var jo ikke de manglende kræfter vi tabte på, det var "bare" manglende kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg syntes ikke som sådan det er helt forkert det han skriver - men nok heller ikke helt korrekt.

Presspillet - det tror jeg er hele holdets problem, ikke kun angriberne, det er hele holdet der skal finde ud af hvad der skal ske. Vi har set det fungere i enkelte glimt, nogle af de første kampe gerne når de kom ud fra pausen var det ofte som om der lige var blevet justeret og der havde OB en del gode perioder, til de løb tør for kræfter.

Forsvarsspillet - svært at være uenig i det har været for dårligt, men igen det er hele holdet der ikke forsvarer godt nok som en enhed. Og så bliver forsvarsspillerne lettere udstillet. Men der har da klart været for mange sløje aktioner.

At Falk og Arp går forrest som de bedste spillere - det er vel en god ting, de tager noget ansvar, men da alt ikke fungerer optimalt forsøger de måske at kompensere.

Og altså de store nederlag, mange mål inkasserede - siger lidt sig selv det ikke ligefrem er opbyggende for holdets selvtillid.

Jeg har svært ved at se hvad man skal ændre på, vi har rigeligt med forsvarsspillere, men mangler midtbane folk, så kan man snakke individuel kvalitet - men alt andet lige gør det det svært at skifte system lige nu. Syntes også man de sidste par kampe har spillet mere henholdende - ikke med så stort pres, er det et tilfælde? eller et forsøg på at få start 11 spillerne til at holde længere?

Mod Brøndby så de jo ikke så brugte ud - jeg havde virkelig frygtet hvad der ville ske når vi ramte min. 70 - men det var jo ikke de manglende kræfter vi tabte på, det var "bare" manglende kvalitet
                              Så længe at det er på AZ befaling er det måske ok hvis ikke det betyder at man hverken kan/vil det ene eller andet og så ender med at der slet ikke er nogen plan.

Det er straks værre hvis det er spillerne der har mistet noget tro på AZ eller konceptet og derfor spiller henholdende .. det kan gå rigtig galt ..

Comment

Synes det med angribernes presspil rammer hovedet på sømmet, det har været alt for let at spille uden om dem.
                                Imo er det tydeligt at presspillet ikke er deres force, de læser simpelthen ikke spillet hurtigt nok.
                                Ganaus og Grot ligger også på henholdsvis 0,3 og 0,2 eropninger pr. 90 minutter.
                                Med tanke på at spillestilen bør være gegenpres, så er det jo lidt beskæmmende stats.

Comment

Working...
                                X